Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tyksissa synnyttaneet! Milloin on siella vauvaoasastolla vierailuajat ja saako lapset ottaa mukaan vauvaa ja aitia katsomaan (siis muut kuin sisarukset?)

Vierailija
24.07.2007 |

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivuilla on varmaan nro osastoille?

Vierailija
2/2 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

2 Vierailuajat



Lapsen isä sekä lapsen sisarukset saavat vierailla osastoilla klo.10.00 - 20.00.

Jos lapsen isä ei vieraile sairaalassa, on äidillä mahdollista nimetä yksi tukihenkilö

käyttämään vierailuoikeutta.



Muut vieraat ja sukulaiset voivat vierailla osastolla vierailuaikoina

joka päivä klo. 18.00 - 19.00, sunnuntaisin klo.14.00 - 15.00 ja klo 18.00 ¿ 19.00.

Muina aikoina äiti voi tavata vieraitaan vain osaston ulkopuolella.



Pyydämme teitä ottamaan huomioon osaston muut synnyttäjät ja käyttämään mahdol-

lisuuksien mukaan osaston päiväsalia vierailujenne aikana

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yhdeksän