Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

lapsellista tiedän, mutta..

Vierailija
25.07.2007 |

mä oon vähän kade että mun työkaverit hengailee yhdessä vapaa-ajallakin. no ok, ne on iältään 18-19, joten miks ne haluais tämmöisen 30-vuotiaan mamman mukaansa. mutta kuitenkin vähän surkee olo kun mua ei pyydetä mihinkään ja pitää kuunnella miten ne suunnittelee terassillemenoa yms. ja kuten sanoin, lapsellista. mutta eipä ne vanhemmatkaan siellä haluu olla mun kanssa tekemisissä. aina mä oon se yks joka ei vaan sovi joukkoon..

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

työkaverit 45+ mä itse 30v. En pääse sisään niitten juttuihin.

Vierailija
2/11 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kun mulla nyt ei oo mitään elämää, niin oishan se kiva jos ne edes tiedustelis että haluaisinko mä lähteä mukaan. mähän sanoin jo parikin kertaa että tiedän että on lapsellista ajatella näin. -ap

Vierailija:

No hei haloo, mä en ainakaan halua hengailla teinien kanssa, ota se asenne että työkaveri on työkavereita, niitä ei tarvitse aina sekoittaa oikeaan elämään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mukaan. mua vaan harmittaa kun mä en vaan ikinä löydä edes yhtä uutta ystävää mistään. mä olin jotenkin toivonut että tästä uudesta työpaikasta olis mullekin ystävä löytynyt, mutta eipä. on vaan niin yksinäinen olo. :( -ap

Vierailija:

Oletko koskaan ilmaissut että haluat mukaan? Jos ne vaan olettaa ettet kuitenkaan lähde..

Vierailija
4/11 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen muutaman kanssa tekemisissäkin töitten ulkopuolella. Ymmärrän että 18-19 v kanssa ei keskustua synny mutta esim 24 vuotiaat ja siitä yli on jo ihan aikuisia. Olen aina tullut itseäni nuorempien kanssa juttuun, olen nuorekas enkä mummolook ja työkaverini pitävät minusta aidosti.

Vierailija
5/11 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä en vaan tiedä mistä niitä ystäviä löytyis. tuttuja löytyy kyllä, mutta ei yhtään ystävää. vika lienee mussa. -ap

Vierailija:

ap miksi sulla ei ole ystäviä? Oletko muuttanut vai mikä on?

Vierailija
6/11 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka toisin joskus luullaan. mullakin kaksi lasta, harrastuksia (yksinäisiä) ja kiinnostava työ. Mutta ystäviä ja kavereita ei kauheasti ole, joitain vanhoja tuttuja. Olen niiiiin huono tutustumaan. Jollakin tavalla olen varautunut ja jäykkä kun pitäis tutustua ja---kadehdin sellaisia pirteitä tapauksia.

Puhelinlaskunikin on varmaan 15 euroa/kerta.

Vierailija
7/11 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Missä sä asut? Voit tulla meille kaffelle!!

Vierailija
8/11 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ok, en nyt aina kun tapaan uusia ihmisiä, niitä tapaan päivittäin töissä, mutta siis vapaa-ajalla. ja kun kaikilla kuitenkin on niitä omia kavereita jo niin miks ne edes haluais tutustua muhun? tarvinneeko mainita että olin koulukiusattu ja nää mun sosiaaliset " ongelmat" on alkanu silloin yläasteella. mä vaan edeleen tunnen olevani kaikkea miksi mua silloin monenmonta vuotta sitten haukuttiin. ja nyt meni jo vähän aiheen vierestä.. -ap

Vierailija:

vaikka toisin joskus luullaan. mullakin kaksi lasta, harrastuksia (yksinäisiä) ja kiinnostava työ. Mutta ystäviä ja kavereita ei kauheasti ole, joitain vanhoja tuttuja. Olen niiiiin huono tutustumaan. Jollakin tavalla olen varautunut ja jäykkä kun pitäis tutustua ja---kadehdin sellaisia pirteitä tapauksia.

Puhelinlaskunikin on varmaan 15 euroa/kerta.

Vierailija
9/11 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ap: et sattumalta käyny Linnajoen yläastetta? Hirveä paikka, ainakin mua kiusattiin...

Vierailija
10/11 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

ap: otetaan virtuaaliset kalsarikännit. Se on parempi kuin kapakka:)

Vierailija
11/11 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kattokaa nyt, mä oon hankala tapaus. :P -ap

Vierailija:

no, otetaan uusiksi perjantaina:)