Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Serenassa käyneitä? Kannattaako mennä?
24.07.2007 |
Ei lapsia. Aikuisten reissu. Mutta tykätään vesipuistoista.
Kommentit (2)
Miehille ja naisille eri saunat ihan niin kuin muuallakin :)
Venäläisiä oli paljon, mutten käsitä mitä sitten.....
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Vietiin kummipoika pari vuotta sitten sinne..
talvella.
Minusta oli aika kulunut ja likainen paikka, paljon itänaapureita jotka menivät suoraan pukukopeilta uimaan. Eli eivät peseytyneet ennen altaaseen menoa, niin pienet kaapit vaatteille, etteivät meinanneet mahtua, saunat yhteiset miesten kanssa joten vain uimapuvulla sinnekkin..
No, toista kertaa ei me ainakaan mennä.
Ja oli muuten kylmää vettäkin.
Vali, vali, vali. Mutta me oltiin pettyneitä!
Ehkä oli odotukset liian korkealla?
Suosittelisin Naantalin kylpylää tai Tamereen kylpylää (vai mikä sen nimi on) mutta niissä ei ole mitään vesiliukumäkiä tms. jos kaipaatte sellaista :)