Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Mitäs niitä " pojantekovinkkejä" olikaan?
24.07.2007 |
Yhdyntä ajoittaa ovisaikaan? Muuta...
Noin niin kuin leikkimielellä tyttöjen äitinä :)
Kommentit (4)
pojat naimalla ja tytöt rakastelemalla :)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
LIOTETAAN ENSIN VEDESSÄ, KUIVATAAN LIIKA KOSTEUS POIS. OIKEAN PUOLEINEN SILMÄ TUKITAAN VAIKKA PIKALIIMALLA TMS, JOKA EI IRTOA RYTKEESSÄ. NÄIN POIKASIITTIÖT TULEVAT ULOS VASEMMANPUOLEISESTA SILMÄAUKOSTA, KOSKA OVAT HITAAMPIA JA TYTTÖSIITTIÖT JÄÄVÄT SEIKKAILEMAAN MATEEN PÄÄOSAAN. SUUAUKON YMPÄRILLE VOI KIETAISTA VAIKKA VÄHÄN KELMUA, ETTÄ LOPPUTULOS OLISI VARMEMPI, MUTTA YLEENSÄ PELKKÄ OIKEAN SILMÄN TILKITSEMINEN RIITTÄÄ.
siinäpä kaikki vinkit mitä mulla on antaa
Alue: Aihe vapaa
Aloittakaa puuhailut paria päivää ennen arvioitua ovista jatkakaa päivittäin kunnes arvioitu ovispäivä on ylitetty parilla päivällä. Silloin tyrkyllä on aina " tuoretta" kamaa ja pojathan taitavat olla alkuun virkeämpiä ja nopeampia