Naapurin äiti hermostui kun näytin hänen lapsilleen pikku-orava-musiikkivideon.
Naapurin 4 ja 5-vuotiaat lapset olivat meillä eilen klo 10-15.00. Mielestäni meillä oli tosi kiva päivä. Tytöt pukeutuivat prinsessoiksi ja halusivat että soitan heille prinsessamusiikkia pianolla. Pojat innostuivat prinsseiksi ja meillä oli pitkät kivat tanssiaiset. Tehtiin porukalla (omat lapset 3 ja 4) iso palapeli, pelattiin muistipeliä, pyöritettiin yhdessä lihapullat, syötiin jne. Satoi koko päivän joten olimme sisällä.
Sitten pyörin itse tuossa koneella ja huomasin pikkuorava-musiikkivideon " taivas lyö tulta" . Okei, biisi nyt ei varsinaisesti ole mikään lastenlaulu, mutta meninpä nyt kuitenkin näyttämään sen lapsille ja muksut tykkäsi kovasti ja jorasi mukana. En tiedä sitten oliko ylilyönti vai ei, mutta lasten äiti tuli illalla myrskyn merkkinä, lapset olivat kertoneet nähneensä kyseisen videon. Hänellä oli vahva mielipide kappaleesta, siis että ei ole lasten silmille ja korville soveltuvaa. :( Oli kuulemma pettynyt minuun kun tuollaisen näytin.
Tuli paha mieli, kun halusin vain järjestää lapsille kivan päivän.
Kommentit (24)
Mä olisin sanonut, että hoida kuule jatkossa pentusi ihan itse, niin ei tarvitse pelätä että ne altistuu PIKKU ORAVALLE (onkohan se Saatana itse, kuten Lordi?).
Vierailija:
Ja vielä tuollaisesta! Hän on ilmeisesti aika tyhmä ihminen? Olisi varmasti kannattanut miettiä, kannattaako tuollaisesta narista. Voi lapsenvahdit loppua kesken...Minä en ainakaan hoida ilmaiseksi kenenkään lapsilaumaa.
naapuri vain ja lapsemme ovat ystävystyneet. Ei pyytänyt minua lapsenvahdiksi vaan lapset vaan tavallaan sattuivat olemaan koko päivän meillä. Leikkivät yleensä kaikki päivät pihalla yhdessä, mutta koska oli sadepäivä olimme sisällä.
ap
Jos lapsi traumatisoituu jostain PikkuOrava -videosta, niin sellaisen lapsen mielenterveys ei ole muutenkaan ollut kovin vahvoilla pohjilla.
Jos taas äiti ei kestä sitä " ma haluuuuun" -vinkunaa, niin sitä äitiyttä olisi kannattanut harkita etukäteen.
Ja täälläkään 3v. ei saa katsoa Prätkähiiriä ja Turtleseja :)
Ja vielä tuollaisesta! Hän on ilmeisesti aika tyhmä ihminen? Olisi varmasti kannattanut miettiä, kannattaako tuollaisesta narista. Voi lapsenvahdit loppua kesken...
Minä en ainakaan hoida ilmaiseksi kenenkään lapsilaumaa.