Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kato kato. BB_Ade halaa, ei edes suutele, raskaana olevaa tyttistä!

Vierailija
12.10.2008 |

.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun on liveyleisöäkin jne.

Vierailija
2/12 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ade kyllä huutelee Mantan perään rakkaudentunnustuksia ja Johanille länkyttää rakastavansa, mutta omaa kihlattua, tulevan lapsensa (? joopa joo?) äitiä ei suutele tai sano muuta kuin moi!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja iloisella mielellä se kihlattu tuolla oli.

Mun mielestä Ade käyttäytyi hyvin, tunnusti tehneensä, mitä on tehnyt ja perusteli sen. Psykopaatti? No ei ole. Tavallinen kuolevainen.

Vierailija
4/12 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kans et miksei pussannut ollenkaan.. itse olisin pusua tossa vaiheessa kaivannut!

Vierailija
5/12 |
13.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos kihlattu muuttais mieltään. Ei tainnut olla Andreaksen bi-seksuaalisuus kauhean kiva uutinen.

Vierailija
6/12 |
13.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kihlattu nauroi Aden kommeteille, selvästi yhteisymmärrys on syvä ja suhde

erittäin hyvä!

Vierailija
7/12 |
13.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se tyttöystävä vaikutti siltä, että hyväksyi Aden sellaisena kuin tämä oli ollut talossa. Siis onko Ade ollut laivalla risteilyisäntänä? Mulla on ihan sellainen fiilis, että olen ollut jollain niistä risteilyistä..

Ja tuli sekin mieleen, että laivathan ovat hyvin suljettuja työyhteisöjä ja niissä monesti puhutaan pahaa muista työyhteisön jäsenistä ja kyräillään (näin laivalla työskennellyt kaverini kertoi). Eli Ade oli BB-talossa kuin kotonaan.

Vierailija
8/12 |
13.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

A on niin hintti kun olla ja voi.. Niin ämmä ettei mitään rajaa.

Vierailija
9/12 |
13.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

selvä homo se on. Pussaamattomuus suorassa lähetyksessä sen todisti. Ja suhde olisi muutenkin huono, sen näki naisen ilmeestä jokainen tarkkasilmäinen äiti-ihminen teeveen välityksellä. Liekö lapsi edes Aden, kun on homo kuitenkin? Kyllä av:lla tiedetään!

Vierailija
10/12 |
13.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ne kuuluu sitten autoon tai kotia. Ihan miten vaan, mutta ei telkkariin

Vierailija
11/12 |
13.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän ne halasivat kovasti, en minään rupeaisi suuteloihin.

Siitä olen samaa mieltä että Millan ilme oli vähän vaivaantunut.

Ja Adella on kyllä todellakin aika paljon narsistin piirteitä. En nyt sano että mitkään diagnostiset kriteerit täyttyy, mutta huh huh miten se sai käännettyä Vapun kanssa asian niin, että läyhääminen on hieno asia. Sanokaa mun sanoneen, Ade ei tule aidosti näkemään että hänen toiminnassa on ollut mitään vikaa.

Vierailija
12/12 |
13.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ade on avoin ja kumppanina mutkaton ihminen. Elämän kokemus + työni ihmisten parissa opettaa kyllä ihmistuntemusta.

-Nainen 50v.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi