Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista asuinaluetta on Alppila Helsingissä?

Vierailija
12.10.2008 |

Kannattaako muuttaa vuokralle? Onko hinta-laatu-suhde kohdallaan? Todennäköisesti asuisin pari vuotta vuokralla.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

parempaan ole varaa. Kouluissa vaikeita tapauksia keskivertoa enemmän.

Vierailija
2/10 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin vaikka johonkin Espoon tai Helsingin "pahamaineisimpaan" lähiöön tai Vantaan Korsoon.

Vallila ja Käpylä ovat taas jo ihan toiselta planeetalta vaikka ovatkin lähellä Alppilaa.

Ja Itä-Pasila vs. Länsi-Pasila... ero on iso. Myös katu, itse talo ja asunnon sijainti siinä jne voi vaikuttaa, Alppilan alueesta en pidä yhtään.

t. töissä siellä päin ollut, ihan kunniallisissa ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikään huono paikka ole. Mainettaan parempi nykyisin.

Vierailija
4/10 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen asunut Alppilassa muutama vuosi sitten. Ihan ok, mut en lasten kanssa haluis asua. Ja todellakin kadulla on paljon merkitystä.

Vierailija
5/10 |
12.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on vähän tällaista "tässä elämänvaiheessa" -asumissuunnittelua ;)

Mutta onko Alppila oikeasti niin paha? Yleensä morkataan jotain Kontulaa tai Kivikkoa.

ap

Vierailija
6/10 |
13.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukavan rauhallinen (ainakin Kallioon verrattuna ;)), todella hyvät julkiset yhteydet!

Aika vehreä kuitenkin.

Mistä päin Alppilaa katselet kämppää?

Itse asuin AleksisKivenkadun ja Kotkankadun kulmassa melkein. Varsinkin tuolla päässä on rauhallista ja mukavaa. Ihania pieniä kerrostaloja jne.

Vierailija
7/10 |
13.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

parempaan ole varaa. Kouluissa vaikeita tapauksia keskivertoa enemmän.

Vierailija
8/10 |
13.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä on aika idyllisiäkin kolkkia.

Vierailija
9/10 |
13.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmillista, ettei siellä ole usein isoja asuntoja tyrkyllä ja kamalan kallistakin lähiöön verrattuna. Ja hyviä, ainakin keskivertoja ne koulut oli ainakin mun nuoruudessa siellä. Miten ovat muuttuneet? Moni haki sinne lukioon ainakin ihan kauempaakin....

Siellä on rauhallista, kauniita vanhoja (ja usein mataliakin) taloja, loistavat yhteydet kun tuli uus ratikka 9:kin ja lapsia ajatellen siinä on lintsi ihan vieres ;)

Vierailija
10/10 |
13.10.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on vähän tällaista "tässä elämänvaiheessa" -asumissuunnittelua ;)

Mutta onko Alppila oikeasti niin paha? Yleensä morkataan jotain Kontulaa tai Kivikkoa.

ap

Lähellä keskustaa, todella hyvät yhteydet ratikalla, junilla, busseilla, Alppipuisto, Lintsi. Olen asunut siellä kahteenkin eri otteeseen ja asuisin edelleen, mutta kun on kaksi pientä lasta... Vallilla on tosiaan ihan eri maata, paljon enemmän kaupungin vuokrataloja ja sellaista surkeutta! ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi