APua/ tukea! Mitä tehdä kun tiedän, että suhde miehen kanssa ei vaan enää toimi?????
TIlanne:
-25v nainen
-yhdessä mieheni kanssa 4,5v.
-kihloissa " unelmien miehen" eli rehellisen/komean/ fiksun kanssa.
-seksiä ei miljoonaan vuotee eli kolmeen viidestä :(
-ainaista kinaa ja tappelua.... :(
-mies ei välitä minusta enää...
-olen kerran pettänyt pussailemalla ja tapailemalla toista
mulla on niin paha olla että sydän tukehtuu. kaikki muut menee naimisiin ja me kärsitään..taas itken sitä että miehelle oma perheensä on tärkeämpi kuin minä :(
pelkään sitäkin, että kun erotaan mies inhoaa ja pilaa mun elämän... mitä mä teen? kuinka toimin?
pelottavinta kertoa kaikille... hävettää purkaa kihlaus..jään niin yksin :(
Kommentit (5)
:
mulla on niin paha olla että sydän tukehtuu. kaikki muut menee naimisiin ja me kärsitään..taas itken sitä että miehelle oma perheensä on tärkeämpi kuin minä :(
(
Siis onko kihlattusi varattu vai puhutko miehen lapsuudenperheestä?
Ehkä se hänellekin olisi helpotus jos suhde on kerran riitaisa
Ja tee niiden mukaan.
Mikä siinä anopissa kaihertaa? Miten se ilmenee, että miehen perhe on tärkeämpi?
Mä olen naimisissa miehen kanssa, jonka kanssa mulla oli tollasia tunteita seurustelu ja kihla-aikana. Nyt ollaan oltu naimisissa 9v. ja 3 lasta. Aina välillä tulee sellasia ajatuksia pintaan, et miksi ihmeessä mä menin naimisiin kun kerran tiesin miten takkuista tän miehen kanssa on. Anoppikin oli ongelmana silloin, myöhemmin kyllä saatiin välit paremmiksi ja nyt hän on jo kuollut.
Vielä kerran; kuuntele niitä omia tunteita, yritä puhua sun miehen kanssa. Jos puhumisesta ei tule mitään, on hyvin todennäköistä, ettei siitä tule myöhemminkään mitään. Asiat yleensä vaan kertautuu ajan myötä.
Mulla olis paljonkin sanottavaa, mut menee ajatus nyt sekaisin. Jos tarkennat vähän sun tilannetta voin kertoa omasta kokemuksesta lisää... Jos haluat?
Jos on lapsia keskustele miehesi kanssa mitä voitaisiin vai voitaisiinko jotain tehdä.
Uusia kavereita kyllä löytyy ja parhaat niistä pariutuneista säilyy.