Oh my good! Mun 42-vuotias serkku odottaa esikoistaan!
Olen ihan äimänkäkenä kuten myös koko muu suku! Saimme tänään tuossa alkuillasta tietää kun poikkesivat ohiajaessaan kahvilla. Kakistellen kertoi, että heidän rukouksiinsa on vihdoin vastattu -tosin 12 vuoden viiveelllä!
Serkkuni ja miehensä alkoivat yrittää lasta kolmikymppisinä eikä siitä mitään tullut. Selittämätön lapsettomuus tuli tuomioksi ja he kävivät muistaakseni kolmisen vuotta lopulta rankoissa hoidoissa (ivf yms). Lopulta, nelisen vuotta sitten muistan kun puhuttiin, että he lopettavat hoidot ja alkavat totutella ajatukseen lapsettomana pariskuntana.
Ja nyt, NYT vauva on tulossa!!! Tätini, tuleva mummo siis, on ihan sekaisin onnesta. Serkkuni on nyt rv15.
Ihan hillitöntä! Nyt vaan on sormet ja varpaat ristissä, että kaikki menisi hyvin... kun on tuota ikääkin jo..!!!
Kommentit (7)
Kaikki meni oikein hyvin. Ei 42- vuotias mikään vanhus ole, moni sen ikäinen nainen on todella hyvässä kunnossa, pitää terveydestään huolta.
Onnea myös serkullesi!
jossa kumpikin oli 48 v ja olivat olleet 30 v naimisissa ja yrittäneet lasta. 48 v muija luuli sitten vaihdevuosien tulleen ja raskaana oli. Oli kuulemma niin onnellinen pari sairaalassa, ettei oo koskaan moista nähneet. Tämä ennen ivf:ää yms keksimistä.
Kyllä yli nelikymppisiä äitejä on vaikka kuinka. Toivotaan, että odotus sujuisi oikein hyvin!
t. esikoisensa ja toistaiseksi ainokaisensa 36-vuotiaana saanut äippä
Minä sain kuopuksen 42-vuotiaana. Oikein hyvä ikä saada vauva.