Muita lääke/huumeriippuvaisten
puolisoja?
Mä en enää tiedä tästä valheiden kehästä mitä uskoa... retkahdukset kuuluu paranemiseen, mä en vaan jaksa niitä. Alan olee loppu...
Mies on ollu 2 vuotta ilman ja taas menee lääkkeitä, milloin tää paska loppuu vai loppuuko? Paraneeko mies ikinä, elättelenkö turhia toiveita?
Kommentit (8)
Se on positiivinen asia, sillä siellä on edes pieni mahdollisuus päästä irti ja saada ammattiapua.
Hän on aikaisemminkin ollut vieroituksessa, mutta aina jättänyt kesken kunnon kohottua. Kiven sisästä ei niin vaan lähdetäkään hummaamaan :)
Rakas veli se silti on, välillä täytyy itse ottaa etäisyyttä että jaksaa.
Itse en haluaisi missään nimessä elää omaa elämääni riippuvaisen ihmisen kanssa.
3
aika pieni %-osuus lääke/huumeriippuvaisista jotka koskaan toipuvat! Tee oma elämäsi ja omat ratkaisusi, älä jää hukkumaan miehen mukana varsinkin jos olet vastuussa lapsista.
Veljeni käyttää huumeita jne.
Kyllä varmasti joku irti pääseekin, mutta itse olen jo toivon menettänyt.
Nyt ei taida enää päästäkään helpolla hoitoon kun keskeyttää kaiken. Ei sen puoleen ole pyrkinytkään. Sekoilee, syyllistää, siipeilee ja piinaa lähipiiriään. Jonain päivänä tämä kaiketi loppuu, tavalla tai toisella..
Voimia kaikille asian kanssa kamppaileville!
ja se helvetti joka ollan läpikäyty silloin pari vuotta sitten ja nyt taas mies on menossa sinne... eikö jo oppinut???
Ikääkin ukolla on jo kohta 40.
ap
mutta keinot on vähissä.
Nyt väliimme on tullut epäluottamus, syynääminen, tarkistelu, valehtelu, nalkutus, kieltäminen, valehtelu, öiset poissaolot, hermot kireellä....
HALUAN TUKEA MIESTÄNI MUTTA KUN EN TIEDÄ MITÄ TEKISIN, KAIKKEA OON JO YRITTÄNY.
Olis edes lapsen takia ilman mutta ei...