Lakkatakki galluppi! Eli en itse oikein osaa päättää
onko kiva vai ei...? Varsinki tuo jossa Elle teksti kiertää helmaa,
taitaa olla jo vanha malli? Uudemassa vain hihassa taitaa olla enää Elle teksi ja sekin sellaisissa palloissa?
Täällä olikin jokunen aika sitten ketju tästä aiheesta, jota en löytänyt
uudestaan, joten ajattelin ihan mielenkiinnosta aloittaa tästä uuden ketjun. Tuossa edellisessähän aika moni vertasi takkia neon värisiin 80-luvun vaatteisiin(lue juntti-vaatteita).
Itsellä hieman viha-rakkaussuhde takkiin, toisaalta tekisi mieli
hankkia takki tytölle, mutta toisaalta arveluttaa tuo teksit(siinä vanhemmassa mallissa). Paras väri mielestänne? Omasta mielestäni
valk, v.pun,beige tai v.sin. ne parhaat värit. Kauheimmat pun,musta,lila
ja t.sin. No ei mikään suuren suuri ongelma, mutta mielepiteitä olisi hauska kuulla!
Kommentit (4)
... mutta taas yksi asia, jossa toisin kävi kun omia lapsia sain :) Olen siis tykästynyt Ellen lakkatakkeihin, mielestäni ovat tosi käteviä jokasään takkeja, varsinkin syksyisin ja keväisin. Meillä siis tytöt ovat vasta alle 2-vuotiaita ja silti tykkään heillä ko. takkeja käyttää ns. paremmassa käytössä. Itse pidän juurikin siitä vanhanmallisesta takista, jossa ELLE-teksti kiertää helmaa - on jotenkin niin simppelin mallinen. Kuten alkuperäinenkin kyselijä, myös minä pidän eniten niistä hempeämmistä väreistä, vaaleanpunainen valkoisilla teksteillä on kaunein kun siitä tuo teksti ei hyppää ensimmäisenä silmille, samoin beige vaaleanpunaisilla teksteillä on vastaavanlainen. Lisäksi olen onnistunut haalimaan nuo vaaleanpunaiset sellaisena hieman himmeämpänä materiaalina - ovat pehmeämpiä ja vähemmän kiiltäviä kuin muut. Se tämän vuotinen malli missä on palloja hihansuissa ei miellytä minua yhtään...
Heippa!
Olisin ihan uteliaisuudesta kysynyt mistä olet haalinut noita takkeja?
Tai siis onko niitä sinulla ollut useita-kirjoituksestasi jäi sellainen vaikutelma...Oletko ostanut uutena vai käytettynä? Eikös ne kustanna tuollaiset 100e kpl uutena-kamalan kalliita!
T: Niiskumamma
Englannin eBaystä niitä saa edullisesti, halvimmillaan alle 20 euroa (sisältäen postikulut) ja nitä tuntuu olevan siellä paljon myynnissä ja paljon niitä näyttää suomalaiset sieltä ostavan =)
Hairahdin kuitenkin tänä syksynä ostamaan tyttärelleni moisen, kun näin tämän uuden pitemmän mallin. Se on mielestäni tosi nätti. Ostin vaaleanpunaisen luonnonvalkoisella fleece-vuorella. On tosi kiva myös tyttäreni mielestä (4-v, tosi tarkka vaatteistaan..) Aikaisintaan tuon ikäiselle ostaisin takin, mielestäni pienemmillä on tosi epäkäytännöllinen.