Onko sopivaa tarjota ristiäisissä samppanjaa?
Haluaisimme juhlistaa suvun uutta jäsentä lasillisella kuohuvaa, mutta onkohan se miten yleistä? Ja onko ylipäätään sopivaa?
Kommentit (12)
Älä kuitenkaan ihmettele, jos joku katsoo kieroon, itse en tarjois mitään alkoholia lapsen juhlassa.
ja tuollainen on kauheaa. Mun mielestä voi ihan hyvin tarjota. Mitä pahaa siinä on?!
Köyhän on turha leikkiä rikkaiden huveja!
Vierailija:
Älä kuitenkaan ihmettele, jos joku katsoo kieroon, itse en tarjois mitään alkoholia lapsen juhlassa.
Ja olen ollut sellaisissa umpiuskonnollisen perheen ristiäisissäkin, joissa on tarjottu.
Vierailija:
Köyhän on turha leikkiä rikkaiden huveja!
Vierailija:
Ristiäiset on juhla, jossa lapsi otetaan seurakunnan jäseneksi. Ei siihen oikein alkoholi sovi.
t. ap
Vierailija:
Vierailija:
Paikalla olleilla ei ole alkoholiongelmia. Viinit kuuluvat mm. harrastuksiin ja mielenkiinnon kohteisiin.
Näin ollen isä halusi poikansa kastepäivää yksillä lasillisilla kuohuvaa juhlistaa.
Ai niin, taisivat vielä mummin ja kummisedän kanssa yhdet laatusikarit pössytellä. Iik, kuka heittää ensimmäisen kiven?
Jos esikoislapsen kaste ei ole juhlan paikka, niin mikäs sitten?
Mies tykkää dominikaanisista, joten jospa tarjoaisi halukkaille sikarit myös.
ap
En ole myöskään kuullut ristiäisistä, joissa sitä olisi tarjottu eli ei se varmaan yleistä ole.