Vimpeliin lähtijät ! HUOM !
Tuli tossa mieleen että pitäähän sille Jartsukalle jotain tuliaisia viedä niin ostin mäyräkoiran Karhua ja HK:n sinisen.
Pitäiskö vielä jotain muuta hankkia ?
Kommentit (36)
joku juttu että oli runkuttanut katsellessaan jartsaa...
*hih*
Pliis...mulla ois vapaa viikonloppu.
Kuka on tää Jartsukka kestä puhutte?
Mutta pikku vinkki, Vimpelissä ei kukaan syö HK:n sinistä, vaan Atrian kärkkäriä. Eli sitä 1kg paketti, jos vaikutuksen meinaatte johonkin mieheen tehdä.
t. myös vimpelistä kotoisin
en tule osingoille oon lihava vanha ämmä mutta silmäniloa kaipaan minäkin
Jarde (eli Jarkko) on minun aviomieheni joten unohtakaa matka vokottelemaan toisten ukkoja! Muistakaa ne haulit, miun pössykkäin on rasvattu ja ladattu! Te senkin luntut, oottakaas vaan jos tuotte kapiset luunne meidän pihaan!
nro 26 siinä ekassa ketjussa
http: //kuvake. net/user/Jarde79
Mulla on jo jartsukka <3 <3
mä oon jarden pikkuveli! aika karua viihdettä.. toisaalta näitä on ollu aika hauska lukea ku tuntee kyseisen henkilön. mun serkku oli pongannu nää jutut täältä. harmi että osa on poistettu. heh ja kaikista parasta on se että jarde ite tietää nää jutut ku kerroin sille :DDD todisteeks siittä että tiiän kenestä puhun. katsokaa irc-galleriasta mun nimerkillä imas84 ja sieltä kansio ilman lääkitystä. sieltä löytyy mun veljen polttarikuva.
Tämän jarden oikea nimi on kyllä Jari ;) Ole sinä vain Jarkon vaimo, ei me sitä haluta XD
Siitä tuli eilen illalla kuuluisuus täällä AV-lla.
t. ap
Muistithan sinapin HK:n sinisen seuraksi? Mä voin tuoda.
T: Turusta Vimpeliin suuntaava
T: Jartsa fan clubin Turun jaoston pj eli seiska (ai juu, voishan sille vielä viedä Seiskan vessalukemiseksi?)
" Kyllä suomalaisen miehen vartalo on sitten KAUNIS" ;D
Ja ota varalta kokoa xxl!
Toisaalta jos vien sen Seiskan niin se muistais sutkin paremmin, olethan nro 7! ;D
Mutta koska isot miehet tuppaa aika lailla hikoilemaan, niin kai niitä paitoja vois olla useampikin, niinku vaihtovaatteiks?
Ajattelin myös " Nälkä lähtee syömällä, vaimo juomalla" - paitaa. Ja " En ole koskaan juonut maitoa. Enkä juo."
Entäs " Pikku kakkonen on vaihtunut isoon kolmoseen?"
T: turkulainen, t-paitahankinnoille lähdössä
P. S. Joo mä otan varmuuden vuoksi XXL tai XXXL ettei oo liian slim fitti Jartsukan päällä. Tai kehtaahan sellaista kroppaa näyttää, mut kuiteski.
Pitäiskö meidän koota kaikista meistä semmonen kansio jartsalle, vähän niinku muistoksi meistä??
vai näinkö mä ihan väärin että tykkäis meikkailla kans ?
t. Ap (Heinolan JARDE-klubin perustajajäsen)
Kyllä häneen varmaan paikallisessa kuppilassa törmäisi.