Lue keskustelun säännöt.
Koskahan ihmiset oppivat olemaan levittämättä julkisuuteen
27.07.2007 |
kuvia vähäpukeisista lapsistaan??!
Taas tänään asiasta viisaammat varoittelevat lehdissä.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Miksi ei voida lähettää niitä kuvia sähköpostissa omille läheisille?