Lue keskustelun säännöt.
Miksi valvotte vielä??
Kommentit (6)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tai siis miehellä on ja sehän tarkoittaa sitä, että minullakin on :) Punaviiniä tässä nautin lasillisen, sitten nukkumaan.
Ja siksi valvon kun tää on mun ainoo aika jolloin voin viettää ns. omaa aikaa! Muuten sitä ei ole!
Ja haaveilen saunasta vielä.
Ja jotain ruokaakin pitäs kokata, että saa isäntä evääksi huomenna töihin =)
Meillä ainakin valvotaan vielä 2 - 3 tuntia, koko perhe.