Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kotikutsuilla myytävät tuotteet ovat niin törkeän kalliita?? Tupperware, me&I, partylite...

Vierailija
13.10.2008 |

Luulisi että ilman monia välikäsiä tuotteiden hinnat voisivat olla kohtuullisia, mutta ainakin nämä ovat järkyttävissä hinnoissa.

Ja toinen, mikä ihmetyttää, on se, että ihmiset aivan_sekoavat_ näillä kutsuilla törsäämään. Olin me& I kutsuilla ja siellä moni tilasi lastenvaatteita jopa yli 300 euron edestä. Minä en koskaan osta noilla kutsuilla yhtään mitään.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
13.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa tulla siellä semmoinen tunne, että pakko on ostaa edes jotakin. Ei muuten kehtaa herkutella emännän pullilla.

Vierailija
2/9 |
13.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

enkä kyllä ole koskaan tajunut miksi pitäisi maksaa tanskalaisista muovikipoista satasia : /

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
13.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun ne tilatut vaatteet toimitetaan sille emännälle, pitää hakea sieltä tai emännän toimittaa ne. Ja sitten vielä maksaa lasku, vaivaa siitäkin. Suosin tästä lähin oikeita liikkeitä.

Vierailija
4/9 |
13.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kate pitää olla heille aika korkea että viitsivät sitä tehdä. Eli vähällä työllä pitää tulla kohtuullisen paljon palkkaa...

Vierailija
5/9 |
13.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä noi me&i-vaatteet eivät ole erityisen kalliita, joskaan ei nyt mitenkään erityisen halpojakaan.

Tupperware on mun mielestä kallis, tosin kyllä ainakin ennen kestävä. Anopilla on kippoja vielä 1960-luvulta ja omalla äidilläni 1970-luvulta. Omani olen ostanut joskus 1990-luvun alkupuolella.

Mä olin just Lingon&Blåbär-kutsuilla, niin kyllä taisi kaikki olla sillä linjalla että 1-2 vaatetta/lapsi. Mutta jos joku ostaa satasilla kamaa, niin hänellä lienee joko vähän ostosmahdollisuuksia, fanittaa paljon tai muuten on yllytyshullu.

Vierailija
6/9 |
13.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sivukulut mm. verot...

Vierailija
7/9 |
13.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne tuotteet on samanlaatuisia kuin kaupassa, mutta myyjät vetää välistä.

Vierailija
8/9 |
13.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat aika laadukkaita kuitenkin.

Vierailija
9/9 |
13.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

L&B:ssa taas 28 prossaa. Ei niillä pääse kyllä rikastumaan:)