Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Neuvolatäti sanoi, että meidän 31v2kk mies vastaa kehitykseltään jo 32v miestä...

Vierailija
26.07.2007 |

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap:n mies saa varmaan vielä äidinmaitoa kun on niin kehittynyt.

Vierailija
22/31 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

annetaanpas nyt miesten olla miehiä (SE ON NIIN LYHYT AIKA) ja kehittyä omana yksilönään miehentahtisesti !

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruokavalio on kohdallaan, annoskokoa voisi vähän pienentää. Uutta liikuntaharrastusta kannattaisi harkita. Omien jälkien siivoaminen ei vieläkään oikein suju ja hermojen hallintaa voisi harjoitella yhdessä leikinomaisesti. Tilanne ei vaadi kuitenkaan seurantaa. Seuraava nla normaalin ohjeistuksen mukaan.

Vierailija
24/31 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi peniksen käyrä sentään vielä menee ihan ok. Huolestuttaa vaan, että miten kauan näin on? Aletaankohan jo 50v neuvolassa tarkastella myös peniksen käyrää? Vaiko vasta myöhemmin?

Vierailija
25/31 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin jonnekin 25 tienoille meni ihan tasaisesti. Sitten alkoi nousta tasaisesti, mutta nyt 35 vuotiaana miehellä on vissiin joku ikävaihe kun se yhtäkkiä kiinnostui ruoasta ihan hirveesti ja painokäyräkin on kääntynyt laskuun.



Ite tahtoo aina syödä ja laittaakin ruoan, vaikka aina tulee kauhea sotku. Pitäisköhän tosta painokäyrän laskusta olla jo huolissaan? Liikkuu kyllä tosi paljon ja on oppinut kääntymään yöllä selältä mahalleen. Nyt on myös takana tiheän imemisen kausi, eli koko ajan on ollut pullo kädessä viimeiset neljä viikkoa. Mutta on näitä tiheitä imutteluja ollut kyllä joka kesä aikaisemminkin.

Vierailija
26/31 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte ihan hervottomia, mammat!



Mutta hieman ihmettelen kun tähän ketjuun tulee niin kivoja ja kannustavia viestejä miesten kehitykseen liittyen mutta tuo 1v 2kk äityli saa kuraa niskaan... Onko nyt niin että miesten kehityksellä saa leuhkia, mutta lasten ei??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/31 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiheän imun kausi on kesällä ihan normaalia!! Sitä ei pidä yrittää estää tai vähentää imukertoja, vaan antaa miehentahtisesti imemisen vähentyä. Meillä ainakin vähenee, kun siirtyy takaisin päivähoitoon. Onkohan tuo päivähoito ihan hyväksi mun miehelle? Joutuu olemaan joskus jopa 10h päiviä hoidossa ja EI EDES PÄIKKÄREITÄ!

Vierailija
28/31 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on nyt 34, kuuluuko tuohon ikään, että on niin riippuvainen, ettei edes vessassa saa istua rauhassa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/31 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on kavereita ja virikkeitä.

Vierailija
30/31 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies ainakin viihtyy siellä. Niillä on kaikkea papereita siellä ja oma tietokone kaikilla. Välillä ne istuu yhdessä pöydän äärellä. Ihan kivalta toi kuulostaa... En tosin itse ole koskaan ollut paikan päällä, niin en tiedä, mitä siellä oikeasti tapahtuu. Mutta mies on ihan perustyytyväisen oloinen päivähoidon jälkeen. Kaipa mä huomaisin, jos jotain olisi vialla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
31/31 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

minun lomani aikana kotihoidossa; aktiivisuus vähenee selvästi, makoilee paljon, imee tiheästi (3-4 pulloa ohranestettä menee päivittäin) jne.



Itse uskon, että miehen persoonallisuudella on kyllä tekemistä asian kanssa, meidän mies odottaa itsekin, että pääsee jo päivähoitoon. Hän on viihtynyt erinomaisesti jo 12 vuotta samassa paikassa, töissä piirtelee porukassa ja erikseen. Hoitaja osaa antaa monipuolisia ja haasteellisia, omalle tasolle sopivia tehtäviä jne. Joskus mies on niin innostunut, ettei sitä meinaa saada päivähoidosta pois ollenkaan, vaan saattaa jäädä esim. yhdeksään asti jatkamaan projektejaan .