Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alle 2-vuotiaille ei suositella LAINKAAN television katsomista!

Vierailija
27.07.2007 |

Amerikan pediatriyhdistyksen suositus, jonka ymmärrän oikein hyvin.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole teiniäiti, mutta nykyään kohistaan kokoajan millon mistäkin asiasta. Ei sitä eikä tätä.. Kaikki asiat jossa äiti pääsis hieman helpommalla on kiellettyä.

Mä annan 1v 6kk kattoo TiTi-nallea aamulla, koska siitä tykkää kovasti ja mä saan juoda aamukahvini rauhassa ja vähän siivoilla!

Samoin ovat tehneet nyt 11v ja 12v lapseni pienenä ja aivan normaaleja, sekä hyvin koulussa pärjääviä lapsia ovat!

Ja HUOSTAAN otto lapsilleni kun katsovat telkkaria? :-D

5

Vierailija
2/8 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jatkuva tv:n tuijotus tai sitten ei ollenkaan. Surullisen mustavalkoista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

;)

Vierailija
4/8 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on usein tv iltaisin auki, mutta ei poika jaksa sitä kovin montaa minuuttia katsella. Iltatoimien ajaksi tv suljetaan tai pannaan ainakin ääni pois.

Vierailija
5/8 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

uutinen tämä nyt on? Ei kai kukaan oikeasti ole niin luullutkaan. Eikä varmaan suositella karkkiakaan eikä montaa muutakaan asiaa..

Vierailija
6/8 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin 24h vuorokaudessa äidin sylissä oloa, mielellään kantoliinassa ja rintamaitoa. Että varmasti jokainen nainen tulis hulluksi.

Turhaa vouhotusta sanon mä!

Vierailija
7/8 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Alle kaks vuotiaille ei suositella varmaan mitään muuta

kuin 24h vuorokaudessa äidin sylissä oloa, mielellään kantoliinassa ja rintamaitoa. Että varmasti jokainen nainen tulis hulluksi.

Turhaa vouhotusta sanon mä!

Huostaan pitäisi sinunkin lapsesi ottaa kun et niiden kanssa osaa muuta tehdä kuin istuttaa telkkarin ääreen. Ei pääse mamma muuten partsille röökille ?

Vierailija
8/8 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä ja tarpeellisia suosituksia!

Siksi meillä rajoitetaan taaperon telkkarin katselua, samoin kuin makeiden herkkujen syömistä.

Pieniä annoksina sekä teletapit ja korvapuusti onkin sitä suurempi nautinto ja ilonaihe. Jo pienikin lapsi ymmärtää pienen ylellisyyden ja herkuttelun päälle, kun tällaiset on harvinaisia " erityisjuttuja" :)