Olen 173/70 ja nyt kokoa 42, haluaisin kokoon 36, paljonko pitäisi laihduttaa? 10 kg?
Olen parikymppisenä ollut jopa alipainoinen, joten uskon, että voin päästä kokoon 36. Mutta paljonkohan mun pitäis painaa tällä pituudella koossa 36?
Kommentit (14)
Eikä ne tod ole mitään nakinkuroia päälläni. Olen tosin kiinetä/sporttinen- joten ap:n pitää olla tosi plösö, jos mahtuu vaan 42 kuteisiin.
Miksi haluat kokoon 36? Et tule siinä kuitenkaan pysymään ja sittenhän sua vasta vituttaakin. Et jaksa pitää ittees nälkäkuurilla lopun ikääsi ja sitähän se vaatis.
jaiks. sulla on IHAN liian pienet vaatteet, tiedän tapauksesi. luulet olevasi kokoa 36 vaikka itseasiassa olet lähempänä 40................ voin kertoa että se ei ole todellakaan kaunista katseltavaa
Olen 172cm ja 53kg ja käytän kokoa 36 tai S. Housut ei ole miteenkään vaikea juttu. Farkuissa saa aina pienen koon ja pitkä lahkeenpituuden. Monissa muissa paikoissa sama juttu. Katsokaa malleja, ne on pitkiä ja laihoja ja jostainhan nekin housunsa löytää. Kyllä löytyy kapeita/pieniä housuja joissa pitkät lahkeet.
Olen 170cm ja n.55kg tai sen päälle. Käytän kokoa 34-38 vaihtelevasti riippuen vaatemerkistä. Yleensä 36. Eli ainakin n.10kg veikkaan pitäisi laihtua.
tai mahdut toki leveydestä, mutta housut jää lyhyeksi ja samoin paidat.
ja housuista menee koko 36. Riippuu vähän myös vartalon mallista tuo että paljonko pitäisi tiputtaa. Onnea ja tsemppiä yritykseen!
Ja todellakin hihat ja lahkeet jäivät lyhyiksi joissakin henkkamaukka yms. vaatemallistoissa.
Tottakai hoikille, pitkille ihmisille löytyy sopivan kokoisia vaatteita, mutta silloin maku ei saa rajoittua halppisryysyihin (H&M).
Mutta miksi ihmeessä? Itselleni 62-64kg oli paras paino, olin koossa 38. Pituutta 172cm
Ystäväni on 180 cm pitkä ja painaa 63 kg - on kokoa 38 (kuulemma jotkut 36 saattaa mennä). Lahkeiden, hihojen ja helmojen pituus tietenkin ikuinen ongelma... Eli kymmenen kiloa varmaan osuu aika lähelle, jos haluat olla kokoa 36.
Yleensä menee koko 36-38, mutta usein kyllä housuja joutuu metsästämään, kun lahkeet lyhyet..
" Sä olet hassun mallinen? Mä olen 173/67 ja käytän 36 vaatteita..."
ja painan 68 kg ja käytän 38 vaatteita (eivät todella kiristä) alakropassa (=housut) ja yläpäässä usein kokoa 40, koska olen taas leveäharteinen.