Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko mielästäsi lihava vai vielä ihan ok, jos olet 168 cm ja 73 kg....?

Vierailija
27.07.2007 |

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kaksi ja tuntuu, että nykyään niiiin leveä lantio. T.32

Vierailija
22/28 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten olet lievästi ylipainoinen. vai oletko hyvin lihaksikas?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mulla kaksi ja tuntuu, että nykyään niiiin leveä lantio. T.32

Vierailija
24/28 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitkä teidän muiden samanpainoisten/pituisten muut mitat ovat?

Mulla vyötärö 80 cm, lantio 102 cm ja rinnanymp. n. 102 cm. Reiden keskikohdan ymp. on muistaakseni jotain 54 cm.

Olen mielestäni hieman liian pyöreä, tavoitepainoni on 68 kg. Se mikä tässä on hyvä asia on se että olen ollut jo lukioikäisenä tämän mittainen, eli viimeiset 20 vuotta. Juuri sovitin 1990 ostettuja farkkuja ja ne menivät kevyesti jalkaan ja mahtuivat jopa kiinni. Ihan hyvin kolmen lapsen jälkeen... :)

Olen siis ollut koko aikuisikäinen hieman liian pyöreä mielestäni.

Vierailija
25/28 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisin BMI >>> 40

Vierailija
26/28 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

<siis mua. En muitten painoa kommentoi!

Vierailija
27/28 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla. Alle sen näytän laihalta ja yli sen taas olo on tukala. nyt on ihan katastrofi päällä, kun painan 72 (rankka vuosi takana töissä, kiirettä..seli seli) ja tosiaan 42 kokokaan ei kaikissa malleissa sovi ja vatsa römppöttää kuin mikäkin. huh huh. Kokeilen juuri laihduttaa ja jos ei tepsi, niin menen syksyllä painonvartijoihin.

Vierailija
28/28 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

käyn kuntosalilla ja minulla on lihasta joten näytän kilojani hoikemmalta. minulle sopivat nyt samat vaatteet kuin ennen kuopuksen odotusta jolloin en käynyt salilla ja painoin 68kg.

pidän itseäni ihan normaalivartaloisena, en lihavana mutta en hoikkanakaan. vatsassa on vielä löysää raskauden jäljiltä ja onhan sitä läskiä reisissä ja takapuolessakin. yritän kuitenkin tässä vielä karistella noita läskejä niin, että painaisin alle 70kg. uskon että lihasten kiinteytymisen kanssa olisin silloin juuri sopivan kokoinen, ei liian hoikka mutta kuitenkin hoikka.

aikuisiällä olen alimmillani painanut 56kg ja silloin olin mielestäni liian hoikka. aikaisemmin kun en käynyt salilla niin minulle sopiva paino oli siinä 61-62kg tienoilla ja uskoisin että joku 68kg olisi varmaan sopiva paino lihasten kanssa.