Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
indican kaltainen tyttöbändi, joka laulaa... ??
24.07.2007 |
Ikuisen virran tyyliin jostain pimeästä ja käsi tarttuu heikkoon käteen...
Hitto, en yhtään muista miten se biisi menee, mutta hyvä se on aina kun kuulee!
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Pidä kädestä kiinni jos jalkani horjuu
Kanna kun korteni maahan sortuu
Varjoista valoihin lentää anna
Siipien suojassa kanna
Sillä heikko on henkeni onnen orja
Temppeli sillä vain hento sorja
Kanssani kuljethan poikki tän sillan
Aamun ja viimeisen illan
tämäkö??