Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskauden aivan erilaiset, voiko lapset siltä olla samaa sukupuolta? ov

Vierailija
26.07.2007 |

Esikoista (tyttö) odottaessa minulle tuli finnejä, olin usein turvonnut ja alkuraskaudessa oli lähes 4 kk kokopäiväistä pahoinvointia.

Nyt kakkosesta pahoinvointia oli vain vajaan kuukauden ajan ja sitäkin vain iltaisin, en ole turvonnut ollenkaan, iho kukoistaa ja on paremmassa kunnossa kuin ennen raskautta, maha sen sijaan on koko raskauden ajan ollut isompi kuin ekassa raskaudessa. Saanko nyt pojan? Voiko mielestänne raskaudenaikaisesta olotilasta päätellä sukupuolen?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Esikoista (tyttö) odottaessa minulle tuli finnejä, olin usein turvonnut ja alkuraskaudessa oli lähes 4 kk kokopäiväistä pahoinvointia.

Nyt kakkosesta pahoinvointia oli vain vajaan kuukauden ajan ja sitäkin vain iltaisin, en ole turvonnut ollenkaan, iho kukoistaa ja on paremmassa kunnossa kuin ennen raskautta, maha sen sijaan on koko raskauden ajan ollut isompi kuin ekassa raskaudessa. Saanko nyt pojan? Voiko mielestänne raskaudenaikaisesta olotilasta päätellä sukupuolen?

Vierailija
2/6 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

(tai sukupuoli raskausoireita). Minulla on tyttö ja poika. Raskaudet olivat melkein tismalleen samanlaiset :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotenkin oon asennoitunut jo poikaan, kun niin erilaista on ja mahakin isompi.

Vierailija
4/6 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia on kaksi tyttöä ja yksi poika. Pojasta oli kylläkin syke matalampi kuin tytöistä. Ekalla tytöllä syke oli yli 150, tokasta tytöstä yli 140. Pojan syke oli 130:n huikkeissa.

Vierailija
5/6 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli yleensä tyttöraskauksissa tulee noita turvotuksia ja finnejä ym. Pokkaraskaudet helpompia, mutta mahan ympärysmitta suurempi.

Vierailija
6/6 |
27.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

pojilla ei ole finnejä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän viisi