Miksi kotikutsuilla myytävät tuotteet ovat niin törkeän kalliita?? Tupperware, me&I, partylite...
Luulisi että ilman monia välikäsiä tuotteiden hinnat voisivat olla kohtuullisia, mutta ainakin nämä ovat järkyttävissä hinnoissa.
Ja toinen, mikä ihmetyttää, on se, että ihmiset aivan_sekoavat_ näillä kutsuilla törsäämään. Olin me& I kutsuilla ja siellä moni tilasi lastenvaatteita jopa yli 300 euron edestä. Minä en koskaan osta noilla kutsuilla yhtään mitään.
Kommentit (9)
enkä kyllä ole koskaan tajunut miksi pitäisi maksaa tanskalaisista muovikipoista satasia : /
kun ne tilatut vaatteet toimitetaan sille emännälle, pitää hakea sieltä tai emännän toimittaa ne. Ja sitten vielä maksaa lasku, vaivaa siitäkin. Suosin tästä lähin oikeita liikkeitä.
ja kate pitää olla heille aika korkea että viitsivät sitä tehdä. Eli vähällä työllä pitää tulla kohtuullisen paljon palkkaa...
Mun mielestä noi me&i-vaatteet eivät ole erityisen kalliita, joskaan ei nyt mitenkään erityisen halpojakaan.
Tupperware on mun mielestä kallis, tosin kyllä ainakin ennen kestävä. Anopilla on kippoja vielä 1960-luvulta ja omalla äidilläni 1970-luvulta. Omani olen ostanut joskus 1990-luvun alkupuolella.
Mä olin just Lingon&Blåbär-kutsuilla, niin kyllä taisi kaikki olla sillä linjalla että 1-2 vaatetta/lapsi. Mutta jos joku ostaa satasilla kamaa, niin hänellä lienee joko vähän ostosmahdollisuuksia, fanittaa paljon tai muuten on yllytyshullu.
Ne tuotteet on samanlaatuisia kuin kaupassa, mutta myyjät vetää välistä.
taitaa tulla siellä semmoinen tunne, että pakko on ostaa edes jotakin. Ei muuten kehtaa herkutella emännän pullilla.