Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas haalarit hajalla! Mitä lastenvaatteilta voi vaatia?

Vierailija
25.03.2013 |

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän 6v.pojalla sekä Remu cordura että Reima tec+ haalarien polvet menneet rikki ihan "normaalissa" lumirikkaassa talvikäytössä .Syksyllä hankittu molemmat haalarit ja vuodenvaihteessa jo ensimmäiset paikat molempien haalareiden polviin.Itse en kyllä lähtisi poikani ulkotouhuja rajaamaan,minusta pyllymäki, polvimäki, kiipeily yms.kuuluu lapsen normiin leikkiin.   

Vierailija
22/30 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useamman lapsen äitinä haluaisin, että vaatteet kestää. En voi kuitenkaan ostaa yli 100 euron haalareita jokaiselle lapselle. Ei ole tullut vastaan sellaista vaatepartta  joka on säilynyt ehjänä seuraavalle, paitsi ne vaatteet jotka on periytynyt 60-70-luvulta. Kangas materiaali on nykyään huonompi laatusta. Kyllä meillä lapset leikkii asfaltilla, nurmikolla ja hiekkalaatikolla.  En kyllä rupea leikkikentälle raahaan lapsia kun on oma piha missä leikkiä eikä asuta missään kaupungissa vaan maalla. Puistossa käydään jos halutaan vaihtelua leikeille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on lenne haalareita oli 2 vuotta käytössä, ei ole mitään ongelmia tullut... Reimasta olin pettynyt...

Vierailija
24/30 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen tänä talvena ostanut kolmet toppahousut 2 luokkalaiselle pojalleni, ja kaikki ovat hajonneet. Ekat kesti 2 vk, tokat 1,5 kk ja nää kolmannet meni parissa viikossa lahkeensuista rikki. Pitäsi ostaa itse jämyt kankaat ja alkaa ompeluttaa ompelijalla housut. Noilla rahoilla sen tekisi kevyesti ja varmasti kestäisi, nimittäin mulla esim on menny n. 60 € per housut. Siinäpä vinkkiä pienille ompelimoille!! Extra polvitoppaukset.

Vierailija
25/30 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä maaaaalla lapset leikkii kyllä millon missäkin. Päiväkodista hakiessa hoitajat pahoittelivat, kun lapsi oli niin kurainen kuriksista huolimatta. Minä totesin, että tärkeintä on että lapsella on ulkona hauskaa tekemistä. Kurasta pääsee pesemällä ja repaleista ompelemalla paikan päälle. Pyhävaatteet on sitten asia erikseen. Halatakkin saa pitkän päivän jälkeen, kunhan äipällä ei ole se valkoinen takki päällä. :)

Vierailija
26/30 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reimatec hajosi 5 päivän käytössä, kun käytössä oli 2 haalaria. Käyttöaikaa haalarille voitiin laskea siis noin 10 tuntia. Valmistajan mukaan kankaalta ei voida olettaa hankauskestoa ja rikkinäisen haalarin mukana lähetettiin paikkakangasta. Oli viimeinen reimatecci ja kyseisen firman haalari meidän talouden lapsille.

Vierailija
27/30 |
25.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä Kakxin haalarista on saumojen kohdalta kangas ihan puhki...teippaukset selvästi liian kovat,koska muualta ei ole kulunut..(pesussa tuli lisäksi muutama reikä kuluma kohtaan).Monella muullakin on sama ongelma näissä haalareissa..Sellaiset kirjavat ruudulliset.. Muissa Kakxin haalareissa en oo huomannut samaa vikaa(tuttujen pukuja tutkinut) Vaikka nää nyt ollut käytössä joulukuusta asti niin ajattelin kyl palautetta laittaa.Ticketin vaatteissa oli joskus saumateippauksen kanssa sama ongelma.

Vierailija
28/30 |
27.03.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua harmitti, kun ostin 4 v. pojalleni ison nipun (noin 15-20 paria) sukkia, jotka eivät edes kahta kuukautta kestäneet. Kantapäissä ja päkiöissä isot reiät, joka ikisessä parissa. Kyseessä vieläpä hyvin rauhallinen poika, ei mikään rymyäjä. Valitin sukista kauppaan, sain hyvitykseksi 20 % alennuskupongin. Todella surkea hyvitys, en enää tuonne mene.

Vierailija
29/30 |
02.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="25.03.2013 klo 08:50"]

En tiedä missä päin maailmaa asutte, mutta ei 5-vuotiaan konttaaminen asfaltilla ole mielestäni ihan normaalia leikkimistä. Eikös leikkipaikoilla ole sitä turvahiekkaa, joka ei pyöreydessään ole niin kuluttavaa kuin muualla oleva hiekka?

[/quote]

No tuonikäiset leikkivät paljon esimerkiksi auratuilla lumikasoilla, joissa on mm. sepeliä.

Vierailija
30/30 |
15.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me muutettiin uuteen kämppään, jossa on hieno uusi laminaattilattia. Sukat ei nykyään pysy viikkoakaan ehjinä kulumatta puhki, merkistä riippumatta. Menee painokäyrän mukaan; isännällä kuluu sukkia eniten :) kurja juttu, kallis korjata.

[quote author="Vierailija" time="27.03.2013 klo 13:05"]

Minua harmitti, kun ostin 4 v. pojalleni ison nipun (noin 15-20 paria) sukkia, jotka eivät edes kahta kuukautta kestäneet. Kantapäissä ja päkiöissä isot reiät, joka ikisessä parissa. Kyseessä vieläpä hyvin rauhallinen poika, ei mikään rymyäjä. Valitin sukista kauppaan, sain hyvitykseksi 20 % alennuskupongin. Todella surkea hyvitys, en enää tuonne mene.

[/quote]

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän