Teutonia Timmy?
Täällä on varmaan useinkin ollut keskustelua Teutonian Timmyistä ja siitäkin syystä olen itsekin nyt kiinnostunut näistä.
Haluaisin kuitenkin vielä kokemuksia timmyistä ainoina rattaina? Meillä on siis kyllä kaksostenrattaat (brio Twinette) Ja tällä hetkellä teutonia rockyt, joita olen myymässä.ja siis näitten Rockyjen tilalle haluaisin nuo timmyt.
Meille on ensi vuoden alussa tulossa vauva, joten sekin kiinnostaa onko jollain ollut vauvalla ainoina rataina/vaunuina timmyt? Ja saako niihin kantokoppaa/lämpöpussia?
Meillä rattaita käyttäisi sitten tämä tuleva vauva ja vähän isommat sisarukset tarvittaessa. (joista nuorin nyt reilu 1.-v
Haluttais siis vähän kevyemmät ja pienenmpään tilaan menevät vaunut, ku tuo tilakin alkaa olla 4 lapsen kanssa vähän rajallinen. Siis autoon tarviis joskus mahtua twinetet ja lisäksi yhdet rattaat. Matkarattaita en halua kuitenkaan.
Olen kiitollinen kaikista tiedomurusista mitä osaatta timmyistä kertoa! =)
Kommentit (22)
Kantokopan pohja tuskin yltää edes rattaan kaadettuun selkänojaan. Jää ilmaan keskeltä.
Timmyt toimivat varmasti vauvallakin, kunhan kuomua ei käännetä.
Pistän lusikkani soppaan ja kysyn, onko se välttämättä huono asia että vauvan pää jää hieman kohollle jos käyttää kantokoppaa jossa on kova pohja? Silloin vauvan selkä kuitenkin pysyy suorana.
Meidän Timmyjen (vm 05) rungossa lukee varoitus ettei saa käyttää alle 6 kk:n ikäisellä (ilmeisesti siitä syystä että pää on pari senttiä koholla), mutta kantokopan kanssa käyttäisin itse huoletta.