yh haluaa seksisuhteen naisen kanssa (miehet ei kiinnosta)
hei, onko muilla yh-äideillä sama ongelma... miehet ei juuri nyt kiinnosta mutta naisen kanssa voisi kokeilla seksisuhdetta?
Kommentit (30)
Ja tuntuu etten miestä enää koskaan otakaan. Naisia mulla on ollut jo ennenkin, mut nyt taukoa välissä.
Harmi vaan että tämä nainen on varattu, joten saa nähdä kuinka käy. Itse haluan myös suhteen, en pelkkää seksiä.
Onko muita kaltaisiani? Itse Pirkanmaan seudulta ja 30+. Hoikka ja kaunis, hakusessa samanlainen.
kyllä nyt tällä hetkellä olisi helpompaa harrastaa seksä naisen kanssa kun eiviitsi kotiin tuoda mieheiä pienen lapsen takia. Ei ole kokemusta naisista, mutta kyllä sitä halua kokeilemiseen löytyy... Onko muita samassa tilanteessa olevia??
Yh Varsinais-Suomesta
Täällä kanssa yh-äiskä samoilta suunnilta, jonka tekisi mieli kokeilla seksiä naisen kanssa. Tiiä sitten kestäiskö kantti loppuun asti, mutta ainakin mieli tekisi :)
Turun suunnalta ja samoilla ajatuksilla olen kun sinä =) Miten saatais yhteys, onko sulla sähköpostisos?
4
hei 5,
tässä mun yhteystiedot: yhnelonen @ hotmail . com
Olen miettinyt samaa erottuani äskettäin ja unelmoinut suhteesta
samassa tilanteessa olevan naisen kanssa. Miehet kiinnostavat kyllä edelleen ja elän seksuaalisesti (solo) parasta aikaani. Nautin suunattomasti lesbo -videoista ja halut ovat kovat. Voisin hyvin kuvitelle nauttivani suuseksistä naisen kanssa sekä antavana että saavana osapuolena. En ole koskaan aikaisemmin tunetenut mitään bi-tarpeita, mutta nyt asia on putkahtanut tosi voimakkaana mieleeni. Joten kaivataan hyvää ja tasokasta naisseuraa;)
ystävyys+/seksisuhde ihanan naisen kanssa olisi haaveissa!
Keski-Suomesta.
Eli mullakin pieni lapis ei miestä eikä miehen tarvetta juuri nyt. Kyllä miehen kanssa haluan jakaa perhe-elämän ym. mutta nyt menossa vaihe kun kiinnostaa vaan kokeilla seksiä samassa tilanteessa olevan naisen kanssa. Muita jotka haluavat kokeilla??
mistäpäin olet? Ajatukset kohtasivat... =)
Vierailija:
Olen miettinyt samaa erottuani äskettäin ja unelmoinut suhteesta
samassa tilanteessa olevan naisen kanssa. Miehet kiinnostavat kyllä edelleen ja elän seksuaalisesti (solo) parasta aikaani. Nautin suunattomasti lesbo -videoista ja halut ovat kovat. Voisin hyvin kuvitelle nauttivani suuseksistä naisen kanssa sekä antavana että saavana osapuolena. En ole koskaan aikaisemmin tunetenut mitään bi-tarpeita, mutta nyt asia on putkahtanut tosi voimakkaana mieleeni. Joten kaivataan hyvää ja tasokasta naisseuraa;)
Mullakin seksuaaliset halut naisia kohtaan ovat heränneet kun tullut harrastettua enemmän sooloilua ja lesboseksin katselua. Miehet eivät juuri nyt kiinnosta.. Toki haluan elää miehen kanssa ja seksisuhteen, mutta juuri nyt haluaisin kokea sen samassa tilanteessa olevan naisen kanssa.
tuonne suomi24:n torille ja työnhakijoita. Siellä oli, ainakin minun tulkintani mukaan, ihan ilmiselvä seksipalvelu tarjoajan ilmoitus. Ja nimen omaan naisille. Tai hierontaahan siinä lupaillaan, mutta hiukan omituinen fiilis tuli silti.
mä ainakin pyydän siltä kokovartalohoidon...mitähän se maksais....=)
Vierailija:
Keski-Suomesta.
Olen 26v. yh Jyväskylästä
Olen tosin jo 34-vuotias... :( Mulla on yhteishuoltajuus lapsista ja asun Jyväskylän maalaiskunnan puolella. Jos jotakuta kiinnostaa, niin voin antaa sähköpostiosoitteen! :)))
Vierailija:
Vierailija:
Keski-Suomesta.Olen 26v. yh Jyväskylästä
Eipä ole tapana tällaista puuhata, mutta kerrankos sitä... ;)
26v. yh
tässähän jää heteromiehet kohta vaikeuksiin... :-(
T: mies
ketju hiljeni kerralla?
Tulkaas sit jakamaan ne kokemuksetkin kanssamme!
okalintu @ netti. fi. En nyt äkkiseltään keksinyt fiksumpaakaan osoitetta, mutta kirjoittele, jos uskallat! Itse olen neitsyt näissä naishommissa, mutta kaikkea pitää kokeilla vähintään kerran... :)
Vierailija:
Eipä ole tapana tällaista puuhata, mutta kerrankos sitä... ;)26v. yh
Ei vitsi te NAISET!! Olette ihan mahtavia =) Mä punastuin, en tienny että parin löytäminen on näin helppoa!
T. HETERO NAINEN
PS. TOIVOTTAVASTI TÄRPPÄÄ
Minkä ikäistä ja kokoista naista etsit?