Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Serenassa käyneitä? Kannattaako mennä?

Vierailija
24.07.2007 |

Ei lapsia. Aikuisten reissu. Mutta tykätään vesipuistoista.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vietiin kummipoika pari vuotta sitten sinne..

talvella.

Minusta oli aika kulunut ja likainen paikka, paljon itänaapureita jotka menivät suoraan pukukopeilta uimaan. Eli eivät peseytyneet ennen altaaseen menoa, niin pienet kaapit vaatteille, etteivät meinanneet mahtua, saunat yhteiset miesten kanssa joten vain uimapuvulla sinnekkin..

No, toista kertaa ei me ainakaan mennä.

Ja oli muuten kylmää vettäkin.

Vali, vali, vali. Mutta me oltiin pettyneitä!

Ehkä oli odotukset liian korkealla?

Suosittelisin Naantalin kylpylää tai Tamereen kylpylää (vai mikä sen nimi on) mutta niissä ei ole mitään vesiliukumäkiä tms. jos kaipaatte sellaista :)

Vierailija
2/2 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille ja naisille eri saunat ihan niin kuin muuallakin :)



Venäläisiä oli paljon, mutten käsitä mitä sitten.....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla