Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

seurustelisitko etelä-amerikkalaisen miehen kanssa?

Vierailija
13.10.2008 |

kulttuurieroja lähinnä mietin..

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
13.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai sitten ei lainkaan

Vierailija
2/8 |
13.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta pitempiaikainen suhde tai avioliitto ei varmaan kaikilta onnistu.

riippuu niin paljon sitten itse ihmisistä jo se.

mutta ihan yhtä hyvä tai parempikin kuin eurooppalainen voi periaatteessa olla etelä-amerikkalainen kumppani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutustu ihmiseen äläkä tuijota ulkoisia määreitä.

Vierailija
4/8 |
13.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

outoa jengiä täällä. Tiedätkö, että Etelä-Amerikassa asuu 300 000 miljoonaa ihmistä. Siinä joukossa on moderneja cityihmisiä Buenos Airesista tai Caracasista (esim. näissä kaupungeissa on monia sellaisia loistoalueita, joista Suomessa ei voida unelmoidakaan), "tavallisia" pikkukaupungin pimuja ja kundeja vaikka Chilen Valparaisosta, Brasilian hollantilaisperäiset siirtolaiset, Guatemalan köyhät intiaanit, yläluokan lapset, jotka matkustelleet koko ikänsä ja opiskelleet eurooppalaisissa yliopistoissa... Ja jeps, tässä vain muutamia, jotka mahtuu "eteläamerikkalainen" käsitteen alle.

Huh huh.

Vierailija
5/8 |
13.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vaihtoehtona olisi vaikka saamelainen poronhoitaja Lapista, berliiniläinen kirjallisuuden professori ja sisilialainen peruskoulunope.

ÖÖ, en kyllä eurooppalaista haluaisi...

Vierailija
6/8 |
13.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vaihtoehtona olisi vaikka saamelainen poronhoitaja Lapista, berliiniläinen kirjallisuuden professori ja sisilialainen peruskoulunope.

ÖÖ, en kyllä eurooppalaista haluaisi...

Tais mennä viesti perille... ; )

Vierailija
7/8 |
13.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kohdalla toimii mainiosti, mutta täytyy sanoa, että mieheni on ehkä suomalaisempi luonteeltaan kuin minä (ujo, luontoa rakastava, rauhallinen ym.). Minä olen meidän suhteessa se räiskyvämpi "latino".

Mutta kuitenkin.

Vierailija
8/8 |
13.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisen ja miehen rooleista, perheen asemasta yhteiskunnassa ym. Se on sitten jokaisen parin oma asia, kuinka näitä käsittelevät ja miten siinä onnistuvat. Jos tämä aihe kiinnostaa, suosittelen Sinikka Artevan kirjaa "Rakastuin ulkomaalaiseen". Se on aika avartava ja mielenkiintoinen kirja muutenkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kahdeksan