Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ei naisten vaatepaketit mene kaupaksi huutiksessa kuin jollain tietyillä niminmerkeillä??

Vierailija
25.07.2007 |

Vaikka itsellänikin on 0¿ aloitushinta, niin ei kukaan huuda, vaikka on ihan hyvää kamaa myynnissä.

Onko vinkkejä miten saisi kiinnitettyä huomion juuri minun vaatepaketteihini ;)?

En viitsi maksaa 2¿/vrk näyteikkunasta..

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko kertonut vaatteiden mittoja. Mulla se aika tärkeää, esim rinnanympärys ym ym

Vierailija
2/3 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin ohitan aina näyteikkunan enkä vilkaisekaan sitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

josta koosta olen laihtunut. Pitää laittaa vain yhtä kokonumeroa per paketti ja ne maagiset mitat. Lisäksi värisävyt pitää laittaa samaan. Kannattaa miettiä vaikka niitä talvi-, kevät-, kesä-, syksyihmistyyppeihin jakoa.

Kevät: Keltapohjaisia, puhtaita ja raikkaita värisävyjä, kukkaan puhkeavan keväisen luonnon värejä. Esim. luonnonvaalea, kameli, puhdas lämmin punainen, persikat, sitruunankuorenkeltainen, omenanvihreä, lämmin turkoosi.

Syksy: Keltapohjaisia lämpimiä, mausteisia ja murrettuja sävyjä, voimakkaampia kuin kevään sävyt. Syksyn kuuluu paljon erisävyisiä ruskeita. Muita sävyjä mm. osterinvalkoinen, oikein kirkas oranssi ja oliivinvihreä.

Kesä: Kuulaita ja raikkaita, viileitä ja puuterisia värejä, jotka on sävytetty valkoisella. Kesän sävyjä ovat pastellit, roosat, vaaleanpunaiset ja hempeät lilat. Muita kesän sävyjä: kova valkoinen (t-paidanvalkoinen), nutrianruskea ja farkunsininen.

Talvi: viileänkohtalokkaita, dramaattisia värisävyjä, jotka on taitettu mustalla tai harmaalla. Talven sävyissä on harmaita, tummansinisiä ja jäisiä sävyjä. Muita talven sävyjä: puhdas valkoinen, vihreä sametti, aniliinpunainen.

Linkkejä värianalyyseistä:

http: //www. yle. fi/genreportaalit/portaali. php?genre=terveys&osannimi=hyvaolo_kehojamieli&jutunid=503

http: //www. plussa. com/?_cid=4325&_ct=2

Vaikka ihmiset eivät tietäisi mitään näistä värijutuista, niin he kuitenkin käyttäytyvät pukeutumisen värejen valinnassa huomaamatta käyttäen itselleen sopivia värejä.

Se miksi minulta jää usein paketti huutelematta (huudan niitä muutaman per vuosi) on housun lahkeiden pituudet tai paketissa on kenkiä (mulla pieni jalka kroppaan nähden) ja sitten ne värit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yhdeksän