luitteko tänään lehdestä? pienten lasten äidit oli petettyjä kaikista useiten.
eli siis uskottomuus... suurin osa petetyksi tulleista oli pienten lasten äitejä, mitä tämä herättää teissä?
Kommentit (10)
Lisäksi vielä kun halut on kummasti kaikonneet, niin minkäs teet? Miestä ei kiinnosta selvittää missä vika, haluaa vaan panna. Vaikka lapsi olisi vieressä HEREILLÄ!
Tiedän, ettei pettäminen ole useinkaan sen toisen puolison vika, vaan pettäjän, mutta kyllä minä sen asian myönsin, kun pettämistä yhdessä käsiteltiin, että olin aika paskamainen ihminen silloin ja ihan oma-alotteisesti otin pienen osan pettämisestä niskoilleni.
Olin aivan vauvan lumoissa ja väsyksissä, mies ei kelvannut mihinkään, vaikka kuinka parhaansa yritti, en koskaan ollut tyytyväinen. En antanut miehelle vähäisintäkään mahdollisuutta tulla " kimppaan minun ja vauvan kanssa" , vaan oli vaan minä ja vauva ja sitten se mies, " joka oli siinä yhteisössä turha" .
Tuli nainen, joka ei syytellyt, mollannut, äksyillyt, huutanut, vaan ihaili. Siinä sitten mies ratkesi kertanaintiin.
Tunnusti ja asiat käytiin pohjamutia myöten läpi.
Se oli ensimmäinen ja viimeinen pettämiskerta, siihen luotan täydellisesti.
..matkatyössä ja pieni lapsi.
Kaipa se on kanssa suhteestakin kiinni, kun en ole edes huolissani. Ja jos pettäis niin pettäisin takas.. :D
sanottu, että miehet jotka matkustaa paljon työn puolesta pettää myös helpoiten. Sellaisilla miehillähän on aika pieni kiinni jäämis riski.
Johtuu siitä että äiti kääntyy sisäänpäin ja keskittyy vauvan odotukseen tai hoitoon täysin 24h/vrk joten mies jää täysin ulkopuoliseksi.
Siis osa äideistä näin.
Voi olla että seksielämä laantuu jos nainen on hinkunut raskaaksi ja vihdoin onnistunut niin hän on tyytyväinen tilanteeseen niin miksipä sitä seksiä harrastaisi.
Joillekin seksi on pakkopullaa joka minusta tuntuu uskomattomalta koska itsellä on halut kestäneet koko odotusajan samoin synnytyksen jälkeen himot heräsi kun jälkivuoto loppui.
On myös miehiä jotka ei pysty panemaan raskaana olevaa naista.
Mies pettää, koska nainen sitä ja nainen tätä. Paskan marjat! Puolison käyttäytyminen voi tietenkin osaltaan vaikuttaa siihen, että toiselle tulee kiusaus pettämiseen. Jokainen kuitenkin tekee valintansa ihan itse, eikä syytä voi langettaa toisen niskoille.
Jos siis joku mies ei kestä naisen luonnollista, tilapäistä sisäänpäin kääntymistä, on aivan hänen oma valintansa ja syynsä, jos hän pettää. Fiksu puoliso ei niin tee. Sama pätee tietenkin naisiinkin - eivät naisetkaan saa syyttää miehiään ratkaisuista, jotka ovat viime kädessä heidän ikiomiaan.
PAHASTI vaurioituneet, sitten ymmärtää kuukausien selibaatin. Mies voi myös hakea toiselta naiselta hellyyttä, mitä ei kotoa saa. Ihan samoin kuin nainenkin voi hakea.
On ehtinyt huomata, että rilluvuodet ovat takana, pikkulapsellinen avioseksi ei välttämättä ole aina niin kovin villiä ja kiihkeää, miehestäkin on tullut " iskä" ja varmaan miettii, onko hänestä vielä mieheksi. Baarissa voi testata ja vieraan antama kiinnostus imartelee.
Mun teoria miehistä.
Vierailija:
Eli miksi kukaan ei ole aiemmin kertonut mille että on ihan ok pettää tietyissä olosuhteissa. Jos olisin tiennyt niin olisin PANNUT tuulemaan.
Jep..