Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketä potuttaa asua kerrostalossa jossa ei äänieristyksistä ole tietoakaan?

Vierailija
28.07.2007 |

Aamusti välil heräilen kun kahdesta eri kämpässä huudetaan kirosanoja ja pää tyynyyn tai jysketään tahallaan jotain!?

Itse aion ainaki ruveta rivari kämppää katselemaan vuoden päästä kun vanhin pääsee yläasteelta.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kriteerinä oli et EI seinänaapureita. Omakotitalossa ollaan ja tyytyväisiä!

Paperikerrostalot on pepusta. Jos meet rivariin niin ota sit päätyasunto, niin on vaan yks seinänaapuri. Ja tsekkaile seinän paksuus ja rakenne.

Tsemppiä kestämiseen. Laita korvatulpat..

Vierailija
2/6 |
28.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosin osaa se mun päälle tul pomppimaan muutenki aamuisin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa, että rauhallisin talo, missä olen koskaan asunut. Mistään ei ole kuulunut ääniä (paitsi meiltä varmaan). Rivarista muutimme, jossa oli paperiseinät.

Vierailija
4/6 |
28.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuluu sekä vasta pään sekä vastapään joka on kerrosta ylemmät huudot meille. Ja yleensä se on et saatan turpa kiinni tai jotain tommosta vastaavaa. Ja välil kuulostaa siltä et käsiksikin käydään.

Vierailija
5/6 |
28.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kakkonen täällä vielä,

Olen miettinyt voisiko sitä jotenkin testata seinien ääneneristävyyden ennen ostamista. Virallinen testaus on aika kallis, mut luulis olevan jotain laitteita joilla voisi testailla. Ongelma varmaan miten naapuriasuntoon pääsee. Myyjät aina väittää et on niin rauhallista niin rauhallista.

Hankalaa kun uusissakin taloissa voi olla tosi huonot äänieristävyydet, ja vanhoissa taloissa hyvät tai huonot, vaiks olis paksut seinät. Ja sit voi olla et just siihen naapuriin muuttaa joku meluporukka kun ennen ollut mummo villasukat jalassa...

Mulla on niin sympatiat sun ap mukana. Kärsin todella paljon niistä naapurien äänistä. Melkein meni mielenterveys, vaikka olen todella vahva ihminen.

Vierailija
6/6 |
28.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se oli hirveää!!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kahdeksan