Oletko mielästäsi lihava vai vielä ihan ok, jos olet 168 cm ja 73 kg....?
Kommentit (28)
ja minulla vielä kun kaikki se ylimääräinen vatsanseudulla, niin aika pötkylältä näytän.
Pisän itseäni normaalina, en hoikkana tietenkään, mutta en lihavanakaan. Massa muuten tullut jännästi ympäri kehoa tasaisesti, missään ei näy varsinaista läskiä, kaikki kohdat on vaan paksumpia kuin ennen. nykyään näytän kokonaisuudessa lyhyemmältä ja paksummalta kuin 7 kg hoikempana, mutta en lihavalta, vaan sellaiselta " jämäkältä" :)
Nyt olen jälleen 60-kiloinen, onneksi. Olen 42-vuotias. Minä pidän itseäni nyt normaalipainoisena, joten yli 70 kiloisena olisin yksinkertaisesti LIHAVA. Mitä sitä hienostelemaan totuutta!
Nyt on valitettavasti kiloja kaksitoista enemmän, pituus 168... Mutta tuon painoisena mahtuisin kokoon 38 ja varsinkin jos olisin jaksanut urheilla, olisin oikein sopiva. Olen joskus painanut 65 ja silloin mahduin kokoon 34, mutta kuukautisetkin jäivät pois, eli minulle se oli liian alhainen paino.
Minä olen 34 v., 168 cm ja 63 kg. Haluaisin saada 1-2 kg pois...
Painoin puoli vuotta toisen lapsen syntymän jälkeen 69 kg ja menin Painonvartijoihin. Silloin tiputin 10 kg, mutta alle 60-kiloisena näytän mielestäni hieman turhankin laihalta. Toisaalta aloitan laihdutuskuurin aina ja heti, kun painan yli 65 kg.
Itse 170cm ja 70 kg. 5kg olisi saatava pois, sillä itsellä ei ole mukava olla. Lisäksi olen rintava (F kuppi), joten painoa on aika paljon siinä kohdalla.
pitäisin normaalina ja sopusuhtaisena. Itseäni pitäisin yököttävänä läskinä!
Viimeisillään raskaanakaan en paina noin paljoa samalla pituudella
Olen leveälanteinen, se ei tosiasia ei poistu minkään painoisena. En ole löysä, eli mielestäni ihan timmissä kunnossa. En ole omasta mielestäni paksu, en tosin laihakaan. Viihdyn näissä mitoissa enkä aio laihduttaa. Olen painanut n. 10v sitten 62kg ja silloin mulla katosi tissit :-(
saman mittainen mutta painan 63, pidän itseäni normaalikokoisena. Tosin muutaman kilon voisi laihduttaa...
Itse olen senttiä pidempänä ja pari kiloa kevyempänä ihan sopiva, mutta en pitäisi itseäni lihavana edes 5 kiloa painavampana. Lihava on reilusti ylipainoinen.
Paljon riippuu tosin vartalotyypistäkin. Itse katson oikein mielelläni peiliin, mutta joillekin vartalotyypeille ei pienikään painonnousu sovi, vaan näyttävät heti lihavilta.
ja mielestäni lihava
haluaisin kiloja pois 5
Nyt 58kg/168cm ja silti löytyy löysää. Mutta joku muu voi noilla kyselemilläsi mitoilla olla ok, jos treenaa ja paino on ennen kaikkea lihasta. Mulla se on sitä läskiä lähinnä.
Nyt paino 58-60 kg ja mielestäni löysää vielä on. Ikää 31 v. Alhaisimmillani olen aikuisiässä painanut 54 kg, mutta silloin muut sanoivat minun olevan liian laiha.
Kaverin kanssa ollaan about noissa lukemissa, hän on pyöreäpeppuinen, paksuhkot reidet ja sääret, mutta hoikka vyötäisiltä. Näyttää ihan hyvältä! Minä sen sijaan olen lattanapehvainen ja ohutkinttuinen, isot tissit ja iso maha - ja näytän auttamattomasti aivan liian läskiltä =/
Eli mun täytyis pudottaa vielä 5-7 kg ollakseni tyytyväinen.
Jos menee sen yli, tuntuu olo lihavalta ja ei mee kuin 42 kokoiset vaatteet
Vierailija:
Jos menee sen yli, tuntuu olo lihavalta ja ei mee kuin 42 kokoiset vaatteet
Ylimäärästä toki on tuossa vyötäröllä. Vaatekoko m/38.