*+*+*Elokuun Enskatreffit PK-seudulla*+*+*
[color=#8B008B]Mikä päivämäärä passais jos nyt jo sovitaan uutta treffiaikaa pääkaupunkiseudulle? Itse ehdotan seuraavia:
10. 17. tai 24.8. kaikki perjantaipäiviä..
Tosin muutenkin on almanakassa PALJON vapaata että muitakin ehdotuksia otetaan vastaan. :)
Mammis & Oona [color=red][size=3]♥[/size][/color] [/color]
Kommentit (49)
[color=hotpink]
Me ollaan Lennin kanssa mukana, jos ei maatamullistavia esteitä ilmene :-)
Kesis
Siis edelleen :)
Mutta piti tulla kysymään, että tarviiko joku kyytiä? Lähden siis Järvenpäästä ajelemaan.
Pi-Ki
[color=#8B008B]Päivitystä.. Mukana porukassa VAUVOINEEN toistaiseksi:
AMY
IIDA-LINNEA
BEJPI
MAMMIS
AURORA
PI-KI
JUSKA
IIRIS
LEENIS
HENNA
KESIS
JENNI ???
Kertokaa jos teidän nimenne ei ole listalla tai jos se on siellä ettekä pääse.. ;)
Huiskutukset, Mammis & Oona [color=red][size=3]♥[/size][/color] [/color]
me voitas pistää treffit ainakin harkintaan. jos meitä landelaisia mukaan kelpuutatte:) mies on reissussa viikon, niin ois kiva kun ois jotain ohjelmaa.
tikru ja rontti
[color=#8B008B]Täällä taas..
Päivitystä:
AMY
IIDA-LINNEA
BEJPI
MAMMIS
AURORA
PI-KI
JUSKA
IIRIS
LEENIS
HENNA
KESIS
TIKRU
JENNI ???
Kertokaa jos teidän nimenne ei ole listalla tai jos se on siellä ettekä pääse.. ;)
Huiskutukset, Mammis & Oona[/color]
Näillä näkymin nuo kaksi jälkimmäistä sopii. Silloin 10. päivä meidän tyttönen saa ekat rokotukset, joten en tohdi muuta ajatellakaan sille päivälle...
t. iida-linnea
Eli kyselenpäs täältä nyt ettei häviä tonne alkuviikon pinoon.. Eli onko Helsingistä joku mahdollisesti menossa Tuusulänväylää pitkin bussilla? Koskaan ei ole tullut Jumbossa käytyä enkä sinne osaa mennä eli jää meidän tuleminen jos ei matkaseuraa löydy.
Meillä mies palaa töihin 13.8. joten sen jälkeen oikeastaan melkein kaikki käy (paitsi tiistait, kun kotopuolessa on kärrykerho)
-A ja E-
[color=green]En ole ehtinyt pinoutuakaan tänään :O Ihme on tapahtunut, heh!
Mutta siis: mullekin kävis paremmin jälkimmäiset päivät! Varmistan vielä, että onks nää treffit lasten kanssa, vai mammojen " omat" ? Minä suosisin mielummin lasten kanssa, kun en ole vielä ketään teistä nähnyt, ja olisi kiva nähdä siis lapsukaisetkin, mutta käy ne pelkät mamma-treffitkin :)
Nyt leffaa kattomaan, palailen huomenna paremmalla ajalla.
Meille ei taida käydä kuin tuo ensimmäinen, joten ei varmaankaan päästä mukaan. Voi höh! Ainolla alkaa jo tuo päiväkotiin tutustuminen parisen viikkoa ennen varsinaista aloitusta...
Karssuli & Aino
Oisko joku muu päivä parempi kuin pe, koska silloin yleensä viikonloppu alkaa ja kaikilla menoa tms???
viikot 34 (20.-23.8.)ja 35 (27.-30.8.) ma-to-päivät?
Viikolla on aina niin " tylsää" , että silloin ois kiva keksiä muutakin tekemistä, viikonloppuna taas kiva olla perheen kesken, kun mieskin kotona... :)
Mutta mulla melkoisen tyhjää elokuun loppupuolella, joten käy melkeinpä mikä vaan!
Mä edelleen jankutan tätä, mutta 2.8. ja 16.8 ois vauva-leffat. Me oltais ainakin menossa molempina, toivottavasti, kun on viimiset leffat minne päästään. Lisää leffoista löytyy Finnkinon sivuilta tapahtumat-otsikon alta.
Jenni ja D
[color=#8B008B]Vko 34 ois jo vähän aikaisemmin.. :) (Nimim. malttamaton treffailija) MA 20.8. meillä on aamulla neuvola, mutta ei kai se menoa haittaa..
Mites passaisko suurimmalle osalle esim se 22.8.KESKIVIIKKO?
Me voitais lähteä ekaan vauva-leffaan, mutta mua ahtistaa ajatus Hesan vaunuruuhkista, voitais lähteä 16.8. Espooseen (eli Omppuhan se on?) jos joku haluaa sinne.. (Onko Jennille & D:lle liian kaukana?)
Ja KARSSULI, me voidaan kyllä tulla ¿ylimääräisille¿ treffilöille jo elokuun alusta jos kaipaatte Ainon kanssa seuraa. :)
Mammis & Oona [color=red][size=3]♥[/size][/color] [/color]
joten päivällä ei sikäli merkitystä. muut käy, mut ei 13.-20.8. mielellään ennen sitä!
Pääsisitkö junalla Helsingistä Tikkurilaan? Voitaisiin nähdä Tikkurilan asemalla ja jatkaa siitä yhdessä bussilla Jumboon. Minä tulen Keravalta junalla.
t. iida-linnea ja tyttönen
Mä tulen Tuusulanväylää bussilla. Laita mulle meiliä kesis2006@luukku.com niin saat mun numeron.
Kesis
Näillä näkyminen meille sopii tuo ke 22.8. Muinakaan päivinä tuolla viikolla ei ole ohjelmaa.
Jos joku jo aikaisemmin haluaa kaffe-seuraa niin eipä juuri ohjelmaa ole miehen loman loputtua...
t. iida-linnea ja neitokainen
Eli mukaan tänne myös, mikäli löytyy matkaseuraa kun en itse osaa sinne julkisilla suunnistaa.
Henna & Joel