Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maaliskuiset kasaan!! :)

25.07.2007 |

Koitanpa oisko tällä pinolla kysyntää täällä puolen eli maaliskuussa -08 joilla on la niin tänne vaan! Itse olen jo uskaltautunut tuolla o-puolella pinoutua, mutta jotenkin kaipaisin edelleen " kohtalotovereiden" kanssa rupattelua...

Toivottavasti pinoon kertyy väkeä, ainakin meidän ivf/icsi kesä-heinäkuussa pino l-puolella on ollut erityisen voitokas, sieltä odotan osallistujia ainakin!! :D

Naksu rv5+5

Kommentit (53)

Vierailija
41/53 |
05.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=fuchsia] fuchsia [/color]

Vierailija
42/53 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ihmeestä sä saat noita ihania värejä ja sydämiä? Kaikki värit oli kuitenkin kivoja!

Mua on alkanut ihan kaduttamaan, että on kertonut lähipiirilleen. Ovat niin tavattoman innoissaan kun ovat eläneet suurella sydämellä meidän lapsettomuutta. Siis ihanaahan se on kun asia on heille tärkeä, mutta kun itse ei ole vielä oikein kartalla niin, tuntuu hankalalta jakaa asiaa muiden kanssa. Olen ollut oikein yllättnyt tästä epäsosiaalisuudestani. Jos joskus olen toistamiseen raskaani niin olemme ihan hiljaa.

Multa saa muuten vinkkejä miten juomattomuus peitellään ;) Olen nimittäin tapellut tämän asian kanssa jo pitkään.... Jätin alkoholin aikoja sitten kokonaan ohjelmistosta pois kun luin lääkärilehdestä, että kohtuullinenkin alkoholin käyttö oviksen aikaan voi heikentää tärppimahiksia. Ajattelin, että eipähän jää ainakaan siitä kiinni. Ja kun vielä asutaan aika lailla julkisen liikenteen ulottumattomissan niin olen alkanut nauttimaan selvistä illoista, jolloin pääsee ilman taksijonoja kotiin.

Olen oppinut huomaamattomaksi kun aina joku porukassa laskee muiden juomisia. Otan aina juhlissa kuoharilasin (viimeksi lauantaina) ja skoolaan muiden mukana ja nostan huulille. Kun on paljon ihmisiä niin kukaan ei huomaa, että en juo. Jossain vaiheessa sitten mies tyhjentää lasini. Tai lasi vain jää johonkin. Kukaan ei muista kenen se on. Baarissa olen tilannut jo vuoden ginger alea jäillä tuopissa (menee siideristä) tai alkoholittomia limudrinksuja. Loppuillasta porukka ihmettelee kun tarjoan kyytiä, vaikka olen vetänyt tanssilattialla spagaateja aamu neljään. Eivät enää valita siinä vaiheessa kuitenkaan ilmaisesta kyydistä. No, nyt en kyllä pysyisi hereillä aamu neljään, jote käry kävisi sen puolesta.

Mutta se on käsittämätöntä, että noita 6. aistin juomakyttääjiä aina löytyy. Minulla tilanne on varmaan siitä helppo, että he ovat joutuneet jo vuoden hokemaan " että sä et ole sitten juonut yhtään mitään, onko uutisia" . On helppo valehdella, että ei kun ei vain edelleenkään maistu. Hyväähän ihmiset tarkoittavat. On sitä itsekkin elänyt niin täysiä lähimpien raskauksia ja ihmetellyt kun he vaihtavat aihetta.

Nyt on eka neuvola käyty. Oli kyllä mukava täti. Paitsi ettei selvästi ollut törmännyt lapsettomuustaustaisiin asiakkaisiin. Oli kuulkaa niin paljon vinkkejä miten ihmiset stressaa lapsen teosta AIVAN TURHAAN ja eivät siksi lisäänny... Mutta kauhea määrä esitteitä, ja piti päättää synnytyssairaala, kääks. Ja minä kun en uskalla ajatella edes vielä 12. vkon ultraakaan...

Aurinkoista maanantaita kaikille!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/53 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=purple] Noi värikikat on tulleet tutuiksi tässä vuosien aikana palstaillessa, jossain vaiheessa kirjoitin aina värillisellä tekstillä! :) Jossain täällä palstoilla ne ohjeetkin on, mutta en nyt millään muista missä... [/color]

[color=pink] Mutta siis värin saa näin: Esim. pink-väri kirjoitetaan [ color=pink ], koko tuo litania yhteen kirjoitettuna. Sitten sen värin saa loppumaan, kun laittaa [ /color ], nuokin yhteen kirjoitettuna. Koitahan, helppoa se on (tosin itellekin tulee mokia vähän väliä ;) )!! [/color]

[color=lime] Sulla oli hauskoja vinkkejä drinksuttomuuteen! ;) Mä oon vielä käyttänyt paljon sitä, että " Huomenna on aamuvuoro" , helppoa käyttää työtä hyväksi noin kun on vuorotöissä... Nyt viikonloppuna tosin tuli tiukka paikka kun miehen mummo tarjosi väen väkisin boolia (kun ei heidän juhlissaan jokin aika sitten sitä " ehditty" maistamaan). Mieskään ei osannut mitenkään auttaa mua siinä, kun tuli niin äkkiä. Siinä sitten pitelin lasia vähän väliä huulilla ja esitin juovani. Kun mummo lähti marjapuskiin, tyrkkäsin lasin papalle, sanoin vaan kikatellen :) että ei maistu, tujua on. Pappa siinä vähän aikaa ihmetteli mutta heitti sitten lasillisen huiviinsa! ;) [/color]

Ja siinä tuli sitten samalla yksi väriyhdistelmävaihtoehto, katsotaan näyttääkö hyvältä... :)

Vierailija
44/53 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut kaksi vuorokautta migreenissa. Maannut vaan sängynpohjalla ja ruokakaan ei ole maistunut. Nyt alkaa jo helpottaa. Mutta sitten toinen juttu. Eilen ja tänään on tullut rusehtavaa tuhruvuotoa=(. Pelkään, että kesken menee, jos ei ole jo mennyt. Sitä tuhrua on tullut aina välillä pyyhittäessä, ei joka kerta. Ja pikkuhousunsuojaan on tullut sellainen pikkurillin kynnenpään kokoinen pläntti kumpanakin päivänä. Onneksi ei verta.

Mun sisko lohdutteli, että sillä on tullut kummassakin raskaudessa vastaavaa. Ja sitten yhdessä tuulimunassa kovien vatsakipujen kanssa suoraan verta.

Mutta voitte varmaan kuvitella, että olen täällä ihan paniikissa. Mulla on huomenna neuvola aika, kun saan verikokeiden tulokset. Ajattelin pyytää, joskos voisivat samalla ultrata. Muuten joudun odottamaan vielä kaksi viikkoa ultraa.

En ollut osannut ennakkoon pelätä keskenmenoa, mutta toisaalta sehän tuntuisi oikein luntevalta jatkolta tähän lapsettomuuteen. Ettei vaan liian helpolla päästäisi=/.

Mies on kuitenkin luottavaisin mielin. Mun mielenrauhan takia kysyi, joskos olisin halunnut mennä tänään vaikka yksityiselle. Mutta en mä nyt taida, kun huomenna se neuvola on jo 8.30

Pitäkää peukkuja, että kaikki olisi hyvin! Tuun sitten huomenna ilmoittamaan tilanteen.

Luna. ¨

P.S. Mun ehdotus väreihin olisi ainakin vihreä tai lime. On sellainen keväinen väri=). En tiedä, mikä sille sitten sopisi kaveriksi..

Vierailija
45/53 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luna: Tiedän tunteen. Itselläni paniikki hiipii jo siitä kun on ollut kaksi päivää ilman etovaa oloa. Tuntuu, että tämä onkin liian hyvää ollakseen totta.

Luin juuri jostain neuvolasta saamastani vihkosesta, että jos verta tulee siteellinen on kyseessä yleensä keskenmeno. Ja keskenmenoon liittyy useimmiten kovia kipuja. Pieniä määriä tuhrua tulee jopa 1/4 odottavista äideistä. Tuhrusta kannattaa kuulemma aina ilmoittaa, vaikka voikin olla aivan vaaratonta. Hyvä, että pääset heti aamulla neuvolaan. Toivottavasti kaikki on hyvin!

Vierailija
46/53 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=pink][size=7]♥[/size][/color] [color=FF3E96][size=5]♥[/size][/color] [color=pink][size=7]♥[/size][/color] [color=FF3E96][size=5]♥[/size][/color] [color=pink][size=7]♥[/size][/color] [color=FF3E96][size=5]♥[/size][/color] [color=pink][size=7]♥[/size][/color] [color=FF3E96][size=5]♥[/size][/color] [color=pink][size=7]♥[/size][/color] [color=FF3E96][size=5]♥[/size][/color] [color=pink][size=7]♥[/size][/color] [color=FF3E96][size=5]♥[/size][/color] [color=pink][size=7]♥[/size][/color] [color=FF3E96][size=5]♥[/size][/color] [color=pink][size=7]♥[/size][/color] [color=FF3E96][size=5]♥[/size][/color]

[color=FF3E96][size=5] MAALISKUISET 2008 [/size][/color]

[color=pink][size=7]♥[/size][/color] [color=FF3E96][size=5]♥[/size][/color] [color=pink][size=7]♥[/size][/color] [color=FF3E96][size=5]♥[/size][/color] [color=pink][size=7]♥[/size][/color] [color=FF3E96][size=5]♥[/size][/color] [color=pink][size=7]♥[/size][/color] [color=FF3E96][size=5]♥[/size][/color] [color=pink][size=7]♥[/size][/color] [color=FF3E96][size=5]♥[/size][/color] [color=pink][size=7]♥[/size][/color] [color=FF3E96][size=5]♥[/size][/color] [color=pink][size=7]♥[/size][/color] [color=FF3E96][size=5]♥[/size][/color] [color=pink][size=7]♥[/size][/color] [color=FF3E96][size=5]♥[/size][/color]

[color=lime] Tähän pinoon voivat kokoontua kaikki onnekkaat, jotka odottavat sen toivottuakin toivotumman pienokaisen syntyvän maaliskuussa 2008. Jaetaanhan ilot ja surut, yökötykset, kiristykset ja nipistykset sekä lopulta myös syntymän ihmeet! :) [/color]

[color=FF3E96] ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ ღ [/color]

[color=lime] NIMIMERKKI: Amodini

LA: 15.03.2008

ASUINPAIKKA: pk-seutu

SYNNYTYSSAIRAALA: Jorvi

IKÄ: 31

ONNISTUNEET HOIDOT: Ei löydy. 3*IUI pistoilla ja kerran myös luget mukana, tuloksena vain negaa. Tämä plussa on siis hoitotauon luomu. [/color]

[color=lime] NIMIMERKKI: kara78

LA: 17.3.2008 (laskurin mukaan. en ole viel käyny neuvolas/lääkäris)

ASUINPAIKKA: vantaa

SAIRAALA: varmaan nkl (toivotaan niin)

MUUT LAPSET: -

IKÄ: 29 [/color]

[color=lime] NIMIMERKKI: Lene

LA: 29.3.2008

ASUINPAIKKA: pääkaupunkiseutu

SYNNYTYSSAIRAALA: NKL

MUUT LAPSET: 02/06 poika

IKÄ: 33

ONNISTUNEET HOIDOT: molemmat raskaudet saaneet alkunsa luomusti. Tässä raskaudessa on lugesterontuki. Hoitoja tehtiin vuonna 2005, mutta ne olivat tuloksettomia. Mulla on ollut yhteensä kolme keskenmenoa (11/2003, 1/2004 ja 4/2007). [/color]

[color=lime] NIMIMERKKI: Luna.

LASKETTUAIKA:29.3.2007

ASUINPAIKKA: Fuengirola

SYNNYTYSSAIRAALA: Marbellan sairaala?

IKÄ: 27 vuotta

TÄRPPI: Tuli luomusti 6 vuoden yrittämisen jälkeen! [/color]

[color=lime] NIMIMERKKI: Mine

LA: 4.3.2008

ASUINPAIKKA: Itä-Suomi

SYNNYTYSSAIRAALA: Kys

MUUT LAPSET: 03/06 poika

IKÄ:30

ONNISTUNEET HOIDOT: 06/05 ICSI, 06/07 ICSI [/color]

[color=lime] NIMIMERKKI: Naksu

LA: 21.3.2008

ASUINPAIKKA: Tampere

SYNNYTYSSAIRAALA: Tays

IKÄ: 27v.

ONNISTUNEET HOIDOT: Kolmen turhan inssin jälkeen ekan ivf:n tuoresiirto toi ekan plussan 13.7. :) [/color]

[color=lime] NIMIMERKKI: Simpukka

LA: 5.3.2008

ASUINPAIKKA: Helsinki

SYNNYTYSSAIRAALA: KOS tai NKL

IKÄ:31

ONNISTUNEET HOIDOT: kolmen epäonnistuneen inssin jälkeen tämä tärppi 06/07 IVF ensimmäisestä tuoresiirrosta [/color]

[color=lime] NIMIMERKKI: viivi-patrik

LASKETTU AIKA: 5-6.3.2008 (vaihtelee lääkärin mukaan).

SYNNYTTÄMÄÄN: Nkl

IKÄ: 38

Lapsia nykyisen mieheni kanssa " entisistä elämistä" mutta yhteistä ei vaan kuulunut. Toinen IVF tuotti tuloksen. [/color]

[color=lime] NIMIMERKKI: Zanzu

LASKETTUAIKA:21.3.2007

SYNNYTYSSAIRAALA: SeKS

IKÄ: 21 vuotta

ONNISTUNEET HOIDOT: Clomifenillä ihmeellinen plussa syntyi! [/color]

[color=FF3E96] LA:t: [/color]

[color=lime] 4.3. Mine [/color]

[color=pink] 5.3. Simpukka [/color]

[color=lime] 5.-6.3. viivi-patrik [/color]

[color=pink] 15.3. Amodini [/color]

[color=lime] 17.3. kara78 [/color]

[color=pink] 21.3. Naksu, Zanzu [/color]

[color=lime] 29.3. Lene, Luna [/color]

Vierailija
47/53 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko vähän liian lime? :) Pitäiskös laittaa vaikka joka toinen pinkillä ja joka toinen limellä? Antakaahan ehdotuksia, Naksu alkaa väsymään tähän pinon väsäilyyn jo... ;)

Vierailija
48/53 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jes!!

eka duunipäivä loman jälkeen meni ihan kivasti. vähän nälätti ennen ruokailua, kun oon tottunu täs loman aikana vähän väliä puputtamaan jotain =P täytyy vaan syödä pikku välipaloja kahvitauon yms. yhteydessä.

naksu: ne sydämet on tosi kivoja!! samoin se pinkki, mut se lime käy aikasta lailla silmiin. mites ois se teal?! muuten tosi upee hommeli!! ja kiva, kun tänne on kerääntynyt jo niin monta tyyppiä!!

mulla oli maaliskuussa tuulimunaraskaus. en edes tienny " olevani raskaana" , koska olin just joulukuun lopussa lopettanut pillerit. ajattelin vaan, et hormoonit ja kierto on sekasin. sitten mulla viikon päästä menkoista taas uudet menkat (niin luulin). olin kuullu, et se on ihan normaalia pillereiden lopettamisen jälkeen.

no sit, kun vuotoa (runsasta selaista) oli kestäny vkon, niin aloin jo vähän ihmettelemään. sit yx lauantai-ilta puolen yön aikaan oli pakko lähteä päivystykseen, kun alavatsaa alko pistellä ihan kauheesti. sit multa otettiin verinäyte ja virtsatesti ja todettiin, et " sä oot raskaana." sain kuitenkin lähetteen nkl:lle ja menin sit seuraavana aamuna. taas otettiin vähän verikokeita ja käskettiin odottamaan.

jouduin sit ravaamaan parin päivän välein verikokeissa omassa terveyskeskuksessa, koska ne halus seurata mun raskaushormooneja (jotka jostain syystä vaan nousi koko ajaan). kun olis pitäny olla rv 6 tai 7, niin pääsin vihdoin ultraan. siellä näky raskauspussi, joka oli tyhjä =(

sain sit heti seuraavax aamux ajan kättärille kaavintaan. se oli nopea ja kivuton toimenpide (yllättäen, kun mut nukutettiin). veren vuoto loppu kuin seinään (lukuunottamatta muutamaa tippaa) ja sain pari päivää saitsuu. eniten mua jännitti se nukuttaminen, mut onnex kaikki meni hyvin =)

nyt sit vaan toivotaan parasta!!! peukut pystyyn lunalle!!! 8)

Vierailija
49/53 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukin palstaa näillä esittelyjutuillani, mutta ajattelin, että kohta vois laittaa elokuun pinon pystyyn ja tuon esittelyn siihen alkuun niin pakkohan se on laittaa kuntoon! ;) Ja pakko jossain testailla näitä värejä kun ne ei siis missään wordissa tm. näy...

Vihreän pitäisin minäkin kyllä yhtenä värinä, kevät kun alkaa kurkkia laskettujen aikojen korvilla...

[color=LimeGreen] Vähän miedompi limen sävy tämä [/color]

[color=76EE00] Tässä tällainen [/color]

[color=66CD00] Ja seuraava tässä [/color]

[color=00CD66] Ja tässä Kevään vihreä nimeltänsä [/color]

Katsotaas... :)

Vierailija
50/53 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ultrassa sykki pieni sydän ja alkion koko vastasi viikkoja (6+3). Hyvältä näyttää! Keltarauhashormonia jatketaan vielä pari viikkoa, jonka jälkeen istukan pitäisi jo tuottaa niin paljon sitä, ettei lääkettä enää tarvita. Toivottavasti kaikki menee jatkossakin hyvin. Pahoinvointi on ainakin aika massiivista, vaikka en ole vielä oksentanut kertaakaan. Laskettu aika on 30.3.

Lene ja masuvauva (hih!) 6+3

Vierailija
51/53 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lene: Hieno juttu, että ultrassa kaikki oli kuten pitääkin!!!

Ja sitten vielä infoa pinoon liittyen eli laitoin nyt sitten eilen meille " virallisen" kuukausipinon jossa on se esittely alussa... Ajattelin, että tuo kk-pino varmasti riittää ainakin toistaiseksi, jos keskustelu tulee kovin vilkkaaksi niin voidaan tehdä jatkossa vaikka viikkopinoja... Eli pinoudutaanpa nyt sitten tästä lähtien tuohon Maaliskuiset 2008 elokuussa -pinoon, jookosta?

Naksu 7+4

Vierailija
52/53 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos Naksu! Huomasin sun viestin tuolta meidän pinosta. Olet ihana, kun jaksat aina kannustaa ja tukea! Sylintäydeltä halauksia multa ja pikku-quulta, josta on muuten tullut oikein halimaisteri. ;)

-Q- ja -q- 1v.

Vierailija
53/53 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kivoista sanoista! Aina kun tuollaisia uutisia kuulee/lukee, toivoisi että voisi tehdä jotain vielä enemmän kuin vain kirjoittaa, mutta minkäs teet... Toivon vaan, että jaksatte tämänkin vaikeuden yli ja pian se uusi onni teille tulisi! Hih, halimaisteri, sellainen kelpaisi tänne, mä kun rutistelen ja nutistelen pieniä vaikka maailman tappiin asti!! Mikä vois olla ihanampaa kuin pienen hali ja suukko vielä päälle!!! :) Haleja siis sinne kanssa! :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän