Auta minua kesätyöläistä pulassa!
Kysin tätä jo aiemmin, mutten saanut apua. Olen olut kuukauden kesätöissä ja nyt olen tajunnut, että minulle kertyy joka päivä kellokortille, siis Fleximille, puoli tuntia plussaa! Tämä siis siksi, että minulle neuvottiin lounaalle leimaaminen näin; painetaan " lounas" ja heti perään " sisään" . Ja sanottiin että näin leimaa automaattisesti puoli tuntia pois, tullessa ei tarvitse leinata uudelleen. Mutta näin se ei siis voi olla, neuvottiin väärin enkä enää kehta asiaa kysellä. Ja siis kyse on ruokatunnista joka vietetään työpaikan taukotilassa, neuvokaa kuinka se leimataan! Kiitos suuresti!
Kommentit (5)
, jos työpäivä kesti 6 tuntia.
Olin osittaisella hoitovapaalla ja silloin tämä ominaisuus harmitti. Jos työpäiväni kesti 6 tuntia ja 1 minuuttia, järjestelmä vähensi automaattisesti siitä 30 minuutin ruokatunnin, pidin sen tai en. (30 minuutin ruokatunti pitää pitää mikäli työaika on oli 6 tuntia).
Joten todennäköisesti teidänkin järjestelmä vähentää oletus arvoisesti 30 minuutin ruokatauon sinulta, mikäli päivittäinen työaikasi on yli 6 tuntia.
Onneksi nykyisessä työpaikassa ei ole " kellokorttia"
Leimataan tietty " ruokatunti" ja sitten kun palaa ruokkikselta " sisään" !
Kai niitä ihmettelevät sitten, jos meinaat tuollaisen määrän pitää :O
mutta haen sitä kuinka se leimataan kerralla, niin että leimaa automaattisesti sen puoli tuntia eikä tarvitse takasin tullessa leimata?
Jospa se ei olekaan se lounaasi, joka siellä päivittäin kertyy vaan esim. aamun tulo ja iltapäivän lähtö kerryttää saldoa puoli tuntia päivässä? Itse ottaisin kyllä puheeksi lähiesimiehen / flexim-yhdyshenkilön kanssa.