Aamuiseksi palaksi söin...
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Söin kaurasämpylän, juustoa ja kurkkua. Lisäksi vihreää teetä ja kaksi kuppia kahvia. Pian aamulenkille.
Missä kohdassa kysyin?
8 desilitraa kalakeittoa. Tai oikeestaan tää on iltapala, kun meen nyt nukkumaan. Söin siis iltapalan aamupalaksi.
Vierailija kirjoitti:
8 desilitraa kalakeittoa. Tai oikeestaan tää on iltapala, kun meen nyt nukkumaan. Söin siis iltapalan aamupalaksi.
Mihin kysymykseen tämä vastaus on????
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä join kolme kuppia kahvia ja leipäpalan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Söin kaurasämpylän, juustoa ja kurkkua. Lisäksi vihreää teetä ja kaksi kuppia kahvia. Pian aamulenkille.
Missä kohdassa kysyin?
Miksi olisi pitänyt kysyä?
Aamuiseksi palaksi join kupin kahvia. Kohta lähden lumitöihin. Ei tartte raportoida tänne, voitte lopettaa itsenne, läskipakkomielteiset percelit, joita kukaan ei halua koskaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tämä ole vastaus vaan välisoitto, matkalla vastausten maahan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en ajatellut syödä ollenkaan aamiaista. Tämän kerroin ihan kysymättä, ole hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä kohdassa kysyin?
Kai nyt itse tiedät missä kysyit vai olitko kysymättä ollenkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missä kohdassa kysyin?
Tuliko sinulle muistinmenetys?
Aamiaiseni oli 200 g jauhelihapihvi (23% rasvaa sika nauta) ja kaksi kananmunaa voissa paistettuna. Olen carnivoristi ja syön vain lihaa ja munia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy p_palta. P_ppa tietää kaikkeen vastauksen.
Pu_pa söi herkkuja mu_man vasusta.
Vierailija kirjoitti:
Pelkkä tee riittää aamuiseksi.
Aamuseksi riittää
Vierailija kirjoitti:
Aamiaiseni oli 200 g jauhelihapihvi (23% rasvaa sika nauta) ja kaksi kananmunaa voissa paistettuna. Olen carnivoristi ja syön vain lihaa ja munia.
MISSÄ KOHDASSA KYSYIN?!