Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

JEEEEEE, MUN veroprosentti on 10

Vierailija
27.07.2007 |

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos samaan aikaan tekee töitä niin työn verotus vaikka 10%.

Vierailija
22/33 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko oikeasti noin tyhmiä vai eikö teillä kenelläkään ole henkilökohtaista kokemusta äitiyslomalla tai hoitovapaalla olosta?

En enää yhtään ihmettele, että täällä on joka helvetin vuosi samat itkut mätkyistä, kun aikuiset naiset eivät osaa itse ottaa selvää edes omista veroprosenteistaan! :O

Vierailija:

Ennakonpidätys

Etuudesta toimitetaan ennakonpidätys Teille palkkaa varten

annetun henkilökohtaisen pidätysprosentin mukaisesti korotet- tuna kahdella prosenttiyksiköllä. Ennakonpidätys on kuitenkin

vähintään 20 prosenttia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Oletteko oikeasti noin tyhmiä vai eikö teillä kenelläkään ole henkilökohtaista kokemusta äitiyslomalla tai hoitovapaalla olosta?

En enää yhtään ihmettele, että täällä on joka helvetin vuosi samat itkut mätkyistä, kun aikuiset naiset eivät osaa itse ottaa selvää edes omista veroprosenteistaan! :O

Vierailija:

Ennakonpidätys

Etuudesta toimitetaan ennakonpidätys Teille palkkaa varten

annetun henkilökohtaisen pidätysprosentin mukaisesti korotet- tuna kahdella prosenttiyksiköllä. Ennakonpidätys on kuitenkin

vähintään 20 prosenttia.

Vierailija
24/33 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

että veroprossa sos. etuuksissa aina min 20. Sieltä sen siis keksin. Sitten kun menin verovirastoon hakemaan UUTTA VEROKORTTIA SOS. ETUUKSIA VARTEN, tuli prossaksi 23. Että näin. Ei siis mitään omasta hatusta vedettyä. Mua on sitten oikeen valtion taholta kusetettu, ja rankasti.

Vierailija
25/33 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

no, ensi kerralla tiedän.

mätkyt tuli vasta kun palas takas töihin.

Vierailija
26/33 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

töissä normaalisti ja ilmotin verotoimistoon äitiyspäivärahani niin vero% oli 17% ja töissä ollessa oli yli 20% alkuvuodesta. Ja mätkyjä ei tullut vaan palautuksia n. 500e. Nyt jäin kesäkuusta hoitovapaalle, alkuvuoden olin vielä vanhempainrahalla ja elokuussa aloitan tekemään töitä hoitovapaan ohella muutaman illan niin vero% on molemmissa 13%. Asuntolainaa on. Mietin, että voiko todella olla niin pieni mutta jos olen ilmoittanut jo kelalta saamani rahat ja tulevat kelan rahat sekä arvioinut palkkatulot yläkanttiin niin miksi tulisi mätkyjä? Ei kai ne tahalleen laske päin persettä...??

Vierailija
27/33 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: 37

Vierailija
28/33 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

että veroprossa sos. etuuksissa aina min 20. Sieltä sen siis keksin. Sitten kun menin verovirastoon hakemaan UUTTA VEROKORTTIA SOS. ETUUKSIA VARTEN, tuli prossaksi 23. Että näin. Ei siis mitään omasta hatusta vedettyä. Mua on sitten oikeen valtion taholta kusetettu, ja rankasti.

Itsellä tällä hetkellä veroprosentti 3,5. Pidin kesälomat alkuvuodesta pois, josta maksoin veroja rutkasti enemmän, kuin mitä olisi tarvinnut, joten olen jo alkuvuodesta maksanut etukäteen noita veroja pois...

Ja toinen juttu: kuvitteleeko joku, että kaikissa Suomen kunnissa on sama veroprosentti. Eikös se vaihtele 16,5 ja jonkun 23 prosentin välillä? Olisihan se kummallista, jos kotihoidontuesta menisi sama kunnallisveroprosentti veroäyriltään edullisimman ja kalleimman kunnan välillä?

Ja tosiaan verotuksessa vähennyskelpoisten velkojen korotkin vaikuttavat tuohon prosentiin.

Että kyllä sinua on kusetettu, jos ovat väittäneet, että kaikilla olisi sama veroprosentti... tai sitten olet ymmärtänyt väärin...

Vierailija
29/33 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä tuo omaisuutesi vaikuttaa?

minä olen köyhä kuin kirkonrotta, lainaa opintolainan verran

Vierailija
30/33 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan sanoin, että mulle on kerrottu veroprosentin olevan aina vähintään 20. Niinkuin kirjoitin.

Vierailija
31/33 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

vaan sanoin, että mulle on kerrottu veroprosentin olevan aina vähintään 20. Niinkuin kirjoitin.

Niin eli sinulla on aina vähintään kaksikymmentä, mutta muilla voi vaihdella...

No tuota en kyllä alkuperäisestä kirjoituksestasi ymmärtänyt, koska vetosit niihin Kelan lappuihin, jotka lähetetään joka ainoalle kotihoidontukea saavalle...

Vierailija
32/33 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on pienet tulot, oli ne sitten palkkaa tai sosiaalietuuksia, on veroprosentti taatusti alle 20%. Käy vaikka huviksesi laskemassa veroviraston sivuilla.

Vielä jos sattuu olemaan asuntolainaa niin prosentti tippuu helposti alle 10.

Vierailija:

Vierailija
33/33 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menen loppuvuodesta töihin, nyt hoitovapaalla. Isot pidätykset alkuvuodesta ja iso laina...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan