Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Talla kertaa pystyin katsomaan sen 14-lapsis perheesta kertovan dokkarin. Edellisella kerralla pahoitin mieleni ja itkin koko illan.

Vierailija
29.07.2007 |

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylen kanavilta (voisi arenalta katsoa) ?

Vierailija
2/11 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika harva olisi siihen oikeasti valmis!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

säälittää että pitää kuin kanit lisääntyä ja lapset joutuu hoitajaksi ja kotiapulaisiksi eivät päässeet edes oikeeseen kouluun.

Vierailija
4/11 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka lapset ovatkin ihania, on varmasti kauheaa olla raskaana ja synnyttää noin monta kertaa. Nyt lapsia taitaa olla jo 16 tai 17.

Vierailija
5/11 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitihän sanoi, että huolehtii vauvasta läheisesti vain sen aikaa, kun tämä on rintaruokinnalla. Sitten joku isommista lapsista ottaa " hoitovastuun" .

Ja ei kun uutta pökköä pesään..

Tytöt silmät säihkyen kertoilivat, miten haluavat kotiäideiksi isona, ja noin 14 lasta.

Tytöillä pitää äidin mukaan olla siksi kukkamekot (ja kaiketi pitkät hiuksetkin), että kaikki erottavat, ketkä ovat poikia ja ketkä tyttöjä.

Huh huh sanon minä!

Vierailija
6/11 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on juuri samanlaisia kaveripiirissä. Toisen vauvasta ei iloita kun itse ei ole saanut mutta sitten kun saa itse vauvan niin kaikkien pitää siitä iloita.. huoh.

Vierailija
7/11 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sittenkin Jumalan silmissä väärin kun käytämme ehkäisyä (cerazette). Meillä lapsia kolme, mutta tuo ohjelma pisti kyllä miettimään miksei itsekin olisi voinut jättää lapsiasian herran haltuun.

Vierailija
8/11 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti nyt ei varmaan käy töissä, kun jatkuvasti imettää tai maha pystyssä.

Isäkin siellä raksalla heilui.

Hei voiko oikeasti olla naisen terveydelle hyväksi tuollainen jatkuva tiineys?

13

Vierailija
9/11 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

sittenkin Jumalan silmissä väärin kun käytämme ehkäisyä (cerazette). Meillä lapsia kolme, mutta tuo ohjelma pisti kyllä miettimään miksei itsekin olisi voinut jättää lapsiasian herran haltuun.

Vierailija
10/11 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän levinnyt toki muuten.

Vierailija
11/11 |
29.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä uskovana katoin tuota dokkaria ja mietin että kukin tavallaan lasten suhteen. Jos joku haluaa niin monta kun annetaan niin siitä vaan, mutta ei se meinaa sitä että meidänkin on niin tehtävä. Olen erittäin tyytyväinen siitä että saadaan tämäkin yksi

lapsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kahdeksan