Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En ymmärrä miksi anaaliyhdyntää ja suuseksiä

Vierailija
25.07.2007 |

oletetaan kaikkien harrastavan ja sellaisen joka ei näistä pidä katsotaan olevan jotenkin outo. Kuinkahan moni nainen suostuu noihin juttuihin ihan vaan sen takia että pelkää miehen muuten jättävän?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin peppuseksin kokeileminen ei ole pois suljettu vaihtoehto.

Vierailija
22/36 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tykänny aiemmin yhtään saada suuseksiä, ennenkuin vasta tämä nykyinen näytti mitä se todella voi olla, nyt tekisi mieli saada sitä joka kerta..

Kyllä sen sijaan jonkinlaiset peppu- tai suuseksi kuviot on joka parisuhteeseeni kuuluneet, itse pitäisin hiukkasen sulkeutuneena jos ei kumpaankaan suostuisi. Tietenkin lempparinsa kullakin, kuten asennoissakin, mutta minusta ovat osa monipuolista seksuaalisuutta. Enhän mäkään nussi pelkästään takaapäin koska pidän siitä ja kieltäydy lähetyssaarnaajasta koska se miellyttää vähiten O_o

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

meinaan kuolla jo hampaita harjatessa yökkäilyyn, saati sitten että suuhun tunkee jotain siitä isompaa. Mies joskus nuolee mutta en nyt niin hirveesti tykkää siitäkään.

Vierailija
24/36 |
19.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tuun heti märäksi jos imen miestä, ja sekin tykkää nuolla minua. Anaalista mies pitää enemmän kuin mä, ollaan kokeiltu muutama kerta mutta en enää halua sitä, joten mies joutuu olemaan ilman peppua.

Vierailija
25/36 |
19.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

31,32 kyllä, ne estot vaan lähtee sisimmästä, tunteista joita ei tiedosta.

Ihan just näin kuten 33 asian esitti.

Jos et tykkää siitä, että joku kapuloi sun suusi koiran kaulapannalla ja piiskaa sua nautintomielessä piikkilanganpätkällä samaan aikaan kun se kultainen noutaja nuolee piiskurin palleja, niin estonen oot. Liekö sitten syynä lapsuus lestadiolaisperheessä tai muutama tunti pyhäkoulussa viisivuotiaana, mutta jostain kuiteski oot traumasi keränny.

Vierailija
26/36 |
19.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peppuun ei kiitos mulle, mutta sormeni on ollut miehen pyllyssä. Se oli mahtavaa kun näki miten toinen nautti.

Vierailija
27/36 |
19.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta suuseksi on jotain taivaallisen ihanaa. Antaa ja saada.

Kiihotun hurjasti kun otan mieheltä suihin

Vierailija
28/36 |
19.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuseksi kuuluu ohjelmistoon, mies tykkää kun otan suihin, mutta ei yhtään tykkää itse antaa suuseksiä, ei ole koskaan edes kokeillut, ei edes sormillaan hyväile.

Vierailija
29/36 |
19.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mäkin veikkaan, että toi anaali villitys on teinien juttu. Itsekkin päätin mieheni kanssa kokeilla, mutta eihän siitä mitään tullut kun miehellä on hyvän kokoinen muna. Sattui liikaa...eikä oikein mahtunut.

Nyt siis tiedän, että anaali on pienimunaisten miesten hommaa!

Vierailija
30/36 |
19.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

^ miten nuo liittyvät ihanaan ja hellään suuseksiin?

Siten, että _sinusta_ suuseksi on ihanaa ja hellää. Mites peppuseksi?

Tässä ketjussa on parikin naista (?) ilmoittanut tykkäävänsä ihanasta ja hellästä peppuseksistä. Joku sitten nauttii S/M-jutuista, ja he todennäköisesti määrittelevät ne itse ainakin ihaniksi, jos ei nyt ihan helliksi puuhiksi. Joten sinunkin oikeastaan pitäis tykätä sitomisleikeistä, koska kuka helevetin hullu nyt nautinnosta kieltäytyy?

Pointtina siis se, piikkilangasta väännettynä:

Jos joku ei tykkää jostain jutusta, siihen voi liittyä joku trauma, tai voi olla liittymättäkin. Jos ei vaan tykkää. Kaikkea ei pidä yrittää psykologisoida. Freud taisi sanoa, että joskus sikari on vain sikari.

Vierailija
31/36 |
19.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ymmärrä, ettei osata olla vastavuoroisia. Tykkään itsekin antaa suuseksiä, mutta kyllä minä sitä haluankin. Koskaan ei yksikään kumppanini ole kieltäytynyt sitä antamasta. Osa vaan on ollut paskoja.

Suuseksi jee, anaali buu! Onneksi ollaan tästä mieheni kanssa samaa mieltä.

Vierailija
32/36 |
19.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

otan vastaan suuseksiä, mutta en sitä anna - koska ei huvita

Vierailija
33/36 |
19.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä täytyy olla traumoja jos oraali-ja anaaliseksi ei maistu.

Vierailija
34/36 |
19.09.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieshän se on siinä se joka ei anna! Ei kai se naisten vika ole? Tai jos on, sitten puolestaan on miesten vika, että on naisia jotka eivät ota suihin.

Vierailija
35/36 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

oletetaan kaikkien harrastavan ja sellaisen joka ei näistä pidä katsotaan olevan jotenkin outo. Kuinkahan moni nainen suostuu noihin juttuihin ihan vaan sen takia että pelkää miehen muuten jättävän?

Vierailija
36/36 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis lähinnä se että mä pussaan lapsiani samalla suulla millä imisin miehen vehjettä. yököttää. mies joskus alkuaikoina antoi mulle suuseksiä, mutta siitä mä en tykännyt sitten tipan tippaa. anaalia ollaan kokeiltu kerran.