Olen laihtunut 30kg ja miehen mielestä olen liian laiha??
Itse olen nyt itseeni 100% tyytyväinen. Painan 63kg ja pituutta minulla on 160cm. Jonkun toisen mielestä olen ehkä vieläkin liian pullea, mutta tärkeintä kai, että voin itse hyvin ja nautin peilikuvastani. Normaalipainoinenkin olen BMI:n perusteella.
Vielä reilu vuosi sitten painoin 93kg. Mies ei koskaan sanonut, että olisin liian lihava, mutta kannusti kyllä aina, kun yritin laihduttaa.
Kun viimein onnistuin, niin mies oli hyvillään. MUTTA: Hänen mielestään olin kauneimmillani siinä 74-76kg kohdalla! Kehui silloin maasta taivaaseen ja kun painoni laski alle 70, sanoi ettei enää kannattasi yhtään laihtua. Nyt kuulin meidän miespuolisesta kaverilta, että mieheni oli hänellekin sanonut, että vähän turhankin paljon lähti, tykkäis kuulemma muodoista :o/
Mitäs nyt.. pitäiskö kerätä nuita "muotoja" ihan miehen vuoksi muutama kilo, vai annanko asian vaan olla? Onko tällaisia "muodoista" pitäviä miehiä enemmäkin?
Toki olen tiennyt, ettei mieheni koskaan ole välittänyt _laihoista_ naisista, mutta en tiennyt, että ihanne olis noinkin pyöreä.
Kommentit (22)
F-kupista D-kuppiin, mikä on mielestäni positiivinen asia :)
AP
tietoa hallussa naisten rintarauhasten koostumuksesta ja rintalihasten osuudesta siihen???
:DDDD
Rinnatkin saavat uutta ryhtiä isoista rintalihaksista.
bodareillahan ne vasta isot ja kauniit tissit onkin!!!
Rinnatkin saavat uutta ryhtiä isoista rintalihaksista.
Mulla tuli mieleen, että jospa mies kokee sut liian kauniiksi = pelkää, että pian vaihdat itsekin johonkin hoikempaan (oletan, että miehesi on myös pyöreä?)
Must on ihanaa, että miehes tykkää muodoista! Antaa lohtua ja toivoa tällaselle vähän ylipainoiselle (75/175) sinkulle, joka pelkää jäävänsä miehettä kun on noita ylikiloja... Toivotaan, ettei miehes ole ainoa muodoista pitävä!
Olen sitä mieltä, että kenekään mieliksi ei niin paljon pidä olla, että alkaa itseään muuttaa sellaisesta missä itse viihtyy. Loppujen lopuksi sinunkin ap täytyy vain yhden ihmisen kanssa elää koko elämäsi = oman itsesi kanssa. Sanot viestissäsi olevasi nyt 100% tyytyväinen. Älä sitten muuta itseäsi, edes miehes mieliksi! Ehkä mies tarvitsee muulla tavalla enemmän huomiotasi? Ehkä hän kokee olonsa uhatuksi, kun sinä olet niin (upeasti!) laihduttanut, ehkä hän pelkää ettei kelpaa sinulle? Annapa miehelle vähän enemmän postiivista huomiota niin että hän huomaa, että olet edelleen sama sinä, vaikka ulkonäkö onkin muuttunut..
Jos kuppi on isompi kuin c, tuskinpa se paljon auttaa. Tiedätkö muuten, miksi suuri osa silikoni-implanteista laitetaan rintalihaksen alle? Siksi koska se on helppo (laiskojen)tapa saada ryhtiä rintamukseen. Älkääkä selittäkö sohvaperunat. Ilman hormoneja on mahdoton saada miesmäistä rintalihasta naiselle.
tietoa hallussa naisten rintarauhasten koostumuksesta ja rintalihasten osuudesta siihen???
:DDDD
... Tiedätkö muuten, miksi suuri osa silikoni-implanteista laitetaan rintalihaksen alle?
Hitsit, mä haluaisin nimenomaan oman rinnan alle silikonit!! Tietääkö kukaan mitä maksaa??
t. kuppi F/G
miestäsi.
Luulen että pitää sinusta eniten laihana, mutta piti puheita vähän sovitella naapurille.
Näes häntä on aiemmin ehkä vähän harmittanut ja hävettänyt kun muija on läski ja siksi on varmaan kehunut muille että "minä pidänkin vähän muodokkaammista".
Nyt kun olet laihtunut ei mies voi sanoa kaikille että valehteli.
Nyt hän huomaa, että saat paljon enemmän katseita osaksesi kuin vähän pyöreämpänä. Yhdellä kaverilla kävi näin!
Olin tosin viimeisilläni raskaana, mutta läskiä oli valtaosa. Nyt painan 56 ja sekä mieheni että minä itse kaipaamme pyöreämpää kroppaani. Vaikka olenkin vain 158 pitkä, olen todella luiseva. Mutta eipä auta, paino vaan tippuu, lienenkö sairas tai jotain... :(
Muotoa voi saada kroppaan muullakin kuin läskillä.
Olin tosin viimeisilläni raskaana, mutta läskiä oli valtaosa. Nyt painan 56 ja sekä mieheni että minä itse kaipaamme pyöreämpää kroppaani. Vaikka olenkin vain 158 pitkä, olen todella luiseva. Mutta eipä auta, paino vaan tippuu, lienenkö sairas tai jotain... :(
Jotenkin kummassa mullakin muija luulee että kaunis kroppa löytyy kyttäämällä vaakaa. Kerran erehdyin sanomaan sanan "painojen nostelu" ja "kaunis siluetti". Kyllä siinä perna repes eukolta ja huutia tuli ukolle. Mikä siinä on niin vaikea ymmärtää että jos kolmekymppisenä on läski perse ja koivet niin ei ne siitä muutu samallaisiksi kun kakskymppisenä jos pelkästään kattoo vaa'asta numeroita ?
Muinoin treenasin kovasti, nykyään vähän hillitymmin. Mulla täytyy olla valtavat luut kun törröttävät vaikka vielä on vähän ylipainoakin. 11
Muotoa voi saada kroppaan muullakin kuin läskillä.
Mulla täytyy olla valtavat luut kun törröttävät vaikka vielä on vähän ylipainoakin. 11
Olen nyt laihtunut lisää, eli mittani ovat 158/54. Tekis melkein mieli ihan piruuttaan laihduttaa vielä ne 6kg, ja laittaa sitten kuvani tänne. Ja kysyä että nytkö on hyvä?
Kato peiliin älä vaakaan. Sitte ku oot itte tyytyväinen ni se riittää. Täällä kuule kaikilla on missit muijat eikä niin nättiä olekkaan että kehuja sais kaikilta. Kandee muistaa että puolet täälläkin on ylipainoisia sohvan kuluttajia ketkä vaan vinkuu ja vikisee.
t: M116 -> M86
Minä ainakii tykkään enempi niin sanotuista muodokkaista naisista. On jotenkii naisellisempia ku hoikat naiset. mut tää on vaa mun mielipide ja muitten ei välttämättä tarvii yhtyä tähä. kummiskii kaikki ollaan yksilöitä. T: muodokkaan naisen mies
Kuulostaa ihan sopivalta painolta eikä ainakaan liian laihalta! Jos miehesi sinut "laihuuden" vuoksi jättää, niin et hänelle ihminen koskaan ollutkaan, vaan pelkkä fetissi lihapala! Ei sellaisen perään kannata itkeä. Älä myöskään suostu painostukseen. Et ole miehesi esine eikä hän omista kroppaasi! Pyri sellaiseen painoon, joka itsellesi on mukavin ja terveellisin.
Pari ylipainotarinaa lähipiiristäni:
Tuttavapariskunta oli todella lihavassa kunnossa. Mies sitten aloitti erään kamppailulajin ja laihtui silmissä. Oli lopulta upeassa kunnossa kropaltaan. Vaimo ei valitettavasti ole ollenkaan liikunnallinen ja lihoi vaan. Oli sitten karmean mustis miehestään, kävi käsiksikin ja muuta jos se edes vilkaisi muita. Syytä ei olisi ollut.
Mies lopetti harrastuksen ja lihoi takaisin. Nyt molemmat painavat noin 130 kiloa, siis ovat aivan sairaalloisen lihavia. Nainen on edelleen hirveän mustis, eikä mies taida tuosta enää kuntoon tulla kun ei voi mitään harrastaa.
Toinen, surullisempi tapaus tapahtui viime vuonna tuttavapiirissä. Pariskunta lihoi yhdessä, ei mitään liikuntaa, yhdessä vaan mussuttivat illat telkun ääressä (mies ei halunnut laihduttaa ja tykkäsi isoista naisista). Molemmat sairaalloisen ylipainoisia, yli satakiloisia. Mies sitten otti ja kuoli yhtenä aamuna (ikää vaan hieman yli 40). Sydän ei enää jaksanut. Nainen on sen jälkeen laihduttanut 40 kiloa ja alkanut kuntoilla.
Ap:lle sanoisin, että älä missään nimessä puolisosi fetissin takia nosta painoasi takaisin epäterveellisiin mittoihin.
Ehkä olet lättänäperseinen ja lauta nykyään. Kannattaisi hankkia vähän lihasta takapuoleen vaikka salilla. Rinnatkin saavat uutta ryhtiä isoista rintalihaksista.