Neuvolatäti sanoi, että meidän 31v2kk mies vastaa kehitykseltään jo 32v miestä...
Kommentit (31)
annetaanpas nyt miesten olla miehiä (SE ON NIIN LYHYT AIKA) ja kehittyä omana yksilönään miehentahtisesti !
Ruokavalio on kohdallaan, annoskokoa voisi vähän pienentää. Uutta liikuntaharrastusta kannattaisi harkita. Omien jälkien siivoaminen ei vieläkään oikein suju ja hermojen hallintaa voisi harjoitella yhdessä leikinomaisesti. Tilanne ei vaadi kuitenkaan seurantaa. Seuraava nla normaalin ohjeistuksen mukaan.
Onneksi peniksen käyrä sentään vielä menee ihan ok. Huolestuttaa vaan, että miten kauan näin on? Aletaankohan jo 50v neuvolassa tarkastella myös peniksen käyrää? Vaiko vasta myöhemmin?
Ensin jonnekin 25 tienoille meni ihan tasaisesti. Sitten alkoi nousta tasaisesti, mutta nyt 35 vuotiaana miehellä on vissiin joku ikävaihe kun se yhtäkkiä kiinnostui ruoasta ihan hirveesti ja painokäyräkin on kääntynyt laskuun.
Ite tahtoo aina syödä ja laittaakin ruoan, vaikka aina tulee kauhea sotku. Pitäisköhän tosta painokäyrän laskusta olla jo huolissaan? Liikkuu kyllä tosi paljon ja on oppinut kääntymään yöllä selältä mahalleen. Nyt on myös takana tiheän imemisen kausi, eli koko ajan on ollut pullo kädessä viimeiset neljä viikkoa. Mutta on näitä tiheitä imutteluja ollut kyllä joka kesä aikaisemminkin.
Ootte ihan hervottomia, mammat!
Mutta hieman ihmettelen kun tähän ketjuun tulee niin kivoja ja kannustavia viestejä miesten kehitykseen liittyen mutta tuo 1v 2kk äityli saa kuraa niskaan... Onko nyt niin että miesten kehityksellä saa leuhkia, mutta lasten ei??
Tiheän imun kausi on kesällä ihan normaalia!! Sitä ei pidä yrittää estää tai vähentää imukertoja, vaan antaa miehentahtisesti imemisen vähentyä. Meillä ainakin vähenee, kun siirtyy takaisin päivähoitoon. Onkohan tuo päivähoito ihan hyväksi mun miehelle? Joutuu olemaan joskus jopa 10h päiviä hoidossa ja EI EDES PÄIKKÄREITÄ!
Se on nyt 34, kuuluuko tuohon ikään, että on niin riippuvainen, ettei edes vessassa saa istua rauhassa!
Siellä on kavereita ja virikkeitä.
Mies ainakin viihtyy siellä. Niillä on kaikkea papereita siellä ja oma tietokone kaikilla. Välillä ne istuu yhdessä pöydän äärellä. Ihan kivalta toi kuulostaa... En tosin itse ole koskaan ollut paikan päällä, niin en tiedä, mitä siellä oikeasti tapahtuu. Mutta mies on ihan perustyytyväisen oloinen päivähoidon jälkeen. Kaipa mä huomaisin, jos jotain olisi vialla.
minun lomani aikana kotihoidossa; aktiivisuus vähenee selvästi, makoilee paljon, imee tiheästi (3-4 pulloa ohranestettä menee päivittäin) jne.
Itse uskon, että miehen persoonallisuudella on kyllä tekemistä asian kanssa, meidän mies odottaa itsekin, että pääsee jo päivähoitoon. Hän on viihtynyt erinomaisesti jo 12 vuotta samassa paikassa, töissä piirtelee porukassa ja erikseen. Hoitaja osaa antaa monipuolisia ja haasteellisia, omalle tasolle sopivia tehtäviä jne. Joskus mies on niin innostunut, ettei sitä meinaa saada päivähoidosta pois ollenkaan, vaan saattaa jäädä esim. yhdeksään asti jatkamaan projektejaan .
ap:n mies saa varmaan vielä äidinmaitoa kun on niin kehittynyt.