Lue keskustelun säännöt.
Paris viikos pitäs saada pari kg pois?! Vinkkejä? :)
24.07.2007 |
Ei mitään mehiläisen dieettiä mielellään. se on niin monimutkainen juttu, ett tällainen tavallinen tumpelo osaa :D Vastaava mutta helpompi? onko olemassa. tai ihan mikä vain... uikkareihin pitäs mahtua. heh heh...
Toiveajatteluako?! :D
Kommentit (2)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Pari kiloa kyllä lähtee melkein millä dieetillä tahansa, kun siis ensinhän lähtee juuri nesteet 2-4kg.