Vimpeliin lähtijät ! HUOM !
Tuli tossa mieleen että pitäähän sille Jartsukalle jotain tuliaisia viedä niin ostin mäyräkoiran Karhua ja HK:n sinisen.
Pitäiskö vielä jotain muuta hankkia ?
Kommentit (36)
Onko sinulla kaupunginjohtajaan minkälaiset suhteet? Meinaan vaan jos jartsa sais vaikka Turun kaupungilta tontin lahjaksi ansiokkaasta elämän työstä, hänhän on nykyään Suomen tavoitelluin mies.
kun näkyy olevan vähän rikki tuo edellinen
t. Hla
*laittaa kamerasta itselaukaisun päälle ja alkaa riisumaan*
Vierailija:
Pitäiskö meidän koota kaikista meistä semmonen kansio jartsalle, vähän niinku muistoksi meistä??
Vierailija:
kun näkyy olevan vähän rikki tuo edellinen
t. Hla
Mitä voisin käyttää täytteenä?? *paniikki*
Mun mielestä Jartsu on enemmänkin lähiötyyppiä, Vakkella on lyhyt matka lähiökuppiloihinkin.
T: turkulainen joka elää ja kuolee Jartsan vuoksi
Vierailija:
Onko sinulla kaupunginjohtajaan minkälaiset suhteet? Meinaan vaan jos jartsa sais vaikka Turun kaupungilta tontin lahjaksi ansiokkaasta elämän työstä, hänhän on nykyään Suomen tavoitelluin mies.
Jarde on niin soosissa sitten kun pääsette itse asiaan, ettei se huomaa mitään. Ja papruihin on hyvä pyyhkiä eritteet sitte aktin jälkeen.
Vierailija:
Mitä voisin käyttää täytteenä?? *paniikki*
Vierailija:
T. vimpeliläissyntyinen
päästää ensin osingoille, eiks ois reiluu ?
Onko eilisen " katokaa mun miestä" ketjun aloittajaa kuulolla ?
t. Hla
Vierailija:
päästää ensin osingoille, eiks ois reiluu ?
Onko eilisen " katokaa mun miestä" ketjun aloittajaa kuulolla ?
t. Hla
Kori kaljaa illassa seksikkäissä kalsareissa(tai vielä parempaa: ALASTI), vain koira seurana. Tuossa on se hyvä puoli ettei pääse laukkaamaan vieraissa kun ei ole mikään hirmu sosiaalinen tyyppi :)
Aito ja alkuperäinen jarden bongaaja
Salaa toivon että olisin pitänyt jarden vain omana tietonani mutta ajattelin että pakkohan teidänkin on nähdä tämä komistuksien komistus. On se niiiiin ihq!
japb: jarden alkuperäinen bongaaja
Onko Jartsu sittenkään sinkku??? Kuvatekstissä lukee MEIDÄN koiramme..!
Siis kenen " meidän" !!!!
Ja koska olen Turusta, niin vien myös Åboriginal-paidan Jarskille, nimittäen hänet samalla Turun kunniakansalaiseksi, esittäen vienon toiveen siitä että hän jonain päivänä ehkä harkitsisi muuttoa tänne Turkkusse, lähemmäs minua <3
Mut nyt mää lähen toril ostamaa niit teepaitoi. Nährää!
T: turkkulaine