Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saatteko yli 13-v käyttämään pyöräilykypärää?

Vierailija
24.07.2007 |

Siis niin ettei sitä oteta pois heti näköpiiristä poistuttaessa, mietin vaan, kun en muista nähneeni kypäräpäisiä n. 13-15 v

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin sitä tultiin kerran kotiin etuhammas nyrkissä ja kypärä kyllä päässä.. tosin vasta kotiportilla päähän laitettuna.

Säikähti kyllä pahanpäiväisesti kun tajusi miten olisi voinut käydä ja pitikin kypärää jonkun aikaa, kunnes se sitten jäi.

Vierailija
2/5 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostimme sellaisen kypärän, josta tykkää. Olihan se mieluisin kallis (89¿), mutta jos sillä saadaan pysymään päässä, niin pieni hinta se oli.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta poika ei. Ei ole sellaista joka päässä pysyisi :( ,koska n15 kaveria kellään ei kypärää. Vaikee sitä on pyöräilykään kieltää... Vaikeaa..

Vierailija
4/5 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä sitten tulevaisuudessa kun kypärää ei suostuisi laittamaan kerron miten omalle kaverilleni kävi.

Vierailija
5/5 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

et jos sovittas joku raja mihin asti saa ajaa ilman kypärää ??

no ei sovita .

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kaksi