Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni on täysin epäromanttinen!

Vierailija
27.07.2007 |

Mikä avuksi?

Ei tykkää kynttilöistä eikä muista koskaan mitään juhlia eikä koskaan tuo kukkia tai lahjoja. Jos pyytämällä pyydän, niin tuo matkalta tuliaisia, just sen mitä olin pyytänyt. Ja mitään romanttista ei siedä. Pilaa romanttiset leffatunnelmatkin alkamalla höpöttää jotain päälle tai pilailemalla pusutteluääniä ja sänkyähkinää tms. typerää. Tai siirtyy tietokoneelle, kun elokuvassa ei " tapahdu" mitään. Seksi on ok, mutta aloitteet on suoria aina. Muuten kiltti ja kiva mies, mutta valitettavan pelle seuralainen.

Vai kuolisinkohan tylsyyteen, jos miehenäni olisi romanttinen tosikko? Voi kun tuo edes joskus yllättäisi minut jollain romanttisella höpöllä.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kun mun mies :) täysin kunnollinen, käy töissä, hoitaa lapsia, on aina kotona, pitää sanansa, MUTTA kauniit sanat juuttuvat kurkkuun, kynttiläillalliset ovat kuulemma kliseitä, ruusut turhia jne...

Vierailija
2/2 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mikä herättää syviä tunteita on miehestäni pelleilyn aihe, ettei tarvi mennä tunnelmaan mukaan. Tai minäkin olen typerä kun aina kouluajoista myöten olen ihastunut tämmöisiin, mitä pellempi sen parempi. Mitä nyt aikuisiällä vieras suola janottaisi. Kun on oikeasti ja aidosti romanttisiakin miehiä, joita pidin aiemmin vain lipevinä.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yhdeksän