Kotkan mammat mitä kuuluu??
Tänne kuuluu vauvantuoksuista tuhinaa :D. Aikamoista rumbaa tää arjen pyörittäminen on. Nyt vielä onnistuu kun isä kotona mutta tuo lähtee töihin 11.3 joten sitten olen yksin.
Kaikkein eniten jännittää vauvan ja Nean kanssa yksin jääminen. Tuolla tytöllä on tuo hoivavietti niin vietävän tehokas että hän haluaisi yksin hoitaa vauvan. Pojat ovat nimenneet tulokkaan riepu petteriksi ;).
Suloinen tuo maitosuu on kuin mikä ollaan kaikki aivan rakastuttu siihen pieneen mieheen. Kun vain kerkeäisi kuvatakkin sitä joskus jotta jäisi muistoja tästä vastasyntyneen ihanuudesta. Ei vain aika tunnu riittävän siihen millään. Lisäksi tuo pieni valvottaa yöt aika kivasti mutta nukkuu kyllä sitten päivällä jos isoveikat vievät älämölönsä ulos.
Nyt ihana hetki kun Nea nukkuu päikkäreitä ja sain pojan kanssa tissitettyä ja pieni nukahti. Isot pojat ovat isin kanssa uimassa.
Mutta mitä teille kuuluu ???
t. Hellu
Kommentit (10)
Olipa kiva kuulla teistä!!
Totta, viime kerta meni vähän pipariksi..osasyy meikäläisen. En kuollakseen tajunnut, että se tapaaminen tuli ja meni. Anteeksi Ina vielä kerran, hävettää kamalasti. Kuitenkin on ihan mukava aina teitä tavata, ja innolla odotan seuraavia pirskeitä..jos saadaan vielä porukkaan tulla?
Mulla vapaapäivät sillon, että kumpikin päivä käy tosi hyvin. Eli torstaina nähdään!
Terveisin Plussa2, yökkö.
Täällä mennään päivä kerrallaan, masua kasvatellessa! Masu alkaa olla jo aika iso ja sen huomaa kumarrellessa. Viikkoja on nyt kasassa 26+5. Viime viikko meni kotosalla talvilomaa viettäessä, mutta edellisen viikon olin saitsulla kovan issias-vaivan takia. Nyt on tilanne taas ok, ja aion mennä huomenna kokeilemaan työn tekoa. Saas nähdä kuinka pitkäksi aikaan...
Kelalta tuli äitiysloma-paperit ym, joten virallinen äippäloma alkaa sitten 22.4.06. Pitkään harkittuna päätin ottaa äippä-pakkauksen ja se tulee varmasti ensi viikolla. On ne uudet vaatteet ym. tavarat vaan niin ihania, että en voinut vastustaa sitä pakkausta. Rahasumma olisi tietysti ollut tarpeen, mutta jotenkin se tuntui niin tylsältä ja vähäiseltä... :{
Isoveikalle hommattiin uusi jatkettava sänky ja hyvin on yönsä siellä nukkunut. Kohta puoliin täytyy alkaa laittaa vauvalle tavaroita valmiiksi, tuntuu ihan hurjalta... On se vaan niin erilainen tämä toinen odotusaika, esikoisesta olin tässä vaiheessa laittanut kaiken valmiiksi, kun taas nyt en ole tehnyt yhtikäs mitään. No kunhan työt loppuu, niin eiköhän sitä tule sitten laitettua vauvalle kaikki valmiiksi. :)
Milloinkas tavattaisiin??? Olisiko seuraava tapaaminen Alonan luona, 2-vuotis kemuilla, vai jossain muualla sitä ennen? Ikävä on jo hirmuinen!!!! Edellisestä tapaamisesta on jo ikuisuus!!!!
Tapaamisiin piakkoin, kevät-terkuin:
Syystuuli ja mussukka rv. 26+5 sekä poika 1v11kk (kohta)
Joten moi kaikille. Täällä hengissä. Muutto 11.3 ja pakkaus ja muut jutut aika hankala toimittaa tän tehokaksikon kanssa. Mutta loppusuora jo on. Onneksi.
Mulla oisi noi tuplayhdistelmät sekä keittiön pöytä+6tuolia myytävänä josko jonkun toveri tarvis??!!
Hellulle onnea myös täältä näin netin välityksellä. Toivottavasti nähdään uusi kerhon jäsen pian!!!
Alonan synttärikutsua odotellessa...Öitä. Nyt ei jaksa enempää...
t.midwife ja 2v2kk
Talviloma viikko on takana ja arkiaherrus alkanut.
Onnea Hellulle ja koko pesueelle pikku prinssin johdosta!!
Olis tosiaa kiva tavata, kun se viimekertanen meni vähän mönkään. Kiva oli et Midwife tuli tuplien kanssa, tyttö kun osaa jo odottaa, ni ei pettyny.
Olisko ne sitte Alonan pimun synttärit seuraavaks.
Lomaviikolla käytii mummilassa ja ulkoiltii kovasti. Loppuhuipennus oli " kotikadun" laskiaisrieha. Sää oli loistava, laskettii mäkeä, paistettii makkaraa, syötii rokkaa, laskiaispullia, kahvia ja kuumaa kaakaota. Harmi että ulkoilut jää arkena niin vähiin.
Meillä on melkosta uhmaa päivittäin, välillä ihan naurattais. Puhettakin tulee jo ihan solkenaan.
Pikaista tapaamista odotellen Ina ja typy 2v.
Olipas ihana yllätys kun olikin viestiketju meille! Terveisiä kaikille ja onnitelut vielä Hellulle perheenlisästä! Kyllä se vastasyntynyt on aikamoinen ihme ja ihanuus.
Olempa kyllä kade kaikille joilla on ollut loma... Kauhea ahdistus mulla kun meillä ei ole mitään talvilomia ja lapsi raukka joutuu olemaan hoidossa koko talven. Mitenköhän keplottelisi lomaa?!
Syystuulellakin alkaa aika käymään vähiin =)) On se vaan jännää miten sunkin kohdalla aika on vierähtänyt yhtäkkiä näin pitkälle. Vastahan sekin oli kun Hellun plussaa jännättiin kesällä leikkikentällä, muistatteko? Ja sitten vähän ajan päästä jännättiin sun plussaa.
Meilläkin kevyttä uhmaa tullut kehiin ja naurattaa kun mies väittää, ettei sillä mitään uhmaa ole, kiukuttelee vaan =) Eihän isin kullannupulla voi mitään uhmaa olla!!! Mutta hyvin tyttö osaa pitää oman päänsä jos jotain päättää tehdä. Mulla on vielä kikkoja pään kääntämiseen, mutta miehen hermot ei riitä diplomatian harrastamiseen ja sillä välillä palaa käämit. Eilen viimeks. Olivat kotiin tultuaan menneet leikkipuistoon ja tytöllä oli sit menny hermot ja miehellä samaten. Osuin parahiksi paikalle kun mies puhisi, voi jumalauta sun kanssa ja eikö tyttö sitten perässä uma-auta, uma-auta ja taapersi itku silmässä äidin helmoihin.
No mutta tulkaa toki meille seuraavaksi kylään ja juhlimaan! Käviskö ens viikolla 9.3. torstaina tai 8.3. keskiviikkona esim 16.30 ja miten nyt ehdittekään?
Alona
Kiva kuulla kaikista.
Meille sopii periaatteessa molemmat päivät ens viikolla, et kuulostellaan miten muille sopii.
Terkkuja!
Ina
Meille sopii molemmat päivät. Normaalistihan anoppi ottaa lapset ke-to mutta ensi viikolla on muutto ja ipanat koko viikonlopun anopilla niin arkihoidot on pois. Mutta toivottavasti piakkoin päivä voidaan löydä lukkoon. Keräilen nimittäin lastenhoitajia tolle viikolle että iltasella saisin vietyä ja purettua suoraan kamoja pienissä erissä ettei kaikki jää sille muuttolauantaille.
Kuulumisiin.
Tulen sitten tuon tuoreen miehen kanssa kun ei noita tissejä oikein voi isille jättää ;).
t. Hellu
Eiköhän lyödä lukkoon tuo ensi viikkoinen, eli tulkaa torstaina 16.30 eteenpäin!! Miehellä olis silloin sopivasti ohjelmaa illaksi. Toivotaan, että ollaan terveitä ensi viikolla. Meillä tuntuu aina tulevan jotain tauteja päälle kun jotain kivaa olisi tiedossa. Alkaa pikkuhiljaa nyppiä nämä taudit :o Mutta tätä tämä päivähoitoarki on... Ja meillä tunnutaan muutenkin olevan oikeita tautimagneetteja, plääh.
No nyt ulkoilemaan ja pirteämpää mieltä kehiin. Arvaatte varmaan mikä aika kuukaudesta on meneillään, kun tekee mieli vaan valittaa =)))
A
Meille sopii molemmat päivät, mutta vielä paremmin se torstai päivä. Olen sairaslomalla 13.3 asti, joten kotona ollaan kaiket päivät. Saapi nähdä menenkö vielä töihin...
Meillä on sairastelua ollut todella vähän!!! Yhden ainoan kerran olen joutunut olemaan muksun takia pois työstä. Pientä yskää ja nuhaa on silloin tällöin ollut, mutta tarhaan olen pojan vienyt, koska lämpöä ei ole ollut. Nyt on kovasti vesirokkoa liikenteessä ja se pelottaa... nyt en sitä muksulle halua, koska olen itse raskaana. Itse en ole sitä sairastanut, mutta rokotteen olen siihen saanut. Mutta ei se rokotuskaan täyttä suojaa anna... joten toivotaan ettei se tauti meille tule!!!
Raskaus on mennyt loistavasti, mutta aivan älyttömästi kärsin suonikohjuista!!!! Ei ollut tällaista ongelmaa kun ensimmäistä vartuin. Suonikohjuja on mitä IHMEELLISIMMISSÄ paikoissa ja ne on todella kipeitä!!!! TOIVOTTAVASTI ne häviävät tai edes madaltuvat kun synnytys on ohi. Nämä ovat pahempi ongelma kuin paha issias tai närästys tai ihan mikä vaan! Ottaa pattiin koko kohjut...
Pojalla on hurja uhma menossa. Aivan totaalisia raivareita aina välillä, mutta onneksi ne menevät nopeasti ohitse. Puhua pälpättää koko ajan, mutta lauseita ei vielä tule. Joitain kahden sanan lauseita osaa sanoa.
Äitiyspakkaus tuli ja voi että niitä pieniä vaatteita on ihana hypistellä ;) Sänky vauvalle on jo vapaana ja lipasto muutettu hoitopöydäksi. Vaunut laitan vasta viime hetkellä, koska esikoinen tarvii vielä rattaita. Saa sitten tyytyä matkarattaisiin, kun vauva syntyy.
Nähdään sitten Alonan luona. On aivan ihanaa nähdä kaikkia pitkästä aikaan, tuntuu että siitä on ikuisuus, kun ollaan viimeksi nähty.
Tsemppiä Midfiwelle muuttoon...hermoja tarvitaan...se on rankkaa puuhaa sekin, niin ja vielä tuplien kanssa, huh, huh!!! ;)
T: Syystuuli rv. 27+5 ja poika 1v11kk.