***NELIAPILAT*** vko 42
Linkki edelliseen pinoon:
http://www.vauva.fi/keskustelut?p_p_id=forum_WAR_perhe&p_p_action=1&p_p…
Kommentit (78)
Vau, meillähän on täällä lupaavia piinailijoita!!!! Oireet kuulostaa varsin lupaavilta!!!! Testatkaa nyt pian, MÄ en jaksa odottaa teidän tuloksia;););)
ON: mun oma gyne on tämän ja ensi viikon lomalla, joten mun kierukan poisto venyy ellen mene jollekin toiselle poistattamaan sitä. Ilmeisesti terv.keskuksessakin otetaan niitä pois. Täytyy miettiä huomenna minne menisi... Vähän nämä mun mielialat ovat taas tässä heitelleet, kun oli aikas rankkaa tuo sairastelu ja vei voimat. Toisaalta vauvakuume kummittelee jossain tuolla takaraivossa eikä jätä rauhaan....
Nyt en muista nimimerkkiä kuka plussasi, mut mitenkähän hän ja pikkuinen voi? Ja mitkä ovat tunteet tällä hetkellä???
Maalaisompulta utelisin että miten sä jaksat valvoa illalla tosi myöhään ja jaksat herätä aamulla ja viedä päivän kunnialla läpi? Mä kadehdin niitä jotka eivät tarvi paljoa unta!!! Mä kun nukun 8-10h ja silti usein väsyttää :( Ja olen väsyneenä pirttihirmu ja kiukkunen joka asiasta.
Tsemppiä kaikille ja peukkuja piinailijoille!!! Tulkaa pian kertomaan uutisia...
-jalkkis-
Myös terkat ottaa neuvolassa kierukan pois. Multakin otti, kun en raaskinut maksaa yksityiselle 70 euroa siitä "lystistä". Ja tosi nätisti ottikin -ei sattunut ollenkaan, kun vertaan edelliseen kertaan, jolloin just yksityinen gyne sen nappas pois...auuuttsss!!!
Nukkumisesta -mä kadehdin niitä, jotka SAA jo nukkua yönsä putkeen...Mä olen valvonut jo kaks vuotta nuorimman neidin kans. Tai valvonut ja valvonut, mutta joka yö hää herättää mut useamman kerran. Kahden vuoden aikana neito on nukkunut max 10 yötä heräämättä. Mä nukun noin 6-7 tuntia yössä, max 2-3 tuntia putkeen. Mut siihenkin valitettavasti tottuu. "Sivuvaikutuksia" tästä vähäunisuudesta seuraa roppakaupalla; tosi pahoja muistikatkoja, välillä tuntuu kuin olisin kännissä keskellä päivää ja päänsärky toisinaan. Ja ulkoisesti oon vanhentunut kahdessa vuodessa 5 vuotta...No, sitä saa, mitä tilaa. Itse opetin "pahoille tavoille" kun tyttö nukkui mun vieressä tissi suussaan 1,5 vuotiaaks...Hän on ainakin saanut läheisyyttä! :) Viis mamman silmäpussiesta;) Nykyään hän käy mut hakemassa viereensä jossain vaiheessa ja mähän meen, kun ollaan kerta hemmoteltu toinen piloille;) Ei vaiskaan, olis kaikkien edun mukaista, jos hän nukkuis jo itekseen, mut mä en vaan JAKSA aloittaa unikoulua TAAS. Ajattelen näin, että nukutaan, missä nukutaan, KUNHAN nukutaan.
Hyvää yötä kaikille!
Eltemia kp24/??, and still no ovulation.....
ps. SANI, testaathan jo huomenna, pliis!!! NIin hyvältä kuulostaa sun lämmötkin!! bbbbbbbdddddddd- ja äitix3 sinä myös!!! :)
Piti ottaa vähän etäisyyttä tuohon pakkaamiseen, muuten unohtuu kuitenki jotaki...
Kattelin tuossa tuota 4d:tä...miten joku voiki olla noin iso? Hurjaa...ja kurjaa :( sääliksi käy kyllä...
Saniko täällä vielä meitä piinaa? :D Aika jännää kieltämättä! Tulehan sitte heti kertomaan meille mitä testi näyttää!
Toivottavasti Jalkkis pääsis pian härvelistään!!
Pikaista paranemista sairastaville!
Mammariinille onnea uuteen yritykseen, hyvä että kaikki on nyt ok sen osalta, toivottavasti syy pienen poismenoon löytyisi ettei sitä tarvis enää itekseen miettiä (yks huoli ois pois..)
Missäs Miksuliinu luuraa + Hoppenkoija ja muut (anteeksi en muista kaikkien nimiä vielä)...huhuu!?
Meillä siis on syysloma isommilla lapsosilla ja tarkotus olis aamulla aikasin (meille) lähteä ajamaan kohti Pohjanmaata...reilun viiden tunnin ajourakka mulle tiedossa ku ukkokultani pitää tehä töitä siinä samalla...Saas nähä kuinka tuo kuopus jaksaa...
Eltemia: Samat sanat!! Mää olen niin kade niille jotka saa nukkua öisin...Meillä tuo poika 1v+2,5kk herää vielä tissille noin kolme kertaa yöllä...ja ku me mennään isukin kanssa nukkumaan siinä yhen paikkeilla, tekee mulla niiiiiin tiukkaa päästä aamulla ylös...Vaikeaa on ku mää tarttisin vähintään sen 8h unta ja tietty vielä putkeen...mutta tähän on tyytyminen...meillä siis allergiat valvottaa...Mää olen kans melkonen pirttihirmu väsyneenä..eli aika lyhyt pinna sillon on (valitettavasti) toisekseen mun ihqu migreeni saa kunnon voimat väsyneenä, lisäksi mää olen huomannut sen että laihtuminen on sata kertaa vaikeampaa ku ei nuku kunnolla....laihutappa siinä sitte...huoh
Pitänee mennä takasi pakkaamaan...porkkanoita aattelin säkillisen kuoria evääksi...pojille on lisäksi turkinpippureita...
Peukutuksia piinaaville ja siivousintoa kaikille! Palaan viimeistään ens maanantaina! (Pitää ottaa nuo tätitarvikkeet varuilta mukaan jos vaikka sais silleen tädin piettyä poissa nurkista) :DD
nani kp29
Negaa sieltä tuli... Vaikka näin ajattelinkin, mutta silti... Noo, onneksi nyt on vielä kp 22 (tähän aikaan yöstä) joten viikon päästä voipi olla jo toinen ääni kellossa.
No nyt nukkumaan ja parempaa onnea muille testaajille!
äitix3
Kerrankin olen aikaisessa koneella. No kohta aion kyllä kellistyä typyn kanssa ekoille päikkäreille, olin illan töissä ja sitten tietysti lösähdin sohvalle, jäi tuo yö liian lyhyeksi, vain 8 tuntia... Meilläkin neiti herättää vielä useamman kerran yössä ja olen ollut reilun vuoden enemmän ja vähemmän aivot narikassa, nyt onneksi jo vähemmän. Mutta taas on lievä unikoulu menossa, että joskus saisi nukkua tarpeeksi.
Sanilla kuulostaa tosi hyvältä, tule kertomaan pian hyviä uutisia, saadaan km:laisillekin parempi onni matkaan!!!
Äitix2, pahoittelut negasta, vielähän se ehtii muuttua :-) Testasin itsekin viimeksi malttamattomana jo 9pv ovulaatiosta, haamu tuli, mutta parin päivän päästä jo selkeämpi +.
Nani, hauskaa kun joku kaipaa! Olen vain niin saamaton tämän kirjoittamisen kanssa, käyn kyllä lueskelemassa useammin. Minä sorsa olen naimisissa riikinkukon kanssa, kohtuu selviä tapauksia ollaan! Jos synttärisi on muutaman päivän päässä "horoskooppienvaihtopäivästä", niin kannattaa kyllä lukea molemmat merkit. Kalenterissa olevat ajat eivät pidä paikkaansa nykymaailmanaikaan ja todellisuudessa eri merkit eivät ole voimassa kuukautta, vaan jotkut vain pari viikkoa ja jotkut melkein kaksi kk. Hauskaa lomareissua! Ja tulet sitten kyllä heti vaikka lainakoneelta kertomaan, jos sattuisit malttamattomana plussaamaan... X-D
).( Liityn Mammariinin kanssa menkkojen odottajiin, vaikka piinapäivät ovatkin menossa. Tunnen kroppani - tai se kertoo kyllä kaiken, nimimerkillä "Oviksesta, kiinnittymisestä, kohdun kasvusta ja kaikesta muustakin kovasti kipuileva" - ja tiedän ettei ole nyt tärpännyt, tänään oli aamulämpökin jo laskusuunnassa. Menkat alkavat sunnuntaina tai maanantaina, ovatkin ensimmäiset sitten toukokuun, saa nähdä mitä tapahtuu. Ihan hyvä näin, mulla taas joku viirus, keuhkoputket täynnä limaa ja olen yskinyt vatsalihakset kipeiksi eli olisin ollut ihan vainoharhainen viirustauti/keskenmono-yhteyden vuoksi. Tuntuu, että näin tämän piti mennäkin, vaikka silti... Lisäksi nyt on tapahtunut niin paljon surullisia asioita, että se asettaa kyllä omat asiat oikeaan mittakaavaan.
Grrrr, meidän pikkuneiti on ollut muutaman päivän ja yön hirveä, jatkuvaa kitinää ja levottomuutta, jos johtuu hampaista, mitä voi hyvinkin olla, niin tulisivat pian!!! Pakko mennä...
Miksuliinu kp 31/35 yk 4 (toivottavasti seuraava kierto olisi jo lähempänä normaalia 28-30)
Nukkumisesta: Mä olen kyllä niin iloinen, että saan tarpeeksi unta. Vanhimmat lapset nukkuvat kuin tukit. Menevät nukkumaan joskus kahdeksan ja yhdeksän välillä ja herääväät kello 6.30-7.30. Joskus harvoin on painajaisia tai pissahätää... Nuorin nukkuu oikeastaan saman verran, hänellä on välillä tutti ja rätti hukassa. Mut eilenkin nukahti jo kahdeksalta, itki tuttia vähän ennen puoltayötä ja sitten oli herätys kello 7.20. Meillä lapset ovat kehittyneet NIIN hitaasti niin puheessa kuin liikkumisessa, meillä esim. kuopus ei *vieläkään* kävele ja ikää nyt 1v 7kk ens viikolla =( Mut sit kyllä ylpeilen sillä, että nämä kaikki kolme ovat paremman sortin nukkujia! Kun joku kerhossakin oikein ihmettelee, kun kuopus ei kävele, niin joskus kyllä piruilen, että neiti kyllä sentään nukkuu 10-12h yössä. Kauheaa piruilla, varsinkin kun näkee, että toisilla on ihan pussit silmien alla. Mut ei sitä kävelemättömyyden päivittelyä aina jaksa, sitä on kohta saanut 3kk kuunnella =(!
Mulla on oikeastaan vauvakuume mennyt ohi, ja nyt taas vakavasti pohdin, että jatketaanko vauvayritystä vai ei. Se nyt on minusta kiinni, mies kyllä haluaa vauvan, mutta ymmärtää jos en jaksa... Mä en tiedä, masentaa omat läskit NIIN paljon, että se on saanut jo liian ison osan mun elämästä =(
Toivottavasti plussia alkaisi satelemaan. Mulle ei ainakaan ole lähimaillakaan mikään plussa. Sanille peukkuja, ja oliko joitain muitakin piinailijoita... Plussatuulia neliapiloille!!
T:Anttuli yk3 kp mikä lie?
Piti tulla tänne kurkistelemaan teitä...
Toivottavasti mahdollisimman moni siirtyy tuonne odottavien puolelle pian..Sanilla vaikuttaa aika lupaavalta tilanne..(mielenkiinnolla seuraan)
Varasin ajan yksityiselle ultraan.. ihan vaan tarkistus, että tuolla oikeesti on asukki. Ultra on rv 8 eli kahden viikon kuluttua.
Plussatuulia kaikille ja mukavaa viikkoa..
Toivottelee, Helinä ja pikkuinen rv5+6
Ja isot kiitokset teille kaikille onnitteluista ja tsemppauksista, olittekin ekat joiden kanssa jaoin tämän vauva uutisen =)
Tuo toisten päivittely on kyllä niin kiva asia. Meidän pienellä ei ole vielä yhtään hammasta, ikää 1v2kk ja aiheuttaa lievää kummastelua. Kävelemään lähti ihan juuri. Toisaalta en ole itse ollut yhtään huolissani, vaikka nuo asiat ovat menneet ihan eri tahtiin kuin sisaruksilla. Minun mielestäni ihan tarpeeksi normaali riiviö, vaikka yhtään sanaakaan ei vielä sano, osaa kyllä komennella muita silti! Joko teidän pikkuneiti liikkuu muulla tavoin? Mites puhe? Tuosta nukkumisesta olen kyllä NIIIIN kateellinen.
Miksuliinu
Eipä haittaa enää yksikään nega..
meidän kuopus (ens viikolla 2v.) meinasi jäädä auton alle kerhon parkkiksella. (siellä pysäköidään kadun varteen) Oli 10 cm. kiinni ettei jäänyt, just ehdin ottaa hupusta kiinni ja vetää pois tieltä Poika käveli mun ja tytön perässä ja kompastui just kun pääsin autolle, avasin tytölle oven ja ajattelin nostaa pojan ylös.samassa kuulen kuinka eräs toinen äiti huutaa EEEIIII!!! Meidän poika olikin noussut ylös ja lähtenyt juoksemaan autojen välistä tielle... onneksi ehdin ajoissa juosta kiinni... rutistin vain poikaa sylissä, itkin ja tärisin. vieläkin itkettää kun ajattelen. Enkeleitä oli matkalla ja paljon!
Eipä tänne oikein muuta... piinaillaan ja odotelleen
äitix3 kp.22/??
Mulle on tullut ihan hirveä pelon sekainen tunne, enkä ole enää lainkaan varma haluanko yrittää perheeseemme neljättä eläväistä lasta.... ihan jäätävää. Tiesin tämän tunteen ja pelon tulevan, mutta näin pian. Lienee tuolla lääkäri käynnillä osansa.
Mutta voiko niin huono tuuri olla kaksi kertaa peräkkäin, tuntuu että voi, jos ajattelee tähtiä joiden alla olen syntynyt. Ne ovat katastrofaaliset ja tuntuu, että vain huono onni ja ikävät tapahtumat sekä sairaudet seuraavat toisiaan.
Nyt selkeästi olisi piristysruiskeen paikka!
Mitenkäs piinailijat, piina jatkuu ;) Toivottavasti tulee plussa sadetta ja tarrasukkia.
Mammariini kp22 tai 25/24-32
äitix3: Kauheaa kuinka lähellä tragedia olikin teidän perheessänne! Kamalaa. Onneksi selvisitte säikähdyksellä! Siis kertakaikkiaan. Mä olisin kans varmaan säikähtyänyt niin että olis sydän pamppaillut kurkussa koko päivän. Kyllä rytäkän jälkeen taas muistaa, kuinka tärkeää tavallinen arki on ja se, että kaikki on kuitenkin kunnossa =)
Mammariini: Toivottavasti menee synkät fiilikset ohi, ja uskallatte jatkaa. Mutta tiedän mistä puhut... Mulla tulee päiviä, kun kertakaikkiaan tuntuu siltä, että onko meillä niin hyvä tuuri, että saisimme neljännen TERVEEN lapsen, ja niin, että mun raskausmyrkytys ei äityisi kauhean pahaksi. Huh. Mutta kuitenkin sitten välillä haluan niin paljon, ja osaa ajatella, että ei meille kyllä kaikki meneen hyvin... Mutta mä ainakin toivoisin teille uutta raskautta todella paljon, KOSKA salama ei koskaan iske samaan paikkaan =) En oikein tiedä, miten osaisin piristää...
Miksuliinu: Kyllä meidän kuopus jo menee muilla keinoin, kiipeilee, kävelee taaperokärryllä ym. Lääkäri meinasi 1.5v neuvolassa, että ei ole syytä huoleen, kehitys on muuten ihan OK. Fysioterapiassa ollaan käyty heinäkuusta... Eli taitaa olla rohkeudesta kiinni. Puhetta tulee jonkun verran. Paljon yksittäisiä sanoja, ja hyvin ymmärtää kun sille päälle sattuu ;o) Mutta rauhallinen pikkunainen hän on muutenkin ja harkitsevainen, että se on varmaan ihan luonteessa se, että ei vielä lähde kävelemään.
Omaa napaa: Ihan oikeasti, pitäisi ottaa esiin se kalenteri ja katsoa omat kp:t. Raskaana nyt en ainakaan ole, mutta että tulisi edes kuukuppi desinfioitua ennen menkkoja... Kävin taas sauvakävelemässä, se on kyllä kivaa =)
T:Anttuli kera kolmikon yk3 kp:t mitälie kierto yleensä 26-29
Tuhru alkoi eilen illalla, joten tämä kierto on sitten menetetty. Ei vielä ollu tarkoitettu meidän saavan neliapilaamme.. Jospa ensi kierrosta sitten.. Toivon, että menkat alkaisi kunnolla tänään, niin tulisi 28 päivän kierto (mä lasken kierron alkavan vasta kunnon vuodosta, näin oon joskus saanut ohjeita). Ennen ekaa km: a mun kierto oli aina tasan 28, kunnes sen jälkeen alko heittelemään ja jämähti 26 päivään.. Tuon toisen km:n jälkeenhän sitten kierto on ollut eka 30 ja toka 22 päivää.. Kiitos teille tuesta ja piina-ajan peukuista. Kyllä tämä vauvakuume tekee sitten ihmisen ihan pöljäks.. :D
Plussaonnea muille piinailijoille! bd
äitix3 Kauheaa kyllä tuollanen läheltäpiti tilanne! Mullekin tuli kans vedet silmiin, kun luin tekstis. Onneksi päättyi kuitenkin onnellisesti!
Anttuli: mä kans jo eilen illalla desinfioin kuukupin, mutta oottelen vielä että vuoto alkais kunnolla. Mulla kun on sen käyttö vielä opettelun asteella..
Mukavaa loppuviikkoa kaikille! :)
sani kp29/22-30
Ei jaksais laittaa ruokaa, joten tulin sitten tänne.
Sani, milloin sulla oli eka km? Olivatko samassa vaiheessa? Sanottiinko sulle mitään syystä, mahdollisesta uusimisesta jne.? Pahoittelen kuulustelua, mutta kun itse olen samassa veneessä, niin kiinnostaa Itsellänikin on siis ollut nyt nuo kaksi peräkkäin ja riski uusia kai lisääntyy kertojen lisääntyessä. Mutta tarpeeks pöljä kun on, niin uudestaan vain yritetään, vaikka pelottaakin...
Äitix3, onneksi teillä oli hyvin ammattitaitoinen suojelusenkeli ja pitkäkätinen äiti!!!
Anttusanttu, meidän neiti teki just samalla tavalla, muuten kyllä liikkui ja käveli kärryn kanssa, mutta askeltakaan ei suostunut yrittämään, vaikka kuin houkuteltiin. Sitten yhtenä päivänä lähti itse ja taito on karttunut paljon nopeammin, kuin noilla aikaisemmin kävelleillä. Minusta teidän neiti kuulostaa ihan tavalliselta, älliä ehkä keskimääräistä enemmän kun ei halua lähteä huojumaan ympäriinsä!
Pakko se ruoka kai on tehdä. Tai ehkä ei.
Miksuliinu kp32/35 yk4
... Ja katsoin niin kp:t kuin laitoin kupin kiehumaan =) Nyt on jo kp20! Vähänkö ne menee nopeasti kun niitä ei laske... Mutta mitään piinailua ei tarvitse edes miettiä, kun mullahan oli se pissatulehdus, niin ei uskallettu sitten tärppipäivinä touhuilla. Ja tulehdus meni sitten ohi ilman a-kuuria.
Kuukupin ansiosta kun ei ole sellaista ärsyttävää fiilistä, että "kohta ne alkaa, aargh!" vaan lähinnä voi todeta lonkalta, et "kuppi kehiin =)" , niin en pysy oikein perässä, koska vuoto on alkanut ja koska on loppunut. Ei ole helpotus, et menkat loppuu tai kammotus kun ne alkaa =)
Sani-74:lle: Kuukupin käytön opettelu on vaivan väärtti, voin taata. Mulla meni se 4-5 krt, ja nyt en ole kolmeen kiertoon käyttänyt kuin kuppia ja kestosidettä, sellaista ohuen ohutta... Harmi kun joudut opettelemaan sen käyttöä =(
Kiitos miksuliinulle positiivisesta kommentistasi koskien meidän kuopuksen kävelyä. Ilahdutit mun päivää =) =) Kaiken näköistä kommenttia kun sitä on saanutkin...
T:Anttuli yk3 kp20/26-29
kysyit Sanilta km:sta, mut mäkin vastaan, jos et pane pahaksesi! Mullakin on ollut siis kolme keskenmenoa, viikoilla 6-9. Kaksi noista olleet keskeytyneitä keskenmenoja sekä tuulimunia ja viimeisin oli spontaani, joka ei vaatinut kaavintaa. Mä pääsin tutkimuksiin kolmen perättäisen takia, vaikka ekan ja tokan välillä olikin melkein viis vuotta. Ei löytynyt mitään vikaa -ei kai tuulimuniin olekaan mitään syytä, muuta kuin luontoäidin huono pila?
Seuraavan kerran kun joskus onnistun ehkä raskautumaan, olen pelko persiissä ainakin viikoille 20:( Kateellinen olen kaikille, keillä ei ole km-taustaa, kun he pystyvät nauttimaan raskausajasta ilman huolia-no sain mäkin esikoista nauttia. Tosin olen itsessäni huomannut sen, että mitä vanhemmaksi tulen, sitä enemmän murehdin muutenkin, ja myös minä pelkään jo nyt, voisiko olla niin hyvä onni, että saisi vielä NELJÄNNEN TERVEEN lapsen...?
Sani: pöh, kun sun menkat alkaa:( No oli kiva jännätä sun kanssa! :) Peukut seuraavaan kiertoon sit vaan!
Mun pitäis kyl kans käydä vihdoin ostamassa se kuukuppi! Saiskohan sen halvemmalla jostain nettipuodista -tietääkö kukaan???
TSempit kaikille -erityisesti anttusantulle!! Kyllä ne kilot vielä sulaa, ja saat neljännen nyyttisi! :)
Eltemia kp26 jo eikä siis ovista vieläkään eli piiitkä kierto tulossa:(
Mammariinille piti vielä tulla antamaan virtuaalihali synkkien ajatusten hälventämiseen! Tuntuu ihan pöljältä kirjoittaa omista keskenmenoistani, jotka on tapahtuneet kuitenkin noin pienillä viikoilla, ja jotka on kuitenkin tosi yleisiä.
SINÄ olet sen sijaan kokenut suuren menetyksen. Toivottavasti saisit pian kohtuusi uuden vauvantaimen, joka helpottaisi tuskaasi!
Halein, Eltemia
Saat heti lisäkysymyksen :) Onko sun km:t olleet peräkkäin vai miten? Mulla kanssa yhteensä kolme, yksi ykkösen ja kakkosen välissä ja nyt kaksi. Kaikki suunnilleen samaan aikaan 7-9, ekaa en kyllä tiedä tarkkaan, kun ei ollut vielä kiertoa, kun imetin.
Miksuliini
Ja pöh! Nyt vasta kp23/?? ja äsken huomasin semmoista hennon ruskeaa tuhrua... taitaa huomenna täti kurvata tänne..
Kaikissa edellisissä raskauksissa olen kyllä vuotanut välillä enemmän j avälillä vähemmän mutta vasta viikoilla 7-12. joten itse olen jo pelin tältä erää luovuttanut. alaselkä tuntuu jo hieman "oudolle" ja mieli tekee herkkuja.. kaikki menkka oireet, blaah!
Nyt vaan kun sais itsestään irti ja tilaisin sen kuukupin. Oliko se Lunette? onkos niitä paljon erilaisia? kokosia?
ja voimia teille kestää nuo km.t ja needen tuoomat lisä jännittet. Itselläni ei ole km ollut ja en voi kuin kuvitella miten pahalta se voi tuntua. kun nyt jo pelkää ja miettii,
No toivotaan nyt muille paljon plussia!
äitix3 kp23/??
mulla km:t eivät ole olleet perättäiset vaan kuopus syntyi välissä. Eka tapahtu reilu kolme vuotta sitten ja oli kohdunulkopuolinen. Todettiin onneks heti alkuraskaudes. Siinä on jonkinverran suurentunut uusiutumisriski, kun se on kerran ollut. Siitä vajaa kaks vuotta, niin kuopuksemme syntyi. Kohdunulkopuolisen takia kävinkin nyt tässä raskaudessa alkuraskauden ultrassa rv 7+0 ja siinä sit todettiin keskeytynyt keskenmeno, joka kaavittiin.. Tsemppiä sulle! Jos tällä hetkellä tuntuu, ettet ehkä henkisesti ole vielä valmis uuteen raskauteen, niin mitä jos antaisit vähän aikaa ajan kulua ja katsoisit sitten uudestaan? Toki alkuraskaus pelottaa sittenkin, siitä ei taija mihinkään päästä ajankaan kanssa.. Tai oisko teillä varaa käydä yksityisellä tekemässä perustutkimukset, niin ehkä pelko vähän hellittäis tai sit sais apua mahdollisiin ongelmiin?
Sani
Mä en muista koska oon viimeks jännittänyt ja piinaillut näin mahdollista raskautta! Mistähän tämä näin kova vauvakuume taas tulikin.. Kiitos kovasti kaikille peukutteluista! :) Vielä ei ainakaan oo vuoto alkanut.. Ja eilen tuntuneet menkkaoireetkin on lievittynyt. Ja tänään mittasin huvikseen lämpöä, niin hui oli 37,3! Tänään ajattelin testin hakea. Viimestään viikonloppuna testaan, mutta luultavasti en malta sinne asti odottaa.. ;)
äitix3 hyvältä kuulostaa sunkin oireet! Peukut pystyssä sinne päin myöskin! bd bd Tuuhan kertomaan, mitä testi sitten näytti. Pikaista paranemista tytölle!
Nani: sulla on kans jo kp:t pitkällä.. Voi kun säkin plussaisit! bd bd
Ja mammariinikos se oli, jolle oli ultrassa todettu limakalvon olevan paksu.. Toivotaan, ettei tarkoittais menkkoja vaan pikkuista salamatkustajaa! ;) bd
Kovasti on piinailijoita, hienoa! Toivottavasti se plussasuma sieltä alkais sadella.. Ja ovisaikoja eleleville kovasti tsemppiä ja puuhailuintoja! bd :)
-sani 27/26 (km:n jälkeen 30 ja 22)