Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa mitä tehdä tässä tilanteessa

25.07.2007 |

Mulla on tilanne, joka on todella hankala. Elikkä kaksi parasta ystävääni ovat myös keskenään ystäviä minun kautta ja tämä meidän kolmen välinen ystävyyt ei vain toimi yhdessä. Eli aina on joku ulkopuolinen. Kaikkihan sen tietää, että kolme naista ei vaan voi olla parhaita ystäviä keskenään ja aina yhdessä, mutta luulin että oltais voitu edes jotenkin olla keskenämme ystäviä. Aina joku ouhuu toisen selän takana jotain ja toinen saa kuulla taas kolmannelta jne. Mitä tässä tilanteessa voi tehdä???? Haluaisin olla ystävä molempien kanssa...

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuisiahan te kaikki olette ja sen myötä omaatte keskustelulahjat, joten kannattaisiko sitä miettiä. Tiedätkö kokevatko muut samalla tavalla tilanteenne? Sinähän voit kertoa omat tuntemuksesi. Sekään ei ole aina helppoa, tiedän sen. Mutta jos kutsuisit molemmat ystäväsi samaan aikaan luoksesi ja ottaisit asian esiin.

Sähän kerroit, että he ovat ystäviä sinun kauttasi. Voihan olla, että kokevat jotenkin asemansa sinun elämässäsi uhatuiksi, vaikka varmasti molemmat ovat sinulle tärkeitä ystäviä. Eli ovat mustasukkaisia sinusta. Ihmissuhdeasiat ovat aina jotenkin hankalia. Toivottavasti saat tilanteenne hyväksi.

Vierailija
2/4 |
26.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

olla puhumatta toisesta ystävästä yhtään mitään toiselle. Ja jos kyselyjä tulee, vastaisin vain jotain " en nyt muista/ole ihan varma, sun pitää ite jutella sen kans.." tai jotain.

Minullakin 2 hyvää ystävää ja yritän minimoida ristiin juttelun juuri noin. Onhan se vähän niin, että oli ystävä tai tutuntuttu, niin ei niitä toisten juttuja jaksa jaaritella. Puhutaan ystävien kanssa omista ja juuri hänen asioistaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kylläkin varhais nuoruudessa. Silloin itkin sitten aina äidille, kun kaverini ovatkin vain keskenään, eivätkä enää minun kanssa. Äitini sanoi aina että oma syysi, itsehän heidät tutustutit toisiinsa. Hänelläkin on ilmeisesti ollut samoja kokemuksia, en tiedä. Itsellä tilanne raukesi siihen että muutimme pois alueelta ja kaverit vaihtui uusiin. Eli en ole kuullut heistä sen koommin.

On erittäin surullista että naiset eivät pysty olemaan kavereita isommalla porukalla, kuten miehet. Se vaan kuuluu naisen perusluonteeseen. Eli vinkiksi tulevaisuuden varalle: älä koskaan esittele kavereitasi toisilleen. Itse olen siitä lähtien yrittänyt tehdä näin. Ikävää sinäänsä, sillä olis joskus kiva kutsua kylään kaikki naispuoliset kaverit viettämään tyttöjen iltaa tms. Mutta en ole sitä tehnyt edellämainituista syistä.

Juoruilu ja ihmissuhteista jutteleminen on yleensä ykkösaihe naisille, joten varmasti siitä toisiksi parhaasta kaverista puhutaan koko ajan eteenpäin " seläntakana" siltä ei voi välttyä. Ikäväksihän sen tekee vain tilanne, jossa on kyse tällaisesta kolmiodraamasta, eli osapuolet puhuvat kahdenkesken ollessaan kaveristaan. En osaa sanoa mitään neuvoa, mutta halusin vain kertoa että et ole ainoa jolla on ollut tällainen tilanne. Voimia! Koita keksiä jotain... Tai etsi uusia ystäviä.

Vierailija
4/4 |
07.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en todellakaan aikuisena ihmisenä jaksaisi noin lapsellista ja naurettavaa pelleilyä, olisivat kyllä entisiä ystäviä saman tien. En voi sietää selän takana paskan jauhamista muutenkaan, saati jos siihen syyllistyisi oma " ystävä" .

Teidän tilanne on kuin suoraan omasta tilanteestani vuodelta 79-80, kun ei me kolme eka- ja tokaluokkalaista likkaa tultu keskenämme toimeen lainkaan. Mutta se oli silloin kun oltiin luvalla lapsia ja tyhmiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kolme