Muita, jotka ovat kaunistuneet aikuisiällä?
Eikö olekin mukavaa mennä luokkakokoukseen tai nähdä vuosien takaisia tuttuja :)
Kommentit (6)
Mutta toki muuttuminen helvetinruma-ankanpoikasesta joutseneksi tuntuu hyvältä kaiken kokemansa jälkeen.
On kivaa! Olen yhtä hoikka kuin nuorempana, vaikka olen kolme lasta saanut. Hiukset on upeammat kuin koskaan ja muutenkin tulee satsattua ulkonäköön eritavalla kuin " nuorena" . Nyt ikää jo 30v..
En silti haluaisi mennä luokkakokoukseen. Mulla ei yksinkertaisesti ole mitään sanottavaa ihmisille, jotka hyljeksi mua 9 vuotta.
Vierailija:
Ei sitten yhtään! Itsetuntoni on yhhtä huono kuin koulukiusattuna ollessani.
Nykyinen tiimalasivartaloni sopii minulle mainiosti. Minulla on hyvä väri ja leikkaus hiuksissa ja pukeva kampaus, ja varaa ostaa sellaisia vaatteita joissa näytän hyvältä. Mieheni rakkaus on jotenkin kaunistanut myös kasvoni, tai sitten niiden suhteet ovat muuttunet edukseen iän tuomien muutosten takia. Näytän todellakin 47-vuotiaana paljon paremmalta kuin 17-vuotiaana. Tästä ovat monet vanhat tututkin mainninneet.
Mutta toki muuttuminen helvetinruma-ankanpoikasesta joutseneksi tuntuu hyvältä kaiken kokemansa jälkeen.