Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Heipä hei kaikille!!

13.10.2008 |

en tiedä muistatteko minua tuolta lapsettomien puolelta...

yritin plussauutisten jälkeen kirjoitella tänne palstalle, mutta oli teknisiä ongelmia ja sitten kyllästyin räknäämiseen ja kävin lukemassa vain teidän kuulumisia, Ihanaa että meitä on näin paljon täällä!!!

meillä siis la 29.12

esikoinen syntynyt 2004. Tämän jälkeen tuulimuna 2006, 3*iui , 1*ivf ja sitten siirrettiin passissa 2alkiota joista toinen meidän riemuksi kiiinnittyi!!!yritystä ennen sitä 2 ja puoli vuotta.

Onnellisesti koko perhe pikkukakkosta odottelee, jännät paikat, joulu vai uusi vuosi:)

raskaus on mennyt hyvin, mitä nyt maha kasvanut enemmän kuin ekassa ja tahtoo fyysisten töiden jälkeen olla aika veto pois ja yöt nukun huonosti, mutta kyllä niistä selviää.

nyt iltapalalle ja kaikille mukavaa alkanutta viikkoa!

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
14.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä muistan sinut ainakin, onnittelut hirmuisesti odotuksesta. Olet siis joulukuisia, kuten minäkin! Tervetuloa tuonne joulukuisten pinoon!

Mahtavia uutisia!

En tiedä muistatko mua, mutta me saatiin clomeilla pari ensimmäistä ja huhtikuussa pongasin täydellisen shokkiplussan luomusti. Hetki meni ajatukseen tottumisessa mutta jo pitkään ollaan tässä innolla odotettu kolmosta meidän perheeseen.

Iloitsee jepuli rv31+2

Vierailija
2/2 |
20.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikein mukavaa odotusta myös sinulle:)

minäpä liityn sinne joulukuun pinoon.

Nyt taitaapi minulla 30+0. Ihanaa!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi yksi