*+*+*Elokuun Enskatreffit PK-seudulla*+*+*
[color=#8B008B]Mikä päivämäärä passais jos nyt jo sovitaan uutta treffiaikaa pääkaupunkiseudulle? Itse ehdotan seuraavia:
10. 17. tai 24.8. kaikki perjantaipäiviä..
Tosin muutenkin on almanakassa PALJON vapaata että muitakin ehdotuksia otetaan vastaan. :)
Mammis & Oona [color=red][size=3]♥[/size][/color] [/color]
Kommentit (49)
... jos vaan uskallan lähteä julkisilla neidin kanssa liikenteeseen. Tai siis noilla paikallisjunilla ollaan kuljettu mutta bussit vielä testailematta. No, joskus se on kerta ensimmäinen! =)
Oisko klo 13 hyvä aika?
t. iida-linnea ja tyttönen
Eihän please nähdä sitä aikaisemmin, kun ei meiltä onnistu millään!
Ja Iida-Linnea, ehdotan et mennän samaa matkaa. Mä olen käynyt Noelin kanssa monta kertaa Jumbossa julkisilla :) Keravalta vaan Tikkurilaan, ja siitä aseman pysäkiltä kuusykkösellä perille saakka. Matkaseura on aina tervetullutta! :)
Noelillahan on 8kk-lääkäri juuri tuolloin keskiviikkona klo 13.30. Eli meille käykin silloin vain ennen klo 11 tai jälkeen klo 15. Taitaapi siis jäädä treffit väliin...
Tosi kiva olisi päästä pitkästä aikaa treffailemaan! Meille käy tuo ke 22.8. mutta pe 17.8. mulla on lääkäri, joten silloin ei sopisi. Aikaisemmatkin treffit käyvät todennäköisesti, vaikka en vielä tiedä, miten tuo vauva-arki miehen työssäkäydessä lähtee liikkeelle. Jos joku haluaa treffailla Sellossa, niin hyvin sopii, koska siellä pyörin joka päivä, kun asun tässä vieressä.
t. pikku-Juska
[color=#8B008B]Päätetty pvm siis 22.8. Keskiviikko klo 13.00 oisko paikka siis JUMBO vanhaan tuttuun tapaan? Ja siis ¿vauvalliset¿ treffit ois tarkoitus.. ;) Mukana porukassa VAUVOINEEN toistaiseksi:
AMY
IIDA-LINNEA
BEJPI
MAMMIS
AURORA
PI-KI
JUSKA
JENNI & D ???
Kertokaa jos teidän nimenne ei ole listalla tai jos se on siellä ettekä pääse.. ;)
Mammis & Oona 3,5kk [color=red][size=3]♥[/size][/color]
tätä en huomannutkaan heti...
Mukana ollaan myös näillä treffeillä. :)
-i ja e-
Lomareissu nettipimento päättynyt... tulipas kiva pino vastaan! :) Tullaan mukaan elokuussa, tähän saakka vauva-treffit onkin meidän osalta jääneet väliin.
Leenis & Roope
[color=#8B008B]Päivitän samalla.. Mukana porukassa VAUVOINEEN toistaiseksi:
AMY
IIDA-LINNEA
BEJPI
MAMMIS
AURORA
PI-KI
JUSKA
IIRIS
LEENIS
JENNI ???
Kertokaa jos teidän nimenne ei ole listalla tai jos se on siellä ettekä pääse.. ;)
Huiskutukset, Mammis & Oona[/color]
Eli sopii hyvin tuo ke 22.8. Missäs treffit järkätään? Jos kauppakeskuksista joku, niin esim. Jumbo olis passeli, kun täältä päin tullaan. :)