Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siis onko tosiaan naisia, jotka eivät koskaan tankkaa autoa? :DD

Vierailija
24.07.2007 |

Kaverini totesi sivulauseessa olevansa tällainen nainen. Enpä voinut muuta kuin nauraa salaa. Siis tä? Mites sitten suu pannaan, kun bensavalo alkaa palaa 300 km:n päässä kotoa ja kotiinkin pitäisi päästä???

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska mulla ei edes ole autoa.

Vierailija
22/37 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman autoni olen sittemmin tankannut (ja maksanut) ihan itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta osaan itsekin, samoin kuin osaan vaihtaa renkaat, katsoa öljyt, lisätä vedet jne. Mutta teen nuo vain jos pyydetään tai muuten on välttämätöntä. Sama imuroinnin kanssa.

Pyykinpesussa ja ruoanlaitossa meillä on sitten päivastainen tilanne. Molemmat osaa, mutta vastuu on toisella, ja siirtyy vain pyytämällä tai silloin, jos ei ole tekemässä. no big deal.

Vierailija
24/37 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tykkää, kun kädet alkaa haista bensalle :)))))

Vierailija
25/37 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sillä lailla automaattisesti päälle, niin, että voi vain odotella, että tankki on täynnä?

Vierailija
26/37 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja oli muuten tosi pulassa vuosi sitten kun pappa kuoli. Mutta kuulemma saa palvelua asemalla - onneksi!

Vierailija
27/37 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli siinä pistoolissa on alapuolella " pikkusormen" kohdalla sellainen pieni vipu, joka painetaan sisään. Mutta se käy vain sisälle maksettaessa, eli ei kortilla tai setelillä maksettaessa.

Vierailija
28/37 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tankkaa. Vitsailen kyllä miehelle, että auto on rikki, jos bensavalo palaa ja hän tankkaa auton seuraavalla ajollaan. Minulla ei ole mitään syytä olla tankkaamatta, mutta mies tankkaa. Ok, olen minäkin joutunut autoa tankkaamaan jokusen kerran, ettei se ole osaamisesta tai rahasta kiinni. Mutta hyvä, jos joku näkee asiasta vaivaa. Parempihan se on keskitytä toisten oletettuihin ongelmiin kuin omiinsa.

Vierailija
29/37 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajellaan ja mies maksaa bensat firman kortilla.

Vierailija
30/37 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eli siinä pistoolissa on alapuolella " pikkusormen" kohdalla sellainen pieni vipu, joka painetaan sisään. Mutta se käy vain sisälle maksettaessa, eli ei kortilla tai setelillä maksettaessa.

tankkasitpa sitten kortilla tai käteisellä.

Vierailija
31/37 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä taito säily, jos sitä ei pidä yllä vuosikymmeniin.

Vierailija
32/37 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistavaa! Mutta olen kyllä pari kertaa pakon edessä tankannut ja se sujuu, jos bensa loppuu 300 km päässä kotoa. Muuten se on äijän tehtävä.

Vierailija
33/37 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tankkausletku on suuri ja kömpelö vehje jota on ärsyttävä käyttää. Siksi mies hoitaa meillä tankkauksen.

Toki tankkaan itse jos valo syttyy mutta harvemmin joudun siihen tilanteeseen..

Vierailija
34/37 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortti sisään, näppäilet tunnusluvun, valitset summan ja mittarin. Letku käteen ja bensa sisään.

Älkää olko niin avuttomia! Kyllä nykynaisen pitää itsekin osata tehdä tällaiset jutut eikä vain kiehnätä tankkaavan miehen kainalossa.

Vierailija
35/37 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tankkaa koskaan. Jos mies lähtee reissuun, niin pyydän laittamaan ensin tankin täyteen, että pääsen käymään kaupoissa ym. Ei ole koskaan tullut tilannetta, että olisi tarvinnut tankata. En epäile, etten sitä osaisi, jos olisi tarve, mutta ei ole tähän mennessä tarvetta tullut. Kortti on ollut minulla 29 vuotta.

Vierailija
36/37 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

En tankkaa koskaan. Jos mies lähtee reissuun, niin pyydän laittamaan ensin tankin täyteen, että pääsen käymään kaupoissa ym.

Ajattele nyt: jos mies vaikka sairastuu pitkäaikasesti eikä pysty ajamaan, niin mites sitten suu pannaan?

En kyllä ymmärrä niitä miehiäkään, jotka eivät opeta tankkaamattomia vaimojaan tankkaamaan. Sehän on nyt ihan autoilijan perustaito!

Vierailija
37/37 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kerrotte täällä, miten helppoa se on. Kai sen oppii yhdellä kerralla sitten kun täytyy. - 35