Talla kertaa pystyin katsomaan sen 14-lapsis perheesta kertovan dokkarin. Edellisella kerralla pahoitin mieleni ja itkin koko illan.
Kommentit (11)
Aika harva olisi siihen oikeasti valmis!
säälittää että pitää kuin kanit lisääntyä ja lapset joutuu hoitajaksi ja kotiapulaisiksi eivät päässeet edes oikeeseen kouluun.
Vaikka lapset ovatkin ihania, on varmasti kauheaa olla raskaana ja synnyttää noin monta kertaa. Nyt lapsia taitaa olla jo 16 tai 17.
Äitihän sanoi, että huolehtii vauvasta läheisesti vain sen aikaa, kun tämä on rintaruokinnalla. Sitten joku isommista lapsista ottaa " hoitovastuun" .
Ja ei kun uutta pökköä pesään..
Tytöt silmät säihkyen kertoilivat, miten haluavat kotiäideiksi isona, ja noin 14 lasta.
Tytöillä pitää äidin mukaan olla siksi kukkamekot (ja kaiketi pitkät hiuksetkin), että kaikki erottavat, ketkä ovat poikia ja ketkä tyttöjä.
Huh huh sanon minä!
Mulla on juuri samanlaisia kaveripiirissä. Toisen vauvasta ei iloita kun itse ei ole saanut mutta sitten kun saa itse vauvan niin kaikkien pitää siitä iloita.. huoh.
sittenkin Jumalan silmissä väärin kun käytämme ehkäisyä (cerazette). Meillä lapsia kolme, mutta tuo ohjelma pisti kyllä miettimään miksei itsekin olisi voinut jättää lapsiasian herran haltuun.
Äiti nyt ei varmaan käy töissä, kun jatkuvasti imettää tai maha pystyssä.
Isäkin siellä raksalla heilui.
Hei voiko oikeasti olla naisen terveydelle hyväksi tuollainen jatkuva tiineys?
13
Vierailija:
sittenkin Jumalan silmissä väärin kun käytämme ehkäisyä (cerazette). Meillä lapsia kolme, mutta tuo ohjelma pisti kyllä miettimään miksei itsekin olisi voinut jättää lapsiasian herran haltuun.
Minä uskovana katoin tuota dokkaria ja mietin että kukin tavallaan lasten suhteen. Jos joku haluaa niin monta kun annetaan niin siitä vaan, mutta ei se meinaa sitä että meidänkin on niin tehtävä. Olen erittäin tyytyväinen siitä että saadaan tämäkin yksi
lapsi.
Ylen kanavilta (voisi arenalta katsoa) ?