No, mitäs ne av-mammat on nyt sitten ostellu Seppälän alekupongeilla? Ja paljonko säästitte?
Ite en löytäny kun yhden paidan ja housut ja säästö n. 50¿
Kommentit (9)
Tulipa halvaksi 4 euroa :D En muista paljon noi maksoi uutena, kävin jo viemässä ne hänen kotiin :)
Ei mua haittaa vaik joku muu käyttää esim systa, mut itse en käyttäis, ei ole mun juttu. Ja sillä sipuli, jokainen käyttää niitä juttuja mitä haluaa.
normaalihinta oli 15.95. Lapsille paitoja, ostivat itse :)
Itsekään en ole sieltä kyllä aikoihin mitään ostanut, mutta ihan ok vaatteita mun mielestä. Mulla kun ei ole vara ostaa mitään desing-vaatteita, kun halvemmillakin perusvaatteilla pärjää ja niillä " vittoneilla" tms. ei täällä " maalla" mitään tekiskään...
Vierailija:
Ostaako aikuiset ihmiset oikeasti Seppälästä? Itse ostin sieltä viimeksi varmaan teini-ikäisenä jotain.
Vierailija:
Itsekään en ole sieltä kyllä aikoihin mitään ostanut, mutta ihan ok vaatteita mun mielestä. Mulla kun ei ole vara ostaa mitään desing-vaatteita, kun halvemmillakin perusvaatteilla pärjää ja niillä " vittoneilla" tms. ei täällä " maalla" mitään tekiskään...Vierailija:
Ostaako aikuiset ihmiset oikeasti Seppälästä? Itse ostin sieltä viimeksi varmaan teini-ikäisenä jotain.
ja toisessa 99¿, maksoivat siis 2 euroa :D
liian nopeaan , piti siis vaan kysyä että mitä kupunkeja kun noin halvalla ootte vaatteita saanut?
Vierailija:
liian nopeaan , piti siis vaan kysyä että mitä kupunkeja kun noin halvalla ootte vaatteita saanut?
Vierailija: