Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

yh haluaa seksisuhteen naisen kanssa (miehet ei kiinnosta)

Vierailija
26.07.2007 |

hei, onko muilla yh-äideillä sama ongelma... miehet ei juuri nyt kiinnosta mutta naisen kanssa voisi kokeilla seksisuhdetta?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäistä ja kokoista naista etsit?

Vierailija
2/30 |
28.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tuntuu etten miestä enää koskaan otakaan. Naisia mulla on ollut jo ennenkin, mut nyt taukoa välissä.

Harmi vaan että tämä nainen on varattu, joten saa nähdä kuinka käy. Itse haluan myös suhteen, en pelkkää seksiä.

Onko muita kaltaisiani? Itse Pirkanmaan seudulta ja 30+. Hoikka ja kaunis, hakusessa samanlainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
31.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä nyt tällä hetkellä olisi helpompaa harrastaa seksä naisen kanssa kun eiviitsi kotiin tuoda mieheiä pienen lapsen takia. Ei ole kokemusta naisista, mutta kyllä sitä halua kokeilemiseen löytyy... Onko muita samassa tilanteessa olevia??

Yh Varsinais-Suomesta

Vierailija
4/30 |
01.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä kanssa yh-äiskä samoilta suunnilta, jonka tekisi mieli kokeilla seksiä naisen kanssa. Tiiä sitten kestäiskö kantti loppuun asti, mutta ainakin mieli tekisi :)

Vierailija
5/30 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turun suunnalta ja samoilla ajatuksilla olen kun sinä =) Miten saatais yhteys, onko sulla sähköpostisos?

4

Vierailija
6/30 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

hei 5,

tässä mun yhteystiedot: yhnelonen @ hotmail . com

Vierailija
7/30 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt samaa erottuani äskettäin ja unelmoinut suhteesta

samassa tilanteessa olevan naisen kanssa. Miehet kiinnostavat kyllä edelleen ja elän seksuaalisesti (solo) parasta aikaani. Nautin suunattomasti lesbo -videoista ja halut ovat kovat. Voisin hyvin kuvitelle nauttivani suuseksistä naisen kanssa sekä antavana että saavana osapuolena. En ole koskaan aikaisemmin tunetenut mitään bi-tarpeita, mutta nyt asia on putkahtanut tosi voimakkaana mieleeni. Joten kaivataan hyvää ja tasokasta naisseuraa;)

Vierailija
8/30 |
02.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ystävyys+/seksisuhde ihanan naisen kanssa olisi haaveissa!

Keski-Suomesta.

Vierailija
9/30 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mullakin pieni lapis ei miestä eikä miehen tarvetta juuri nyt. Kyllä miehen kanssa haluan jakaa perhe-elämän ym. mutta nyt menossa vaihe kun kiinnostaa vaan kokeilla seksiä samassa tilanteessa olevan naisen kanssa. Muita jotka haluavat kokeilla??

Vierailija
10/30 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mistäpäin olet? Ajatukset kohtasivat... =)

Vierailija
11/30 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Olen miettinyt samaa erottuani äskettäin ja unelmoinut suhteesta

samassa tilanteessa olevan naisen kanssa. Miehet kiinnostavat kyllä edelleen ja elän seksuaalisesti (solo) parasta aikaani. Nautin suunattomasti lesbo -videoista ja halut ovat kovat. Voisin hyvin kuvitelle nauttivani suuseksistä naisen kanssa sekä antavana että saavana osapuolena. En ole koskaan aikaisemmin tunetenut mitään bi-tarpeita, mutta nyt asia on putkahtanut tosi voimakkaana mieleeni. Joten kaivataan hyvää ja tasokasta naisseuraa;)

Mullakin seksuaaliset halut naisia kohtaan ovat heränneet kun tullut harrastettua enemmän sooloilua ja lesboseksin katselua. Miehet eivät juuri nyt kiinnosta.. Toki haluan elää miehen kanssa ja seksisuhteen, mutta juuri nyt haluaisin kokea sen samassa tilanteessa olevan naisen kanssa.

Vierailija
12/30 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuonne suomi24:n torille ja työnhakijoita. Siellä oli, ainakin minun tulkintani mukaan, ihan ilmiselvä seksipalvelu tarjoajan ilmoitus. Ja nimen omaan naisille. Tai hierontaahan siinä lupaillaan, mutta hiukan omituinen fiilis tuli silti.

Vierailija
13/30 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ainakin pyydän siltä kokovartalohoidon...mitähän se maksais....=)

Vierailija
14/30 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Keski-Suomesta.

Olen 26v. yh Jyväskylästä

Vierailija
15/30 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tosin jo 34-vuotias... :( Mulla on yhteishuoltajuus lapsista ja asun Jyväskylän maalaiskunnan puolella. Jos jotakuta kiinnostaa, niin voin antaa sähköpostiosoitteen! :)))

Vierailija:

Vierailija:

Keski-Suomesta.

Olen 26v. yh Jyväskylästä

Vierailija
16/30 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tapana tällaista puuhata, mutta kerrankos sitä... ;)

26v. yh

Vierailija
17/30 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässähän jää heteromiehet kohta vaikeuksiin... :-(

T: mies

Vierailija
18/30 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ketju hiljeni kerralla?

Tulkaas sit jakamaan ne kokemuksetkin kanssamme!

Vierailija
19/30 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

okalintu @ netti. fi. En nyt äkkiseltään keksinyt fiksumpaakaan osoitetta, mutta kirjoittele, jos uskallat! Itse olen neitsyt näissä naishommissa, mutta kaikkea pitää kokeilla vähintään kerran... :)

Vierailija:

Eipä ole tapana tällaista puuhata, mutta kerrankos sitä... ;)

26v. yh

Vierailija
20/30 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vitsi te NAISET!! Olette ihan mahtavia =) Mä punastuin, en tienny että parin löytäminen on näin helppoa!

T. HETERO NAINEN

PS. TOIVOTTAVASTI TÄRPPÄÄ

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kuusi