Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

*+*+*Elokuun Enskatreffit PK-seudulla*+*+*

23.07.2007 |

[color=#8B008B]Mikä päivämäärä passais jos nyt jo sovitaan uutta treffiaikaa pääkaupunkiseudulle? Itse ehdotan seuraavia:

10. 17. tai 24.8. kaikki perjantaipäiviä..

Tosin muutenkin on almanakassa PALJON vapaata että muitakin ehdotuksia otetaan vastaan. :)

Mammis & Oona [color=red][size=3]♥[/size][/color] [/color]

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
06.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mukaan tänne myös, mikäli löytyy matkaseuraa kun en itse osaa sinne julkisilla suunnistaa.

Henna & Joel

Vierailija
2/49 |
08.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=hotpink]

Me ollaan Lennin kanssa mukana, jos ei maatamullistavia esteitä ilmene :-)

Kesis

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis edelleen :)

Mutta piti tulla kysymään, että tarviiko joku kyytiä? Lähden siis Järvenpäästä ajelemaan.

Pi-Ki

Vierailija
4/49 |
09.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=#8B008B]Päivitystä.. Mukana porukassa VAUVOINEEN toistaiseksi:

AMY

IIDA-LINNEA

BEJPI

MAMMIS

AURORA

PI-KI

JUSKA

IIRIS

LEENIS

HENNA

KESIS

JENNI ???

Kertokaa jos teidän nimenne ei ole listalla tai jos se on siellä ettekä pääse.. ;)

Huiskutukset, Mammis & Oona [color=red][size=3]♥[/size][/color] [/color]

Vierailija
5/49 |
10.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

me voitas pistää treffit ainakin harkintaan. jos meitä landelaisia mukaan kelpuutatte:) mies on reissussa viikon, niin ois kiva kun ois jotain ohjelmaa.

tikru ja rontti

Vierailija
6/49 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=#8B008B]Täällä taas..

Päivitystä:

AMY

IIDA-LINNEA

BEJPI

MAMMIS

AURORA

PI-KI

JUSKA

IIRIS

LEENIS

HENNA

KESIS

TIKRU

JENNI ???

Kertokaa jos teidän nimenne ei ole listalla tai jos se on siellä ettekä pääse.. ;)

Huiskutukset, Mammis & Oona[/color]

Vierailija
7/49 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä näkymin nuo kaksi jälkimmäistä sopii. Silloin 10. päivä meidän tyttönen saa ekat rokotukset, joten en tohdi muuta ajatellakaan sille päivälle...

t. iida-linnea

Vierailija
8/49 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kyselenpäs täältä nyt ettei häviä tonne alkuviikon pinoon.. Eli onko Helsingistä joku mahdollisesti menossa Tuusulänväylää pitkin bussilla? Koskaan ei ole tullut Jumbossa käytyä enkä sinne osaa mennä eli jää meidän tuleminen jos ei matkaseuraa löydy.

Vierailija
9/49 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies palaa töihin 13.8. joten sen jälkeen oikeastaan melkein kaikki käy (paitsi tiistait, kun kotopuolessa on kärrykerho)

-A ja E-

Vierailija
10/49 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=green]En ole ehtinyt pinoutuakaan tänään :O Ihme on tapahtunut, heh!

Mutta siis: mullekin kävis paremmin jälkimmäiset päivät! Varmistan vielä, että onks nää treffit lasten kanssa, vai mammojen " omat" ? Minä suosisin mielummin lasten kanssa, kun en ole vielä ketään teistä nähnyt, ja olisi kiva nähdä siis lapsukaisetkin, mutta käy ne pelkät mamma-treffitkin :)

Nyt leffaa kattomaan, palailen huomenna paremmalla ajalla.

Vierailija
11/49 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille ei taida käydä kuin tuo ensimmäinen, joten ei varmaankaan päästä mukaan. Voi höh! Ainolla alkaa jo tuo päiväkotiin tutustuminen parisen viikkoa ennen varsinaista aloitusta...

Karssuli & Aino

Vierailija
12/49 |
23.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ollaan sukuloimassa silloin keskimmäisen aikaan.

Vierailija
13/49 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisko joku muu päivä parempi kuin pe, koska silloin yleensä viikonloppu alkaa ja kaikilla menoa tms???

Vierailija
14/49 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

viikot 34 (20.-23.8.)ja 35 (27.-30.8.) ma-to-päivät?

Viikolla on aina niin " tylsää" , että silloin ois kiva keksiä muutakin tekemistä, viikonloppuna taas kiva olla perheen kesken, kun mieskin kotona... :)

Mutta mulla melkoisen tyhjää elokuun loppupuolella, joten käy melkeinpä mikä vaan!

Vierailija
15/49 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä edelleen jankutan tätä, mutta 2.8. ja 16.8 ois vauva-leffat. Me oltais ainakin menossa molempina, toivottavasti, kun on viimiset leffat minne päästään. Lisää leffoista löytyy Finnkinon sivuilta tapahtumat-otsikon alta.

Jenni ja D

Vierailija
16/49 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

[color=#8B008B]Vko 34 ois jo vähän aikaisemmin.. :) (Nimim. malttamaton treffailija) MA 20.8. meillä on aamulla neuvola, mutta ei kai se menoa haittaa..

Mites passaisko suurimmalle osalle esim se 22.8.KESKIVIIKKO?

Me voitais lähteä ekaan vauva-leffaan, mutta mua ahtistaa ajatus Hesan vaunuruuhkista, voitais lähteä 16.8. Espooseen (eli Omppuhan se on?) jos joku haluaa sinne.. (Onko Jennille & D:lle liian kaukana?)

Ja KARSSULI, me voidaan kyllä tulla ¿ylimääräisille¿ treffilöille jo elokuun alusta jos kaipaatte Ainon kanssa seuraa. :)

Mammis & Oona [color=red][size=3]♥[/size][/color] [/color]

Vierailija
17/49 |
24.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten päivällä ei sikäli merkitystä. muut käy, mut ei 13.-20.8. mielellään ennen sitä!

Vierailija
18/49 |
13.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsisitkö junalla Helsingistä Tikkurilaan? Voitaisiin nähdä Tikkurilan asemalla ja jatkaa siitä yhdessä bussilla Jumboon. Minä tulen Keravalta junalla.

t. iida-linnea ja tyttönen

Vierailija
19/49 |
14.08.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tulen Tuusulanväylää bussilla. Laita mulle meiliä kesis2006@luukku.com niin saat mun numeron.

Kesis

Vierailija
20/49 |
25.07.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näillä näkyminen meille sopii tuo ke 22.8. Muinakaan päivinä tuolla viikolla ei ole ohjelmaa.

Jos joku jo aikaisemmin haluaa kaffe-seuraa niin eipä juuri ohjelmaa ole miehen loman loputtua...

t. iida-linnea ja neitokainen